Днес сменях маслото на скоростната кутия на голфа ми 1.3 4 скорости 1984 година.
След продължителни опити да развия пробката която е за шестостен 17 мм (глава на болт 17) - счупих от напъни 2 болта - единия с заварена гайка , другия извит на Г.
Отказах се от пробката.
Развих датчика за задна скорост , развих жилото на скоростомера ,
налях масло докато не потече от пробката за задна, завъртях пробката и долях още масло - общо литър и 400 милилитра.
Въпроса ми е тва масло достатъчно ли е ? (1.4 литра)
Тва с датчика за задна и отвора за жилото за скоростомера дали е правилен подход или не?
Реално тая скорсотна има ли преливник или не ?
Защо не потече от самото начало от отвора на датчка за задна , а трябваше да налея поне литър и нещо за да потече от там?
Въпрос за смяна на масло на скоростна кутия на golf II 1.3
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Г-образен ключ ще си купя то е ясно но на връх коледа всичко е затворено , а и бях в провинцията защото там имам канал и гараж.
Нямах идея въобще да пипам скоростната обаче тя сама се обади точно на тръгване към софето и от там дойде горната случка.
Почна да ми омръзва да наливам пари в тоя голф а пък е 1.3 - иска ми се по мощна машина - като я настъпя да ме радва , а не като изкачвам баир да изнемогва.
Нямах идея въобще да пипам скоростната обаче тя сама се обади точно на тръгване към софето и от там дойде горната случка.
Почна да ми омръзва да наливам пари в тоя голф а пък е 1.3 - иска ми се по мощна машина - като я настъпя да ме радва , а не като изкачвам баир да изнемогва.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
батко гадното на тея продки е че са алуминиеви пък алумин в алумин спича мноо и иска натъртване(наистина иска натъртване щот аз кат си прайх мойта която е същата и аз неможах да я развия и хоих на сервиз и там с камък за гедория е напъна и оп оп се позаобли.и кат и слоих един болт почукнах го от тук от там и стана работата) преливника е пробката от която се налива,само че има една тънкост.като доливаш качи десните гуми на некой бордюр да се диггне от дясно и така събира необходимото количество масалце,щот на тея им е слабост и кат не е достатъчно маслото и се рабива задния лагер на вторичния или междинния вал (не съм сигурен на кой точно) 

-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Бате щом е преляло през отвора за жилото нема да се пУашиш
Иначе ако пробваш със търсачката има теми в които много точно и ясно е обяснено как се сменява,какво масло от къде.......Има и снимки
Аре понеже съм добричък
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1321

Иначе ако пробваш със търсачката има теми в които много точно и ясно е обяснено как се сменява,какво масло от къде.......Има и снимки

Аре понеже съм добричък

-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта