Голф 3 1.6 АЕЕ неще да запали
Голф 3 1.6 АЕЕ неще да запали
Имам следния проблем, колата работеше добре без да дава никакви признаци за проблеми и така отидох да заредя газ. След зареждането колата неще да запали. От купето чувам ясно как щрака релето на бензиновата помпа, как подкачва и след вдигане на нужното налягане как изключва релето. Пробвах от бобината дали идва искра но няма. Моля дайте ми някакъв съвет.
Проверих точно по описания начин и между кафяв и зелен, като се боднах с топлийки и въртях светодиода немигаше. Пробвах го поне 5 пъти и немига. Купих и смених датчика на ХОЛ и същата работа. Бобината я меря по описания метод на Аутодата и излизат съпротивленията както ги пише. Куплунга към комутатора мерих значи там е червен +12 кафяв маса а зелен е 1 или импулси като е наконтакт си отива захранване и като завъртя има и тоя другия сигнал, мерих и след комутатора на първичната страна на побината там неизлиза никво напрежение по време на въртене, май отива на комутатор моята работа. Моля за съвет и ако има някой обясненеие за този Хол защо не генерира импулси а стоеше във високо ниво моля пак да пише, щото крана сметка днес сумати време и накрая и пари за нов Хол а колата пак неще.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
seikon написа:Сега се ровех из форума и andro_ казва в друга тема, че някой инжекционни работят и с прецакан Хол, за мойто АЕЕ дали е така?
Ако е с два датчика - на коляновия и на разпределителния вал.Но това важи за Симос инжекцията.Не знам как е при Марелито (**бани италиянци).То дори и да запали ще е в авариен режим,защото датчика в хола отговаря за искрЪта и за въртенето на бенз.помпа.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
seikon написа:Добре де аз в крайна сметка неразбирам този импулс от Хол директно ли отива в средния крак на куплонга на комутатора или влиза в компа и тои генерира тези импулси?
В компота влиза,защото при VW предварението се определя от ЕКУ.Нямаме външен комутатор (онова,което е на бобината,е просто усилвател на сигнала,а не комутатор,както е да кажем при Форд - с много крачета).Холовият датчик отговаря и за бензиновата помпа - заради това на VW няма инерционни изключватели на тока към помпата при катастрофа.Идеята е - двигателят върти - помпата върти.Двигателят не - и помпата не.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта