Голф 3 1.6 АЕЕ неще да запали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Голф 3 1.6 АЕЕ неще да запали

Мнениеот seikon » Вто 25 дек 2007 22:48


Имам следния проблем, колата работеше добре без да дава никакви признаци за проблеми и така отидох да заредя газ. След зареждането колата неще да запали. От купето чувам ясно как щрака релето на бензиновата помпа, как подкачва и след вдигане на нужното налягане как изключва релето. Пробвах от бобината дали идва искра но няма. Моля дайте ми някакъв съвет.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 25 дек 2007 22:51


като въртиш на стартера чуваш ли помпата да бачка?
ако не я чуваш и няма искра-датчика в хола...mhihi
ако я чуваш и няма искра бУбУната...mhihi


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Вто 25 дек 2007 22:55


Благодаря ти за бързия отговор. Аз не съм я чувал ипреди да работи докато въртя на контакт, утре ще се заслушам или ще вържа някоя лампа паралелно на релето да видя в кой момент кво става. А за датчика на Хол на делкото ли се намира и как мога да го тествам?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 25 дек 2007 23:03


дамм
там е
може да се тества със светодиод комби със съпротивление.
има 3 джици-кафяво/нещоси (маса) червено/нещоси (+) и зелено/нещоси (индуциран сигнал).
червената и кафявата са вхоящо U -зелената изход.
между зелената и кафявата трябва да мига при въртене. :wink:


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Вто 25 дек 2007 23:11


Утре рано рано я мятам и ще пиша за резултата. А датчика за позиция на разпределителния вал неиграе ли няква роля при запалване?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 25 дек 2007 23:17


ми тва е датчика в хола ве-няма друг :wink:


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Вто 25 дек 2007 23:25


Ок не се нерви питам щото незнам. За кви пари става въпрос и ква марка ще ме посъветваш. Ако е от него или от нея?


Потребителски аватар
chirenski
Мнения: 256
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот chirenski » Сря 26 дек 2007 0:07


Виж си палеца на делкото как е :) На колегата murder на му беше строшен палеца , дойде на срещата изгаси колата и повече не запали . Като махнахме капачката на делкото палеца беше на парчета . Той също е с АЕЕ мотор :)


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 26 дек 2007 16:37


Проверих точно по описания начин и между кафяв и зелен, като се боднах с топлийки и въртях светодиода немигаше. Пробвах го поне 5 пъти и немига. Купих и смених датчика на ХОЛ и същата работа. Бобината я меря по описания метод на Аутодата и излизат съпротивленията както ги пише. Куплунга към комутатора мерих значи там е червен +12 кафяв маса а зелен е 1 или импулси като е наконтакт си отива захранване и като завъртя има и тоя другия сигнал, мерих и след комутатора на първичната страна на побината там неизлиза никво напрежение по време на въртене, май отива на комутатор моята работа. Моля за съвет и ако има някой обясненеие за този Хол защо не генерира импулси а стоеше във високо ниво моля пак да пише, щото крана сметка днес сумати време и накрая и пари за нов Хол а колата пак неще.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 26 дек 2007 18:03


Сега се ровех из форума и andro_ казва в друга тема, че някой инжекционни работят и с прецакан Хол, за мойто АЕЕ дали е така?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 26 дек 2007 18:37


seikon написа:Сега се ровех из форума и andro_ казва в друга тема, че някой инжекционни работят и с прецакан Хол, за мойто АЕЕ дали е така?

Ако е с два датчика - на коляновия и на разпределителния вал.Но това важи за Симос инжекцията.Не знам как е при Марелито (**бани италиянци).То дори и да запали ще е в авариен режим,защото датчика в хола отговаря за искрЪта и за въртенето на бенз.помпа.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 26 дек 2007 18:48


Добре де аз в крайна сметка неразбирам този импулс от Хол директно ли отива в средния крак на куплонга на комутатора или влиза в компа и тои генерира тези импулси?


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 26 дек 2007 18:50


И защо когато смених Хол и мерих на буксата на комутатора средния спрямо маса със светодиот като въртя пак не мигаше а светеше и пак няма искра


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 26 дек 2007 18:51


seikon написа:Добре де аз в крайна сметка неразбирам този импулс от Хол директно ли отива в средния крак на куплонга на комутатора или влиза в компа и тои генерира тези импулси?

В компота влиза,защото при VW предварението се определя от ЕКУ.Нямаме външен комутатор (онова,което е на бобината,е просто усилвател на сигнала,а не комутатор,както е да кажем при Форд - с много крачета).Холовият датчик отговаря и за бензиновата помпа - заради това на VW няма инерционни изключватели на тока към помпата при катастрофа.Идеята е - двигателят върти - помпата върти.Двигателят не - и помпата не.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 26 дек 2007 19:17


Там като меря след този усилвател на първичната на запалването като въртя нищо неизлиза като напрежение, а то колко волта трябва да е там?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта