Голф 3 - двигателят работи зле когато е студен - решен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
miroslavg111
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 3 - двигателят работи зле когато е студен - решен

Мнениеот miroslavg111 » Съб 15 дек 2007 22:09


Колеги, карам Голф 3, 96г., 1.6, 101к.с., код на двигателя AFT.
От както застудя взе да харчи осезаемо повече - съдя за това по борд компютъра(MFA) и което е по-лошо първите няколко мунути докато е студен работи много зле - няма мощност, аха да загасне. Предполагам че докато беше топло не съм го усетил, заради много по-краткото време през което двигателя е студен.
Да добавя, че оборотите на празен ход си стоят на 800. Чувал съм че когато е студена трябва да се задейства 'автоматичен смукач' и да ги вдигне. При мен не се случва...
Диагностиката на двигателя с компютър не даде резултати. Правих я на две различни места и ми казват че няма проблеми, всичко е на шест!
Сигурен съм че не е това проблема но смених свещите с нови - BERU.
Каква може да е причината и по-важно кой ще ми препоръчате да го оправи?

Последна промяна от miroslavg111 на Нед 06 яну 2008 11:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 15 дек 2007 22:36


продължаваи с токовете :idea: .капачка, палец ,кабели.в този ред.чак след това се насочи към дюзите и иннжекциона


miroslavg111
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот miroslavg111 » Съб 15 дек 2007 22:43


Няма ли автоматичен смукач който да държи оборотите по-височки докато загрее? Капачка, палец и кабели за свещи не съм сменял още...


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Нед 16 дек 2007 0:05


може и темп датчик да прави мизерий


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Сря 19 дек 2007 14:52


Колега първо да ти кажа, че показанията на MFA не винаги са верни. Моя понякога ми показва разход 16 - 17, понякога 9 - 10, но като си го засека на пълнене все си харчи 13 градско (газ). На бензин не съм го засичал. Иначе като е студен е нормално да харчи повече, но това с ниските обороти не е. Ако имаш газова уредба е хубаво да отидеш да ти направят една центровка газ - бензин. Ако нямаш не знам, за съжаление не мога да ти препоръчам никой, просто не сум го имал този проблем досега.


Jan_Franko
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Jan_Franko » Съб 05 яну 2008 22:05


Обаче все още не рзбрах има ли смукач или няма защото и аз се чудя като си гледам оборотомера на 850 при минус 15 градуса


miroslavg111
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот miroslavg111 » Нед 06 яну 2008 11:43


След смяна на датчик охладителна течност и кабели за свещи работи по-добре при студен мотор. За съжаление ми смениха нещата накуп и не мога да кажа кое точно е помогнало за подобрението.
Да се надявам че проблемът е решен и темата може да се заключва.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Ивайло Димов и 24 госта