Проблем с двигателя на Г3 ГТИ 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с двигателя на Г3 ГТИ 2Е

Мнениеот koziak » Вто 18 дек 2007 17:20


Колеги сменил съм по колата сумати неща и пак имам проблем.
Колата се държи като запушена,немога да я изфорсирам,давам газ до край и неще да се изфорсира и леко припуква в гърнетата.
Проблема не е постоянен а се появява от време на време.Много е кофти като се случи при изпреварване.
Ходих на диагностика 2 пъти и нищо не откриха.Сменил съм ламбда сонда,всички гърнета и съм махнал катализатора.Сменени са и кабели,свещи,дистрибуторната капачка с палец и бобината.Бензиновия филтър и въздушния също са сменени.
Незнам вече от къде може да идва проблема.Сипвах и добавки за почистване на инжекциона и пак нищо.Незнам дали си внушавам,ама май като карам с бензин 95 ми се случва по често да се запуши от колкото като карам с 98 или 100,но не съм сигурен.

Забравих да спомена,че съм сменил и гумичките на клапаните и хидравличните повдигачи.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 18 дек 2007 17:24


Потърси някои от маисторите от форума Vaskoto1 например. :wink:


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Вто 18 дек 2007 18:18


Почисти ли дроселната клапа?


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Вто 18 дек 2007 18:53


dobrev написа:Почисти ли дроселната клапа?


и как става тая работа


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Вто 18 дек 2007 19:32


еми чистих я,тя не ми се видя особенно зацапана,чистих и стъпковото моторче


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 18 дек 2007 20:07


Щом припуква значи му идва повечко бензинеца.. или малко въздух.. за да глъхне така.. бензина който неможе да изгори .. го джаска отзаде и се възпламенява там..
давам само предположения де..


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 18 дек 2007 20:23


ЕНО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ:погледни си вакуумния регулатор на запалването дет даа предварени(ся дали има е друг въпрос :dontknow: )


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Вто 18 дек 2007 20:38


ми незнам,ако има някой по запознат с 2Е-то да каже ако има такова,ако може да каже как изглежда,къде се намира и какво да му гладем


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Вто 18 дек 2007 22:57


2Е няма вакуум регулатор на запалването,нещо друго ще да е.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 18 дек 2007 23:10


няма оправия...напълно идентичен проблем. Съмнявам се в дебитомера, при една от диагностиките набутаха сонда в ауспуха, оказа се че е с мн. ниски емисии като за такъв двигател.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 дек 2007 1:12


Скоро да си разрешавл на някой да пипа аванса? Да върти делкото, демек!
По описанието ми се струва, че изпреварването върви към 0*.
Друго, дето ми хрумва е температурния датчик.
Я кажи с 2 отделни датчика ли си, или с един сдвоен (предполагам, че си със сдвоен, ама да си питам)


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Сря 19 дек 2007 1:32


С един температурен датчик съм на тройника с 4 жици.
А относно аванса,нямам представа как е настроен.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Сря 19 дек 2007 8:16


radotom, не е аванса нещо друго е. Ако може да се пробва със здрав дебитомер от друг 2е.


Потребителски аватар
MITKOPARVIA
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот MITKOPARVIA » Сря 19 дек 2007 8:31


Според мен пробвай на друго място на диагностика преди да почнеш да си правиш експерименти!!!Потърси добър майстор с качествена апаратура!


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Сря 19 дек 2007 14:37


neiki4a написа:
dobrev написа:Почисти ли дроселната клапа?


и как става тая работа


Аз ходих на диагностика тогава и видях как пича откачи тръбата на въздушния филтър която отива към двигателя там се вижда и стъпковото моторче и при изгасен двигател ми каза да натисна педала на газта и напои един парцал с "нещо си" не знам точно какво бъркаше бършеше парцала бая си стана черен ами това е в общи линии!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта