стойноста на зареждане на акумулатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

стойноста на зареждане на акумулатора

Мнениеот stefan_milk » Чет 10 яну 2008 22:38


Здравейте колеги.Имам едно въпросче към всички ви-знам че напрежението на клемите на генератора трябва да е 14,4 V,но моя генератор повече от 13,7V не ми е зареждал.Кажете си мнението и ако може да ми кажете вашите коли какви стойности дават - става въпрос за Голф 2 1,3 i но то за всички коли е едно и също




Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Чет 10 яну 2008 22:43


имам същия голф 1.3 и преди месец някъде сложих 12в. 55 амп. акомулатор и като ми го замериха чукна 14 точно :да:


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Чет 10 яну 2008 22:57


13,8-14,2 V


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Мнениеот stefan_milk » Чет 10 яну 2008 23:00


Значи аз веднъж смених четкодържателя с релето,но така или иначе не достигнах заветните 14,4 в.Мисля да си купя ново реле регулатор и да видя дали ще има промяна,защото повече от 30-40 секунди сутрин когато е студен мотора не мога да въртя и акумулатора пада.Не че не ми зарежда но мисля че не е достатъчно


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 10 яну 2008 23:05


Лятото ми изгърмя акумулатора.Зареждаше на 13.8V алтернатора с пуснати къси светлини.Отидох да си купя нов и при заверяване на гаранцията съответно ми смениха реле-регулатора.На оригиналния си пише 14V.Сега зарежда на 14.2V с пуснати фарове.Смени го, защото товариш акумулатора.Особено сега зимата с толкова много ел. консумация трябва всичко да е на 6.


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Мнениеот stefan_milk » Чет 10 яну 2008 23:09


Ако включа къси или дълги светлини напрежението ми пада на 13,5 В,което мисля че е наистина малко


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 11 яну 2008 10:13


13,6-14,4 V дава мойта печка


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Пет 11 яну 2008 15:56


По правило 13,8 е идеала, който се гони. При различните производители варират допуските, но +/- 0,5 волта е примливо. Всичкото това без значение дали си на празен ход с включени много консуматори или на високи обороти без консуматори :wink:


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 11 яну 2008 16:58


Не съм много съгласен с това твърдение. Практически е почти невъзможно да бъде постигнато.
14.2 V без консуматори
13.8 V с включени консуматори
Това пише в дебелите книги.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 11 яну 2008 17:02


по дебелите книги пише 13.8-14.5 диапазон- не трябва да излиза от границите с или без консуматори


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 11 яну 2008 19:02


аз да питам 20-25 минути на място работа на колата достатъчни ли са за зареждане на акумулатора.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 11 яну 2008 19:10


Smoke написа:аз да питам 20-25 минути на място работа на колата достатъчни ли са за зареждане на акумулатора.


НЕ, Колега не са достатъчни!Зарядният ток е от порядъка на 5-7А!Ако стоиш 10-часа на място по може да стане :wink:


lz3cv
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот lz3cv » Съб 12 яну 2008 21:27


Предполагам, че генератора ти е valeo. Моя беше такъв и ковеше на 13,8 v. Преди време обаче скъса резба на оста и се наложи смяна. Смених го обаче с bosh. Сега не мърда от 14,5 при изключени фарове и на обороти, а с фарове пада на 14,25. Иначе на valeo-то сменях регулатор и пак си държеше 13,8. Но това не бива да те притеснява според мен. Със стария генератор и 44Ah акумулатор, същия изкара 5 години преди да бъде сменен. А за акумулатор 5г си е приличен срок май.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Съб 12 яну 2008 21:55


Колега всичко ти е нормално, естествено че на ниски обороти ще ти падне малко напрежението с всички тези консуматори и по-голения акумулатор който си сложил. По книга е 36Ah аз съм с 62 на същата кола де, но 13,7 е идеално, не трябва да е над 14,2 това си е горен минимум, не е добре за акумулатора, защото почва да кипи и доста му се скъсява живота. 13,8-13,9 е по-добре, но и твойто не е болка за умиране. По-добре разбери защо са ти необходими 30-40 сек да въртиш докато запалиш. На мен ако е под -5 ми е необходима 1/2 секунда иначе ако е по-топло около 1до2 секунди. Необяснимо явление че на по-топло пали по-трудно, но не се оплаквам :D .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта