стойноста на зареждане на акумулатора
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
стойноста на зареждане на акумулатора
Здравейте колеги.Имам едно въпросче към всички ви-знам че напрежението на клемите на генератора трябва да е 14,4 V,но моя генератор повече от 13,7V не ми е зареждал.Кажете си мнението и ако може да ми кажете вашите коли какви стойности дават - става въпрос за Голф 2 1,3 i но то за всички коли е едно и също
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Значи аз веднъж смених четкодържателя с релето,но така или иначе не достигнах заветните 14,4 в.Мисля да си купя ново реле регулатор и да видя дали ще има промяна,защото повече от 30-40 секунди сутрин когато е студен мотора не мога да въртя и акумулатора пада.Не че не ми зарежда но мисля че не е достатъчно
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Лятото ми изгърмя акумулатора.Зареждаше на 13.8V алтернатора с пуснати къси светлини.Отидох да си купя нов и при заверяване на гаранцията съответно ми смениха реле-регулатора.На оригиналния си пише 14V.Сега зарежда на 14.2V с пуснати фарове.Смени го, защото товариш акумулатора.Особено сега зимата с толкова много ел. консумация трябва всичко да е на 6.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
- Автомобил: Jetta II 1990
- Двигател: PN
- Местоположение: Пловдив
Предполагам, че генератора ти е valeo. Моя беше такъв и ковеше на 13,8 v. Преди време обаче скъса резба на оста и се наложи смяна. Смених го обаче с bosh. Сега не мърда от 14,5 при изключени фарове и на обороти, а с фарове пада на 14,25. Иначе на valeo-то сменях регулатор и пак си държеше 13,8. Но това не бива да те притеснява според мен. Със стария генератор и 44Ah акумулатор, същия изкара 5 години преди да бъде сменен. А за акумулатор 5г си е приличен срок май.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега всичко ти е нормално, естествено че на ниски обороти ще ти падне малко напрежението с всички тези консуматори и по-голения акумулатор който си сложил. По книга е 36Ah аз съм с 62 на същата кола де, но 13,7 е идеално, не трябва да е над 14,2 това си е горен минимум, не е добре за акумулатора, защото почва да кипи и доста му се скъсява живота. 13,8-13,9 е по-добре, но и твойто не е болка за умиране. По-добре разбери защо са ти необходими 30-40 сек да въртиш докато запалиш. На мен ако е под -5 ми е необходима 1/2 секунда иначе ако е по-топло около 1до2 секунди. Необяснимо явление че на по-топло пали по-трудно, но не се оплаквам
.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта