Здравейте момчета ако някой от вас ме помни карах 1 3ка 1.6 бензин. Продадох я много недоволен останах от нея поради ред причини. Сега карам форд Фиеста 1.1 и съм адски доволен
Голф 4 Покупка
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 4 Покупка
ЧНГ на всички.
Здравейте момчета ако някой от вас ме помни карах 1 3ка 1.6 бензин. Продадох я много недоволен останах от нея поради ред причини. Сега карам форд Фиеста 1.1 и съм адски доволен
въпреки че не е кола по вкуса ми. Та да изложа питанката си. Ще имам възможност да си взема Голф 4ка но поради ограничени финанси явно ще е бензин със замисли да му се сложи и газ. Искам да попитам тук за съвети на каква машина да не се хвърлям какъв двигател какви коне и т.н. Освен това че не искам да е червен или бял
. Модераторите да ме извинят ако не е тук мястото на темата или ако има подобна. Мерси предварително. Въпроса го задавам защото карах и голф 2ка останах доволен но с 3ката се хвърлих и само неприятности.
Здравейте момчета ако някой от вас ме помни карах 1 3ка 1.6 бензин. Продадох я много недоволен останах от нея поради ред причини. Сега карам форд Фиеста 1.1 и съм адски доволен
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Хм, странен ти е въпроса...само ще ти кажа че с голф 4 не е добре да имаш финансови проблеми
...за поддръжката говоря... Бензинката като й сложиш газова е добре да е газов инжекцион, защото с нормална газова ще се хванеш за главата
Друго нещо - не се подлъгвай, че 1.6 е много по-икономична от 1.8 и 1.8Т, защото не е така... Не се хвърляй на 1.4, 2.0 и 2.3...бих добавил и 1.8, амааа айде... Значи остана 1.6 и 1.8Т, разликата в разхода е 2 литра...не е много, според мен. Доколкото рабрах искаш икономичност...гледай са ква е врътката тук
Базова цена за бензинка - 10 000, за дизел - 11 500, (малко по-скъп е дизела, щото дава по-малък разход)... На бензиновата за да ти е евтино трябва газов инжекцион (1500-2000лв.), и идва колкото дизела...обаче дизела е малко по-скъп за поддръжка. Газовия инжекцион обаче... малко е кофти, защото ще ти трябват около 3000 лв за г. инжекцион и за първоначалното обслужване на автомобила (масла, филтри, ремък и ролки(+ водна помпа) и накладки). Кофти е защото ако си като мен (Аз ако имам 15000лв ще си купя кола за 15000лв) няма да ти останат пари за нищо...уфф сложно стана... ама май за икономичност най-доброто е 1.9ТДИ 90 или 110 к.с. че за бензинка си трябват 100лв седмично за бензин 
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Така като преглеждах теми май ще излезеш напълно прав... Цените варират малко по надолу от посочените от теб, но в общи линии май наистина не си заслужава бензинов. Ебати дилемата..
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Мерси пичове. Замислих се доста идеята ми е такава да не хвърля близо 10 бона за кола която да ми се насира през седмица. Пък ми се ще и да може да не е като ламя затова пуснах темата. Когато си взех 3ката с този АБУ двигател се оказа, че меко казано съм си сложил таралеж в гащите. Незнам колко и е скъпа подръжката на 4ката но ми се ще да е кола но пък не и хубава талига която вика даи парии.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Мое мнение- не гледай, дали е дизел или бензин,гледай да е на възможно най-малко години на приемлива цена.Тия на запад навъртат на 4-годишна кола по 250 хил км.Сам сметни кола на 8 г. ,т.е.произв.2000 г. на какви км. е за да дойде за продажба в БГ.Пак мое мнение- за Г4 2003 г. не повече от 12 хил лв.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: ре
madnez написа:Мерси пичове. Замислих се доста идеята ми е такава да не хвърля близо 10 бона за кола която да ми се насира през седмица. Пък ми се ще и да може да не е като ламя затова пуснах темата. Когато си взех 3ката с този АБУ двигател се оказа, че меко казано съм си сложил таралеж в гащите. Незнам колко и е скъпа подръжката на 4ката но ми се ще да е кола но пък не и хубава талига която вика даи парии.
Дори и 2-ка да имаш си иска подръжка. Ако си мислиш че Г4 е евтина за подръжка, жестоко се лъжеш.
- DiMiTaR_k
- Мнения: 281
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: Сопот/София
dokros написа:Мое мнение- не гледай, дали е дизел или бензин,гледай да е на възможно най-малко години на приемлива цена.Тия на запад навъртат на 4-годишна кола по 250 хил км.Сам сметни кола на 8 г. ,т.е.произв.2000 г. на какви км. е за да дойде за продажба в БГ.Пак мое мнение- за Г4 2003 г. не повече от 12 хил лв.
Колега за Г4 2003 година 12 хил.лв. са много малко.За справка горе-долу погледни немското mobile.de.Като моя голф 101 коня вървят над 8 000 евро.Сам си прави изводите,щото аз моите съм си ги направил.И на моя Г4 км са реални!Не споря,че навъртат много км,но поне за моя съм сигурен и даже и 18 хил лв да ми бяха искали пак го взимах,защото състоянието му е просто перфектно.А да не говорим вътре в какво състояние е.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
В мобиле.де всички гледаме, но колите от Италия са по-евтини, моят Г4 2003 г. 1,6 16V е от там - 12 хил. лв.Пълен ел. пакет,климатроник,16 цола лети джанти, АБС и т.н.Това ли е пакет пенсионер -105 коня.Забравих кожения волан три спици и спортен салон.
Две години карах ВЕНТО от Германия,което беше толкова изгнило отдолу,че като минавах през локвите с голяма скорост се пълнеше купето с вода.От тогава вече нямам желание да гледам мобиле.де.
Две години карах ВЕНТО от Германия,което беше толкова изгнило отдолу,че като минавах през локвите с голяма скорост се пълнеше купето с вода.От тогава вече нямам желание да гледам мобиле.де.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
dokros написа:В мобиле.де всички гледаме, но колите от Италия са по-евтини, моят Г4 2003 г. 1,6 16V е от там - 12 хил. лв.Пълен ел. пакет,климатроник,16 цола лети джанти, АБС и т.н.Това ли е пакет пенсионер -105 коня.Забравих кожения волан три спици и спортен салон.
Две години карах ВЕНТО от Германия,което беше толкова изгнило отдолу,че като минавах през локвите с голяма скорост се пълнеше купето с вода.От тогава вече нямам желание да гледам мобиле.де.
Koлега да те питам? Виждал ли си как Италианец си подържа колата и колко я кара. Я кажи на колко километра е твойто голфе, ако знаеш де. Повечето от колите произведени за Италия са със повечки екстри, италианците са глезени, а да не забравяме че са закърмени във Фиат.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
На километража пише 64 хил. км. ,със сигурност е на повече,но изглежда отлично и върви отлично.Скоро сменях агренажни ремъци и ролки, този модел е с 2 ремъка и 4 ролки,бяха оригинални фабрични и в отлично състояние.
Какъв е смисълът да купуваш кола от Германия,дори с отлично поддържан двигател ,ако целия под на купето и подкалниците-всичко е на ЮФКА от ръжда?
Какъв е смисълът да купуваш кола от Германия,дори с отлично поддържан двигател ,ако целия под на купето и подкалниците-всичко е на ЮФКА от ръжда?
- AERVWPOLO
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Някои се намирате тука само глупости да ръсите а не да помагате на човека.
За около 10000 вече се намира доста добър голф около 2000 година.Разбира се най икономични са дизелите, но те са скъпи за подръжка.От бензиновите 1,4 е най-икономичен.Вси4ки двигатели са добри зависи вече на колко запазена кола ще попаднеш.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Абе стига с тея филми беееееее колеги.Италианските били каруци,немския внос перфектни-ха ха ха.
Парлатани си има по цял свят.А в Германия знаеш ли колко турци,мароканци,араби и източно европейци живеят колегаааа.
И че почти не остана немец собственик на автокъща.
И че в Германия в събота и неделя се организират големи автопазари на откритите площи покрай градовете,и когато бати шваба тръгне с колата си да я продава,на входните точки на тези автопазари го чакат едни съмнителни по произход момченца а еййй такива пачки пари,плащат му колкото иска позле колата влиза вътре слага се двойна надценка и бай ганъо като отиде да купува му казват --''Като не ти отърва--гоу хоум''
Аз лично съм имал досега 2 коли вкарани от Германия и 4 от Италия--аудито ми от Германия губеше вода,оказа се че е блъскано вляво и нямаше грам душичка,а от италианките имам оплакване само към отношението към салона и обурудването на колата,технически са ОК.
Парлатани си има по цял свят.А в Германия знаеш ли колко турци,мароканци,араби и източно европейци живеят колегаааа.
И че почти не остана немец собственик на автокъща.
И че в Германия в събота и неделя се организират големи автопазари на откритите площи покрай градовете,и когато бати шваба тръгне с колата си да я продава,на входните точки на тези автопазари го чакат едни съмнителни по произход момченца а еййй такива пачки пари,плащат му колкото иска позле колата влиза вътре слага се двойна надценка и бай ганъо като отиде да купува му казват --''Като не ти отърва--гоу хоум''
Аз лично съм имал досега 2 коли вкарани от Германия и 4 от Италия--аудито ми от Германия губеше вода,оказа се че е блъскано вляво и нямаше грам душичка,а от италианките имам оплакване само към отношението към салона и обурудването на колата,технически са ОК.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта