Голф 4 Покупка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 4 Покупка

Мнениеот madnez » Пет 04 яну 2008 16:38


ЧНГ на всички.

Здравейте момчета ако някой от вас ме помни карах 1 3ка 1.6 бензин. Продадох я много недоволен останах от нея поради ред причини. Сега карам форд Фиеста 1.1 и съм адски доволен :shock въпреки че не е кола по вкуса ми. Та да изложа питанката си. Ще имам възможност да си взема Голф 4ка но поради ограничени финанси явно ще е бензин със замисли да му се сложи и газ. Искам да попитам тук за съвети на каква машина да не се хвърлям какъв двигател какви коне и т.н. Освен това че не искам да е червен или бял :lol: . Модераторите да ме извинят ако не е тук мястото на темата или ако има подобна. Мерси предварително. Въпроса го задавам защото карах и голф 2ка останах доволен но с 3ката се хвърлих и само неприятности.




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 04 яну 2008 17:06


Хм, странен ти е въпроса...само ще ти кажа че с голф 4 не е добре да имаш финансови проблеми :lol: ...за поддръжката говоря... Бензинката като й сложиш газова е добре да е газов инжекцион, защото с нормална газова ще се хванеш за главата ;) Друго нещо - не се подлъгвай, че 1.6 е много по-икономична от 1.8 и 1.8Т, защото не е така... Не се хвърляй на 1.4, 2.0 и 2.3...бих добавил и 1.8, амааа айде... Значи остана 1.6 и 1.8Т, разликата в разхода е 2 литра...не е много, според мен. Доколкото рабрах искаш икономичност...гледай са ква е врътката тук ;) Базова цена за бензинка - 10 000, за дизел - 11 500, (малко по-скъп е дизела, щото дава по-малък разход)... На бензиновата за да ти е евтино трябва газов инжекцион (1500-2000лв.), и идва колкото дизела...обаче дизела е малко по-скъп за поддръжка. Газовия инжекцион обаче... малко е кофти, защото ще ти трябват около 3000 лв за г. инжекцион и за първоначалното обслужване на автомобила (масла, филтри, ремък и ролки(+ водна помпа) и накладки). Кофти е защото ако си като мен (Аз ако имам 15000лв ще си купя кола за 15000лв) няма да ти останат пари за нищо...уфф сложно стана... ама май за икономичност най-доброто е 1.9ТДИ 90 или 110 к.с. че за бензинка си трябват 100лв седмично за бензин :)


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Пет 04 яну 2008 17:35


Така като преглеждах теми май ще излезеш напълно прав... Цените варират малко по надолу от посочените от теб, но в общи линии май наистина не си заслужава бензинов. Ебати дилемата..


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Пет 04 яну 2008 17:54


И аз подкрепям колегата за бензин 1,8Т здрав двигател .Дизел TDI 90к.с. или ,TDI 110к.с.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Пет 04 яну 2008 18:16


Мерси пичове. Замислих се доста идеята ми е такава да не хвърля близо 10 бона за кола която да ми се насира през седмица. Пък ми се ще и да може да не е като ламя затова пуснах темата. Когато си взех 3ката с този АБУ двигател се оказа, че меко казано съм си сложил таралеж в гащите. Незнам колко и е скъпа подръжката на 4ката но ми се ще да е кола но пък не и хубава талига която вика даи парии.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 04 яну 2008 22:14


Мое мнение- не гледай, дали е дизел или бензин,гледай да е на възможно най-малко години на приемлива цена.Тия на запад навъртат на 4-годишна кола по 250 хил км.Сам сметни кола на 8 г. ,т.е.произв.2000 г. на какви км. е за да дойде за продажба в БГ.Пак мое мнение- за Г4 2003 г. не повече от 12 хил лв.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: ре

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 яну 2008 22:20


madnez написа:Мерси пичове. Замислих се доста идеята ми е такава да не хвърля близо 10 бона за кола която да ми се насира през седмица. Пък ми се ще и да може да не е като ламя затова пуснах темата. Когато си взех 3ката с този АБУ двигател се оказа, че меко казано съм си сложил таралеж в гащите. Незнам колко и е скъпа подръжката на 4ката но ми се ще да е кола но пък не и хубава талига която вика даи парии.

Дори и 2-ка да имаш си иска подръжка. Ако си мислиш че Г4 е евтина за подръжка, жестоко се лъжеш.


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Мнениеот DiMiTaR_k » Пет 04 яну 2008 22:43


dokros написа:Мое мнение- не гледай, дали е дизел или бензин,гледай да е на възможно най-малко години на приемлива цена.Тия на запад навъртат на 4-годишна кола по 250 хил км.Сам сметни кола на 8 г. ,т.е.произв.2000 г. на какви км. е за да дойде за продажба в БГ.Пак мое мнение- за Г4 2003 г. не повече от 12 хил лв.


Колега за Г4 2003 година 12 хил.лв. са много малко.За справка горе-долу погледни немското mobile.de.Като моя голф 101 коня вървят над 8 000 евро.Сам си прави изводите,щото аз моите съм си ги направил.И на моя Г4 км са реални!Не споря,че навъртат много км,но поне за моя съм сигурен и даже и 18 хил лв да ми бяха искали пак го взимах,защото състоянието му е просто перфектно.А да не говорим вътре в какво състояние е.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 яну 2008 23:05


dokros написа:Пак мое мнение- за Г4 2003 г. не повече от 12 хил лв.

Само че 1.4 мотор + пакет "ПЕНСИОНЕР" включващ екстри като: Волан, скоростен лост и резервна гума. :evil:


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Съб 05 яну 2008 0:55


Колега и аз търсих Голф 4 ТДИ 99/00 г ЗА 10 хил. лв ама намерих само надени две в едно или ко4инки на 120хил.км на които като им погледнеш воланите ще кажеш 4е ме4ка са вързвали. Така 4е приготви 12000/12500лв и хукваи по салоните.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Съб 05 яну 2008 12:46


В мобиле.де всички гледаме, но колите от Италия са по-евтини, моят Г4 2003 г. 1,6 16V е от там - 12 хил. лв.Пълен ел. пакет,климатроник,16 цола лети джанти, АБС и т.н.Това ли е пакет пенсионер -105 коня.Забравих кожения волан три спици и спортен салон.

Две години карах ВЕНТО от Германия,което беше толкова изгнило отдолу,че като минавах през локвите с голяма скорост се пълнеше купето с вода.От тогава вече нямам желание да гледам мобиле.де.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 05 яну 2008 13:14


dokros написа:В мобиле.де всички гледаме, но колите от Италия са по-евтини, моят Г4 2003 г. 1,6 16V е от там - 12 хил. лв.Пълен ел. пакет,климатроник,16 цола лети джанти, АБС и т.н.Това ли е пакет пенсионер -105 коня.Забравих кожения волан три спици и спортен салон.

Две години карах ВЕНТО от Германия,което беше толкова изгнило отдолу,че като минавах през локвите с голяма скорост се пълнеше купето с вода.От тогава вече нямам желание да гледам мобиле.де.

Koлега да те питам? Виждал ли си как Италианец си подържа колата и колко я кара. Я кажи на колко километра е твойто голфе, ако знаеш де. Повечето от колите произведени за Италия са със повечки екстри, италианците са глезени, а да не забравяме че са закърмени във Фиат.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Съб 05 яну 2008 13:22


На километража пише 64 хил. км. ,със сигурност е на повече,но изглежда отлично и върви отлично.Скоро сменях агренажни ремъци и ролки, този модел е с 2 ремъка и 4 ролки,бяха оригинални фабрични и в отлично състояние.

Какъв е смисълът да купуваш кола от Германия,дори с отлично поддържан двигател ,ако целия под на купето и подкалниците-всичко е на ЮФКА от ръжда?


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Съб 05 яну 2008 16:19


Някои се намирате тука само глупости да ръсите а не да помагате на човека. :evil:За около 10000 вече се намира доста добър голф около 2000 година.Разбира се най икономични са дизелите, но те са скъпи за подръжка.От бензиновите 1,4 е най-икономичен.Вси4ки двигатели са добри зависи вече на колко запазена кола ще попаднеш.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 05 яну 2008 19:01


Абе стига с тея филми беееееее колеги.Италианските били каруци,немския внос перфектни-ха ха ха.
Парлатани си има по цял свят.А в Германия знаеш ли колко турци,мароканци,араби и източно европейци живеят колегаааа.
И че почти не остана немец собственик на автокъща.
И че в Германия в събота и неделя се организират големи автопазари на откритите площи покрай градовете,и когато бати шваба тръгне с колата си да я продава,на входните точки на тези автопазари го чакат едни съмнителни по произход момченца а еййй такива пачки пари,плащат му колкото иска позле колата влиза вътре слага се двойна надценка и бай ганъо като отиде да купува му казват --''Като не ти отърва--гоу хоум''
Аз лично съм имал досега 2 коли вкарани от Германия и 4 от Италия--аудито ми от Германия губеше вода,оказа се че е блъскано вляво и нямаше грам душичка,а от италианките имам оплакване само към отношението към салона и обурудването на колата,технически са ОК.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта