Здравейте, вчера сменях на голфа-3 1,6 бензин АБУ мотор, със газова уредба-съеденител(комплект), тампон на скоростите, масло на двигателя, филтри, ремък на хидравликата, ролка на ремъка в сервиз. Вечерта взех колата и от сервиза беше оставена на газ- взимам я аз и тръгвам и всичко перфектно, освен че ми се стори че оборотите на газ бяха ниски- някъде около 500 об/мин при загрят двигател-над 70 градуса.На бензин не включвах. Проблема изникна тази сутрин като се опитвах да запаля колата на бензин-не искаше да запали или по скоро не искаше да запали без да и подавам газ-като спирам да въртя ключа и се чува някакво виене(след неуспешен опит за палене)-все едно нещо е претегнато. След което я запалих директно на газ, но на ниски обороти гаснеше,сигурно заящото двигателя беше студен-така я държах няколко минути над 2000 оборота и започна да работи. Като загря колата се оказва, че и на бензин и на газ държи 500 оборота и като я форсирам на бензин има известно забавяне. На какво може да се дължи:
1. Възможно ли е да ми е пренатегнат ремъка на хидравлиакта и от там да сваля по някаква причина оборотите?
2. Възможно ли е да ми е изместена центровката на ангренажния ремък по някаква причина и при изместена центровка така ли прави колата?
Моля даите някакви идеи, че ще откача вече.
Проблеми с обороти след смяна на съеденител.-Решен!!!
- charli-ko
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблеми с обороти след смяна на съеденител.-Решен!!!
Последна промяна от charli-ko на Пет 11 яну 2008 11:36, променено общо 1 път.
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
1. Възможно ли е да ми е пренатегнат ремъка на хидравлиакта и от там да сваля по някаква причина оборотите?
2. Възможно ли е да ми е изместена центровката на ангренажния ремък по някаква причина и при изместена центровка така ли прави колата?
по първия ти въпрос-ремъка на хидравликата се натяга от пружина и е невъзможно да бъде пренатегнат
по втория въпрос - само ако е свален ангренажния ремък и после не е поставен както трябва може да се получи изместване на центровката. При смяна на указаните от теб части няма какво да се пипа по ангренажния ремък.
Търси проблема другаде, например в някой от датчиците да не е закачен като хората
2. Възможно ли е да ми е изместена центровката на ангренажния ремък по някаква причина и при изместена центровка така ли прави колата?
по първия ти въпрос-ремъка на хидравликата се натяга от пружина и е невъзможно да бъде пренатегнат
по втория въпрос - само ако е свален ангренажния ремък и после не е поставен както трябва може да се получи изместване на центровката. При смяна на указаните от теб части няма какво да се пипа по ангренажния ремък.
Търси проблема другаде, например в някой от датчиците да не е закачен като хората
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Делкото ако е пипано ,някой вакуумен маркуч откачен някъде,кабел с букса висящ свободно,просто идея давам.При нарушена центровка -така прави колата.
Последна промяна от gogul на Чет 10 яну 2008 15:58, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 63 госта