Проблеми с обороти след смяна на съеденител.-Решен!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с обороти след смяна на съеденител.-Решен!!!

Мнениеот charli-ko » Чет 10 яну 2008 9:59


Здравейте, вчера сменях на голфа-3 1,6 бензин АБУ мотор, със газова уредба-съеденител(комплект), тампон на скоростите, масло на двигателя, филтри, ремък на хидравликата, ролка на ремъка в сервиз. Вечерта взех колата и от сервиза беше оставена на газ- взимам я аз и тръгвам и всичко перфектно, освен че ми се стори че оборотите на газ бяха ниски- някъде около 500 об/мин при загрят двигател-над 70 градуса.На бензин не включвах. Проблема изникна тази сутрин като се опитвах да запаля колата на бензин-не искаше да запали или по скоро не искаше да запали без да и подавам газ-като спирам да въртя ключа и се чува някакво виене(след неуспешен опит за палене)-все едно нещо е претегнато. След което я запалих директно на газ, но на ниски обороти гаснеше,сигурно заящото двигателя беше студен-така я държах няколко минути над 2000 оборота и започна да работи. Като загря колата се оказва, че и на бензин и на газ държи 500 оборота и като я форсирам на бензин има известно забавяне. На какво може да се дължи:
1. Възможно ли е да ми е пренатегнат ремъка на хидравлиакта и от там да сваля по някаква причина оборотите?
2. Възможно ли е да ми е изместена центровката на ангренажния ремък по някаква причина и при изместена центровка така ли прави колата?
Моля даите някакви идеи, че ще откача вече.

Последна промяна от charli-ko на Пет 11 яну 2008 11:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Чет 10 яну 2008 13:40


Никой ли не знае от какво може да ми паднат така оборотите-500 в мин. и на газ и на бензин. :(


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Чет 10 яну 2008 15:24


1. Възможно ли е да ми е пренатегнат ремъка на хидравлиакта и от там да сваля по някаква причина оборотите?
2. Възможно ли е да ми е изместена центровката на ангренажния ремък по някаква причина и при изместена центровка така ли прави колата?

по първия ти въпрос-ремъка на хидравликата се натяга от пружина и е невъзможно да бъде пренатегнат
по втория въпрос - само ако е свален ангренажния ремък и после не е поставен както трябва може да се получи изместване на центровката. При смяна на указаните от теб части няма какво да се пипа по ангренажния ремък.
Търси проблема другаде, например в някой от датчиците да не е закачен като хората


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 10 яну 2008 15:56


Делкото ако е пипано ,някой вакуумен маркуч откачен някъде,кабел с букса висящ свободно,просто идея давам.При нарушена центровка -така прави колата.

Последна промяна от gogul на Чет 10 яну 2008 15:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Чет 10 яну 2008 15:58


Оф, не знам сега съм на работа - като се прибера ще огледам всичко- мерси за идеите все пак!!


Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Пет 11 яну 2008 11:35


Еми шибаният голф се оправи от само себе си най- вероятно. Преди да я запаля проверих всички букси и датчици които видях и после врътнах и хоп- старият голф-всичко перфектно! Благодаря за съдействието на всички!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта