При високи обороти гуми масло?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

При високи обороти гуми масло?

Мнениеот waradin » Вто 28 юни 2005 23:09


Колата е голф 3 1.4 60к.с.
При него като покара малко на около 5000 оборота (1-2 мин. са достатъчни) и маслото му изчезва направо ???
Гълта около 200-300 грама.
Иначе не духа масло през капака на клапаните.
Ако си я кара нормално колата (до към 3000 об.) по 1500 - 2000 км. не му намалява и грам маслото.
Мерихме компресията паднала е с около 0,5 на всеки цилиндър.
Мощност си има колата . Вода и масло не меша.
Помагайте ,че се е видял в чудо моя познат, какво да очаква.




Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Сря 29 юни 2005 7:15


Предположение: маслен сегмент или не само един


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 29 юни 2005 8:09


пак предположение (имах нещо подобно зимата): на капака до маслената помпа гарнитурката се е фирясала и като дигнеш налягането при високи обороти почва да плюе. На ниски се търпи.
Караш някои да седне зад волана и да форсира на място, а ти легаш отдолу и гледаш откъде тече. Тва в случаи че не го гори а изтича...
Ако имаш сини пушеци през ауспуха... :horror:


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

.....

Мнениеот waradin » Сря 29 юни 2005 8:37


Да питам..: Ако са маслени сегменти.........
Налягането не си ли е едно и също в цилиндрите,смисъл не би трябвало да се влияе от оборотите,разхода на масло???

Възможно ли е да е покривила главата някаде и като дигне налягане маслената помпа само тогава маслото да "ходи на някаде'....
В антифриза не влиза със сигурност..гледах,отдолу също не капе. :(
Приемат се всякакви предложения ( за тоя случай?)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 29 юни 2005 8:46


да тича при ваското...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 29 юни 2005 21:40


ако го гори компресията ще е 15-16. колко я измерихте че викаш 0.5 на долу


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 30 юни 2005 9:44


Явно отнакъде избива, и то само при високо налягане на маслото. Трябва да се види откъде, и да се оправи, че ще почне и при по-ниски обороти да избива, и тогава ще стане белята. :?


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

компресията....

Мнениеот waradin » Чет 30 юни 2005 11:42


Компресията е 8,5 незнам за бензинов двигател с компресия 15 ???
А от издухани гумички ??? от тях да гълта толкова масло.
Когато запали колата сутрин излиза много пушек отзад, след това се нормализира и не пуши.
Кофтито е ,че като се разглоби ,ще трябва да се прави ,а пък иска информативно да знае какво е ,4е не се знае колко парички ще се окаже.:) Дали не е по добре да я разкарва.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 30 юни 2005 22:03


ти си за основен ремонт бе, какво е това 8.5, не трябва да е под 10.
около 1000лв ще трябват за да стане както трябва


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 30 юни 2005 22:18


Според тази тема компресията на нов двигател 1.6 трябва да е от 9 до 12 bar, а минимума е 7.5 bar. Не знам колко точно трябва да е за 1.4 двигател, но ако е като при 1.6 двигателя, значи с 8.5, при положение че е еднаква на всички цилиндри си в нормата и си ОК. Проблема може и да е от гумички. Но все пак провери колко трябва да е компресията за 1.4 двигател.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 30 юни 2005 22:22


гумички ама на буталата :lol:


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

основен ремонт ??????

Мнениеот waradin » Пет 01 юли 2005 9:10


Да еднаква е компресията на всички цилиндри.Отностно справка за "компресията" http://www.catalog.auto.ru/volkswagen/golf/141.htm
пише 9 :)
Аз продължавам да разпитвам за обикновен бензинов двигател 4 цилиндара който да има компресия 15 , засега не откривам такъв :lol:
Е затова на човека хич не му се ходи в сервиз, защото ще излезе некои майстор на среща дето ще му смени всичко, и накрая ще се окаже семеринг примерно :П
спам:Това като на един познат му тропаха клапаните , и тея в сервиза понеже било от токовете. Му смениха свещите,и кабелите защото били за смяна, хахахха ужас


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 01 юли 2005 9:28


popeye написа:ако го гори компресията ще е 15-16. колко я измерихте че викаш 0.5 на долу

Колегата имаше предвид, че ако компресията е 15-16 ще гори масло много и със сигурност е за основен ремонт. 15-16 е ненормално висока компресия. Ако двигателят е зле, и покрай сегментите минава масло, то оплътнява цилиндъра и по този начин се получава такава висока компресия.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: основен ремонт ??????

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 01 юли 2005 9:32


waradin написа:...Отностно справка за "компресията" http://www.catalog.auto.ru/volkswagen/golf/141.htm
пише 9 :)
...

На този сайт е дадена степен на сгъстяване, което е различно от компресия на цилиндрите. Трябва да потърсиш някаква сервизна книга, например на Haynes. Ако никой от форума няма точно за този двигател, отиди до Славейков и ако не ти се купува просто помоли да я разгледаш. Там със сигурност пише колко е минимума на компресията.


Потребителски аватар
izaka_82
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: компресията....

Мнениеот izaka_82 » Пет 01 юли 2005 10:12


waradin написа:Компресията е 8,5 незнам за бензинов двигател с компресия 15 ???
А от издухани гумички ??? от тях да гълта толкова масло.
Когато запали колата сутрин излиза много пушек отзад, след това се нормализира и не пуши.
Кофтито е ,че като се разглоби ,ще трябва да се прави ,а пък иска информативно да знае какво е ,4е не се знае колко парички ще се окаже.:) Дали не е по добре да я разкарва.

На колко хиляди е този мотор ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта