Колата е голф 3 1.4 60к.с.
При него като покара малко на около 5000 оборота (1-2 мин. са достатъчни) и маслото му изчезва направо ???
Гълта около 200-300 грама.
Иначе не духа масло през капака на клапаните.
Ако си я кара нормално колата (до към 3000 об.) по 1500 - 2000 км. не му намалява и грам маслото.
Мерихме компресията паднала е с около 0,5 на всеки цилиндър.
Мощност си има колата . Вода и масло не меша.
Помагайте ,че се е видял в чудо моя познат, какво да очаква.
При високи обороти гуми масло?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
пак предположение (имах нещо подобно зимата): на капака до маслената помпа гарнитурката се е фирясала и като дигнеш налягането при високи обороти почва да плюе. На ниски се търпи.
Караш някои да седне зад волана и да форсира на място, а ти легаш отдолу и гледаш откъде тече. Тва в случаи че не го гори а изтича...
Ако имаш сини пушеци през ауспуха...
Караш някои да седне зад волана и да форсира на място, а ти легаш отдолу и гледаш откъде тече. Тва в случаи че не го гори а изтича...
Ако имаш сини пушеци през ауспуха...

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.....
Да питам..: Ако са маслени сегменти.........
Налягането не си ли е едно и също в цилиндрите,смисъл не би трябвало да се влияе от оборотите,разхода на масло???
Възможно ли е да е покривила главата някаде и като дигне налягане маслената помпа само тогава маслото да "ходи на някаде'....
В антифриза не влиза със сигурност..гледах,отдолу също не капе.
Приемат се всякакви предложения ( за тоя случай?)
Налягането не си ли е едно и също в цилиндрите,смисъл не би трябвало да се влияе от оборотите,разхода на масло???
Възможно ли е да е покривила главата някаде и като дигне налягане маслената помпа само тогава маслото да "ходи на някаде'....
В антифриза не влиза със сигурност..гледах,отдолу също не капе.

Приемат се всякакви предложения ( за тоя случай?)
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
компресията....
Компресията е 8,5 незнам за бензинов двигател с компресия 15 ???
А от издухани гумички ??? от тях да гълта толкова масло.
Когато запали колата сутрин излиза много пушек отзад, след това се нормализира и не пуши.
Кофтито е ,че като се разглоби ,ще трябва да се прави ,а пък иска информативно да знае какво е ,4е не се знае колко парички ще се окаже.
Дали не е по добре да я разкарва.
А от издухани гумички ??? от тях да гълта толкова масло.
Когато запали колата сутрин излиза много пушек отзад, след това се нормализира и не пуши.
Кофтито е ,че като се разглоби ,ще трябва да се прави ,а пък иска информативно да знае какво е ,4е не се знае колко парички ще се окаже.

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Според тази тема компресията на нов двигател 1.6 трябва да е от 9 до 12 bar, а минимума е 7.5 bar. Не знам колко точно трябва да е за 1.4 двигател, но ако е като при 1.6 двигателя, значи с 8.5, при положение че е еднаква на всички цилиндри си в нормата и си ОК. Проблема може и да е от гумички. Но все пак провери колко трябва да е компресията за 1.4 двигател.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
основен ремонт ??????
Да еднаква е компресията на всички цилиндри.Отностно справка за "компресията" http://www.catalog.auto.ru/volkswagen/golf/141.htm
пише 9
Аз продължавам да разпитвам за обикновен бензинов двигател 4 цилиндара който да има компресия 15 , засега не откривам такъв
Е затова на човека хич не му се ходи в сервиз, защото ще излезе некои майстор на среща дето ще му смени всичко, и накрая ще се окаже семеринг примерно :П
спам:Това като на един познат му тропаха клапаните , и тея в сервиза понеже било от токовете. Му смениха свещите,и кабелите защото били за смяна, хахахха ужас
пише 9

Аз продължавам да разпитвам за обикновен бензинов двигател 4 цилиндара който да има компресия 15 , засега не откривам такъв

Е затова на човека хич не му се ходи в сервиз, защото ще излезе некои майстор на среща дето ще му смени всичко, и накрая ще се окаже семеринг примерно :П
спам:Това като на един познат му тропаха клапаните , и тея в сервиза понеже било от токовете. Му смениха свещите,и кабелите защото били за смяна, хахахха ужас
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
popeye написа:ако го гори компресията ще е 15-16. колко я измерихте че викаш 0.5 на долу
Колегата имаше предвид, че ако компресията е 15-16 ще гори масло много и със сигурност е за основен ремонт. 15-16 е ненормално висока компресия. Ако двигателят е зле, и покрай сегментите минава масло, то оплътнява цилиндъра и по този начин се получава такава висока компресия.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: основен ремонт ??????
waradin написа:...Отностно справка за "компресията" http://www.catalog.auto.ru/volkswagen/golf/141.htm
пише 9
...
На този сайт е дадена степен на сгъстяване, което е различно от компресия на цилиндрите. Трябва да потърсиш някаква сервизна книга, например на Haynes. Ако никой от форума няма точно за този двигател, отиди до Славейков и ако не ти се купува просто помоли да я разгледаш. Там със сигурност пише колко е минимума на компресията.
- izaka_82
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: компресията....
waradin написа:Компресията е 8,5 незнам за бензинов двигател с компресия 15 ???
А от издухани гумички ??? от тях да гълта толкова масло.
Когато запали колата сутрин излиза много пушек отзад, след това се нормализира и не пуши.
Кофтито е ,че като се разглоби ,ще трябва да се прави ,а пък иска информативно да знае какво е ,4е не се знае колко парички ще се окаже.Дали не е по добре да я разкарва.
На колко хиляди е този мотор ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта