Неравномерна работа на двигател 2Е при загряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
niikkoo
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Неравномерна работа на двигател 2Е при загряване

Мнениеот niikkoo » Сря 06 фев 2008 11:59


Здравейте колеги!Отдавна съм регистриран в този клуб но досега не съм пускал тема. Когато е имало някакъв проблем с моят автомобил винаги съм намирал решение във форума, но досега!Ето какъв ми е проблема и ако е възможно да дадете евентуално някаква идея за решаването му.
Имам golf 3 GTI 115Hp 1993г. 2Е двигател Digifant.Кара се само на бензин.Когато колата е студена работи сравнително добре.Щом започне да загрява около 50градуса двигателят започва да тресе на свободна скорост, като че ли работи на по-малко цилиндри и оборотите падат от 850 до 600 и обратно.Когато загрее напълно нещата не се оправят.Много е неприятно усещането да ти се тресе цялата кола като чакам на някой светофар.Има и едно прихлопване в ауспуха като задържа газта на 2300 оборота.Въобще колата работи неравномерно като загрее.Ето какво съм сменил:
Горивен и въздушен филтър, ламбда сонда, датчик за детонации, температурен датчик, регулатор за налягане на горивото, свещи NGK, кабели силиконови, палец и дистрибуторна капачка, бобина, клапан за празния ход, TPS, дросела е почистен идеално.Всички части са нови от BOSCH. Центровката на запалването е идеална а също така и зацепването на ремъка.В компютъра няма записани грешки, тестван е с VAG-COM.Сменени са и хидравлични повдигачи и гумички на клапаните.Дебитомера дава нормални стойности.




Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Сря 06 фев 2008 18:41


пробва ли да си прещракаш зъбното колело на дебитомера ако не си пробваи така или иначе те и да не са доре показват че са.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 06 фев 2008 19:24


да не би някъде да не прави хубав контакт някой датчик.земи си ги провери


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Чет 07 фев 2008 22:56


колега , колко струва ТПС-са?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 08 фев 2008 0:59


mitov_m написа:пробва ли да си прещракаш зъбното колело на дебитомера

Би ли разяснил, моля.
Не схванах...


Потребителски аватар
niikkoo
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот niikkoo » Пет 08 фев 2008 9:45


reactiven написа:колега , колко струва ТПС-са?
[quote


TPS - а го взех за 110лв.


Потребителски аватар
armario
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 13 май 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот armario » Пет 08 фев 2008 12:11


radotom написа:
mitov_m написа:пробва ли да си прещракаш зъбното колело на дебитомера

Би ли разяснил, моля.
Не схванах...

Колегата предполагам, имаше предвид, че като се отвори дебитомера / свали се капачката / отдолу, под стрелката и "пистите" , се вижда едно зъбно колело.
Да, ама който смее да пипа там.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido, niki_68 и 76 госта