Основен ремонт на Голф 2 1,6 карбуратор?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
shantavelko
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
Автомобил:
Двигател:

Основен ремонт на Голф 2 1,6 карбуратор?

Мнениеот shantavelko » Нед 13 яну 2008 20:16


Голф 2 - 1,6 карбуратор.
Помогнете ми защото двигателя се омасли преди 1 месец и това не ми харесва.Казаха ми че това е гарнитурата на Двигателя и че трябва да се смени, но тук четох че е добре като се смени гарнитурата да се шлайфат клапаните.А това си е направо Основен ремонт?
Какво ще ме посъветвате, нов шофьор съм и не знам какво да правя?
Също така ми кажете добър сервиз къде мога да го направя и горе долу колко ще ми струва.
Благодаря ви предварително.
Очаквам отговора ви!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 13 яну 2008 20:19


не е основен ремонт...не се плаши..
само омасляването ли ти е гржата.. да не е гарнитурата на капака на клапаните?

за спортна злоба, отиди, смени я нея... в форума имаше дискусия.. коркова или гумена...

поне е евтина..

ако не ти прави други проблеми.. нека си омаслява.. не барай..


shantavelko
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
Автомобил:
Двигател:

Голфа

Мнениеот shantavelko » Нед 13 яну 2008 20:29


Това което е точно под въздушния филтър.Като я взех, отгоре нямаше масло, а сега има.
Мисля че това се получи когато веднъж яко я вкарах в обороти.
Овен това днес като я запалих и пуснах парното и покарах малко и ми замериса на изгоряло масло, отворих капака и гледам пуши от двигателя отзад.
Абе яко съм се наплашил, а иначе си върви добре. На Газ и Бензин съм, Бензин докато загрее и после газта пускам.


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Нед 13 яну 2008 22:14


гарнитура на капака на клапаните е спокойно няма да се налага основен ремонт :) можеш и сам да си я смениш(до колкото помня дори няма нужда от динамометричен ключ)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 14 яну 2008 2:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 14 яну 2008 9:31


Моя съвет е да си я купиш и да идеш някъде да ти я сменят за 10лв. ако не разбираш. Иначе да, капе ти върху изп. колектори и за това ти пуши.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 14 яну 2008 12:11


Колега, "проблема" ти е бял кахър.Три лв. коркова гарнитура, смениям си яна 7-8 месеца, сам за окло 10 мин.


lz3cv
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот lz3cv » Вто 15 яну 2008 21:45


Не барай гарнитурата на главата. Като казаха колегите смени си само гарнитурата на капака на клапаните. Става за минути. И си свиркай.
При гарнитура на самата глава признаците са други - пресичане на масло или бял пушек в ауспуха, прегряване, абе дано не ти се случва да имаш такива признаци.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 93 госта