За изтриване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
foster
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За изтриване

Мнениеот foster » Съб 26 яну 2008 21:54


решен

Последна промяна от foster на Пон 31 дек 2012 12:23, променено общо 2 пъти.




foster
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот foster » Съб 26 яну 2008 21:57


Съжалявам за заглавието на темата ... :lol:
ПП "Антифриз"


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 26 яну 2008 21:57


Обикновено голфовете текат от пласмасовите съединения.Огледай.
Недей да се плашиш веднага от изгорели гарнитури на главата.Аз мисля,че е тъп теч отнякъде.


foster
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот foster » Съб 26 яну 2008 21:59


.

Последна промяна от foster на Пон 31 дек 2012 12:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 26 яну 2008 22:03


Ако избива при вдигане на налягане в системата (иначе казано- при загрял мотор) то антифриза се изпарява страшно бързо и не можеш да видиш теч като такъв, все едно си пуснал във вас чешмата. Трябва да търсиш бледи (и бели) следи от антифриза. Съсредоточи се около пластмасовите фланци, погледни дали не ти се мокри пода при предните седалки и дали има навлажнено по радиатора отпред.
Ако ти се изпотяват стъклата, това може да те насочи към спукано радиаторче на парното.
Провери и маркучите на охладителната система дали не са прекалено твърди, почти на камък. Щото тогава лошо! :(
Голям шанс има да надува от изгорели газове... в най-добрия случай-> гарнитура на главата.
Ама дано не е последното, де!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 26 яну 2008 22:54


foster написа:Утре пак ще огледам по-обстойно на светло ... дано не е нещо сериозно


Огледай на загрят двигател :idea:
По изпаренията ще познаеш от къде тече, ако проблема е от някое водно съединение :idea:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 26 яну 2008 22:59


Абе я фани си измери компресията па после търси дали не е маркуч :wink:


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1485
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Съб 26 яну 2008 23:04


Скоби на маркучите, термостат?


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plachkov » Нед 27 яну 2008 0:37


Първо огледай тройника


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Нед 27 яну 2008 8:53


Имах същия проблем,пълня до макс.и след 500-600км пада до минимум.
Теч нямаше,така доливах постоянно,мислех че е гарнитура,но не пушеше бяло,не надуваше маркучите.Веднъж забравих и не долях,беше на мин.и така си остана,сега си стой на мин. и не помръдва.Опитай този номер.


foster
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот foster » Нед 27 яну 2008 9:51


boi4eto написа:Имах същия проблем,пълня до макс.и след 500-600км пада до минимум.
Теч нямаше,така доливах постоянно,мислех че е гарнитура,но не пушеше бяло,не надуваше маркучите.Веднъж забравих и не долях,беше на мин.и така си остана,сега си стой на мин. и не помръдва.Опитай този номер.

Това е интересното , защото мисля че и при мен е така.Пада до едно ниво малко под минимума и до там ...


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 27 яну 2008 10:00


Струва ми се,че и при мен е така.Преди месец долях към половин литър,а сега е пак под минимума и не спада.Няма следи от антифриз в маслото,нито някъде виждам теч.Може да се предположи,че когато системата е пълна до горе,поради непълно запушване някъде се създава по-високо налягане и антифризът избива докато нивото и съответно налягането падне.После спира да тече.


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 27 яну 2008 10:13


Проблемът явно е всеобщ,и при мен се получава същото нещо.Да ама спрях да му обръщам внимание-седи си малко над минимума и това е!Доливах няколко пъти,но се отказах... :roll:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 27 яну 2008 10:52


потвръждавам....2 години доливах и накрая се отказах и все си седеше на мин....


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 27 яну 2008 11:27


разликата е после колко ще долееш :!: :!: и на мен след като сменях антифриза ми показваше малко под минимума но долях половин литър антифриз докато стигне на макс.. казанчетата отвътре имаш някакъв шиб... ръб и по него се задържа антифриз, не че не продължава да губи :idea: проверете си троиниците, ако не свалятев свещите една поедна . Ако някоя е бяла... честито на печелившите... Другия вариант е както каза Радо ако ви се ОМАЗНЯВА (на всеки се изпотява по малко) предното стъкло- тогава раиаторче на парното



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта