Имам съмнения , че ламбда сондата ми е за смяна. Разхода ми се вдигна с около 2 или 3 литра, а и работата на двигателя не ми харесва. Направих едно клипче на показанията на ламбда сондата от софтуера на газовият инжекцион.
http://vid.data.bg/wvflmlct#vid
На база данните от сондата, дали е за смяна? Благодаря предварително.
П.С. съжалявам за качеството и големината на клипчето.
Ламбда сонда - дали е за смяна? Снимки
Ламбда сонда - дали е за смяна? Снимки
Последна промяна от pokeer на Чет 17 яну 2008 22:05, променено общо 1 път.
Това, че се записва може да се дължи на няколко неща...
Естествено на неработеща или работеща извън параметри, но и на лоша връзка, например
Освен грешка "Ламбдасонда" трябва да има и номер и разширение ???
Например "ХХХХ Ламбда сонда слаб сигнал"...
Пак да питам - този който я "чете", какво казва???
Естествено на неработеща или работеща извън параметри, но и на лоша връзка, например

Освен грешка "Ламбдасонда" трябва да има и номер и разширение ???
Например "ХХХХ Ламбда сонда слаб сигнал"...
Пак да питам - този който я "чете", какво казва???
greda написа:...Пак да питам - този който я "чете", какво казва???
Когато я видя каза, че това е проблем, но като се изтри каза че всичко било наред.
На мен обаче не ми изглежда всичко наред при 14/100 разход (бензин) като пробега е направен късните часове на деня когато няма задръстване с нормално каране!
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
radotom написа:Аз също мисля, че Ламбдата ти е ОК!
Да ни светнеш катализатора ти все още ли си е на мястото?
Сещам се за нещо по-вероятноСондата ти е с подгрев, нали?
По кво на бас, че проблема е с връзките на подгяването й.
Катализатора си е на мястото. И аз имам някакви идеи за това подгряване, но не знам дали може да се оправи или трябва директна смяна

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Въпреки,че ламбдата е забита в средата на кат-а на АФТ,няма проблеми катализатора да бъде елиминиран.
Смяна,поне според мен се налага,когато започне да харчи яко - да кажем 15-17 градско бензин,иначе не.
И все пак ламбдата е консуматив,който трябва да се сменя на всеки 100-130Ккм.На газ - по-често.Има достатъчно евтини варианти.Аз лично препоръчвам Golden Lodge на Magneti Marelli, на добра цена е - към 80 лева.Има и по-хубави, но по-скъпи.
Скъп,не скъп,фалшив или оригинален Бош си е Бош.
Виж си данните от дебитомера - на свободен ход на два от изводите дава 0,7-0,9 волта, на около 2-3 хил.об. около 1,1-1,2 волта.На другите 2 има постоянно 12 волта.Общо са три извода - една маса...абе сещаш се.
Кофти бензина вдига разхода рязко.
Смяна,поне според мен се налага,когато започне да харчи яко - да кажем 15-17 градско бензин,иначе не.
И все пак ламбдата е консуматив,който трябва да се сменя на всеки 100-130Ккм.На газ - по-често.Има достатъчно евтини варианти.Аз лично препоръчвам Golden Lodge на Magneti Marelli, на добра цена е - към 80 лева.Има и по-хубави, но по-скъпи.
Скъп,не скъп,фалшив или оригинален Бош си е Бош.

Виж си данните от дебитомера - на свободен ход на два от изводите дава 0,7-0,9 волта, на около 2-3 хил.об. около 1,1-1,2 волта.На другите 2 има постоянно 12 волта.Общо са три извода - една маса...абе сещаш се.
Кофти бензина вдига разхода рязко.
andro_ написа:Виж си данните от дебитомера - на свободен ход на два от изводите дава 0,7-0,9 волта, на около 2-3 хил.об. около 1,1-1,2 волта.На другите 2 има постоянно 12 волта.Общо са три извода - една маса...абе сещаш се.
Замерих данните. На празен ход ми дава - 1.2 , а на 3к оборота
-1.8. Данните са със знак минус

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pokeer написа:andro_ написа:Виж си данните от дебитомера - на свободен ход на два от изводите дава 0,7-0,9 волта, на около 2-3 хил.об. около 1,1-1,2 волта.На другите 2 има постоянно 12 волта.Общо са три извода - една маса...абе сещаш се.
Замерих данните. На празен ход ми дава - 1.2 , а на 3к оборота
-1.8. Данните са със знак минус
С минус са,защото полюсите са наобратно,няма да се плашиш.
Между другото данните са ти наред.Аз съм посбъркал волтажа.На мен на 3 хил.об. ми показа някъде 1,7-1,75.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта