Монтиране на кора под двигателя на Г3 с АЕЕ-мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Монтиране на кора под двигателя на Г3 с АЕЕ-мотор

Мнениеот Каспър » Нед 20 яну 2008 21:39


Колеги днес с майстора се опитахме да монтираме кора под двигателя на Голфето,но не успяхме.Кората е от Buhala и е съвсем стандартна,но явно не пасва на Г3 с АЕЕ-мотор.Ако я напаснем отзад,опира в ауспуховите тръби и идва къса отпред и няма къде да се захване.Ако някой с Г3 с този мотор е монтирал кора нека помага или да каже къде в София могат да ми я монтират.




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 22 яну 2008 22:50


Никой с този двигател ли не си е монтирал кора?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 24 яну 2008 11:24


:arrow:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 24 яну 2008 19:12


Аз съм виждал под такъв двигател кора от дизелов автомобил. Човека, каза, че я е преправял.


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Чет 24 яну 2008 19:21


малко трябва да се поореже за да влезе картера и пасва,аз лично си купих от този пич и при мен пасна без доработки.
п.п. евалата на Бухала златни му ръце спести ми доста кал по мотора


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 24 яну 2008 23:46


Май наистина ще трябва да се реже за да не опира :lol:


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Пет 25 яну 2008 8:03


Аз като си слагах моята (дадоха ми една каква да е) се наложи да я изрежа около двигателя и падна голяма играчка със закрепването - на едно място даже е с тел :oops: С една дума точно там където ми е двигателя няма кора!!!, но навсякъде около него има!!! :lol: Както се сещаш точно тя е важната! - много важно, че картера ми отдолу щял да е малко кален - нали всичко в коша (двигателното отделение си е чистичко :wink: Така, че няма начин - вземай един як и голям (също и дебел: здрав) нож и си потренирай малко мускулите на бицепсите... :lol: В крайна сметка наистина съм доволен! 8) Забравих да кажа: 2 дена след тази интервенция ме боляха и пръстите на ръцете :lol:


Потребителски аватар
nkalizatura
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:27
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател:
Местоположение: Русе/София

Мнениеот nkalizatura » Пон 28 яну 2008 23:19


съжалявам че сега виждам темата.... Моя голф няма6е кора.. ама ас мн исках кора и намерих от СЕАТ незнам какъв кората непасна то4но но с мн труд оспях да я закрепя... сега е много по добре двг е чист и трудно изцапваем! аиде успях с кората нещо е фалшива щом нестава... няма разлика м/у аае и останалите 1.8 във външния вид и кората....

де не е от ПОЛО тая кора??? моита бе6е даже ГОЛЯМА.. :)


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 28 яну 2008 23:35


При АЕЕ ауспуховите тръби минават под рейката и кората опира в тях.Именно там ще трябва да се реже.


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Пет 01 фев 2008 8:50


Каспър написа:При АЕЕ ауспуховите тръби минават под рейката и кората опира в тях.Именно там ще трябва да се реже.


Хич не се мъчи да я режеш.
Слагай я както е. Пасвай я отзад на гредата и отстрани. Щом колекторните тръби за отдолу - просто ги остави да си се покажат през отвора на кората. Дори да се докосва някъде - няма да ти създаде шум или вибраций - не се притеснявай.
Не забравяй да направиш допълнително отвор за достъп до пробката за да не се налага да я сваляш при смяна на маслото.
Тази е поставена както е при теб без никакви допълнителни преработки.
Изображение
Мъничко барнах таговете, че не излизаше снимката
edit: radotom


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 01 фев 2008 11:55


Пробвах без рязане,но там където кората опира се огъва доста и идва къса отпред и разстоянието от нея до маската където се захваща е голямо.Може би трябва да се захване със свински опашки отпред.А за отвора не се бях сетил.Благодаря. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта