скапан термостат помагаите
скапан термостат помагаите
из4етох цялата тема за смяната на тая проклета ма6инка(помогна ми доста)Но
.току 6то смених моя старият бе6е Валер новият е Бер.Вси4ко мина сравнително лесно но след като налях отново антифриза и запалих с студената те4ност се върте6е и водата в раз6ирителния съд.(доколкото знам при студен мотор не трябва да е така.)днес позагря сравнително по лесно но го отдавам на по мекото време.стрелката на таблото за водатадосега винаги не е минавала малко поже4е от средата което не знам колко градуса 6те ре4е.при подаване на контакт премигва няколко пъти 4ервената лампи4ка винаги преди да запаля.така ли е по принцип или и не6то по дат4ика са е попре***ло.голяма разлика в разхода при зимен и летен период.На отзовалите се колеги предварително БЛАГОДАРЯ.(голф 2 1.6 карбуратор 87г.) 
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега малкият кръг си върти независимо дали е отворил термостата а този маркуч на разширителя е част от малкият кръг. За да видиш дали затваря темостата запали колата и кати стигне около 40 градоса хвани маркуча където влиза на термостата около 60 трябва леко да стане топъл и на 84 термостата е напълно отворил .Между 60 и 84 отоваря по малко .
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Трябва да циркулира охл.течност след като работи мотора.Към разш.казанче трябва да постъпва плътна струя течност това означава че няма въздух в системата.Моята например дори и в най -студено време ако работи на място много време включва вентилатора на радиатора и след това изключва.Знам че термостатите Behr и Thomson са много качествени и няма ментета.
Нормално е водата да цилкулира,за термостата е нормално когато стрелката стигне средата(т.е.застане точно пред лампичката)той да е отворил напълно (т.е.горния и долния маркуч на радиатора да са еднакво горещи)за твоя голф температурата при която термостата е отворил е 87градуса.на самия термостат също трябва да го пише.
За червената лампичка също е нормално да премигне няколко пъти като подадеш контакт важното е след това да огасне.
За червената лампичка също е нормално да премигне няколко пъти като подадеш контакт важното е след това да огасне.
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
не се притеснявай от нищо
- сменил си термостата, стига да не си попаднал на менте е чудесно, за да си сигурен свари го в една тенджера и термометър и ще бъдеш сигурен на колко градуса отваря
- когато дадеш на контакт да ти мига лампата на водата е нормално, поради простата причина че се прави тест на системата - разбирай щом мига немаш изгорял бушон и всичко е ОК
- ако е обезвъздушена системата (тя се обезвъздъшава сама, просто доливаш охладителан течност и я оствяш да работи на място докато загрее) норамално е и даже задължително когато колата е студена и работи да варти охладителната течност през разширителния съд, причината е, че водната ти помпа бачка и при нея всичко е наред
- когато системата ти е обезвъздушена дали е студена или топла нема значка, струиката която постъпва в разширителния съд трябва да епостоянна без да прекъсва в противен случай или ти е заминала главата и вкарва компресия ( в този случай ще ти се надуят маркучите до пръсване - това е лошо мн. лошо) и системата не е обезвъздушена.
P.S. акогреша нещо некой барзо да ме порави да не подведем човека, а да осветли мене по въпроса
- сменил си термостата, стига да не си попаднал на менте е чудесно, за да си сигурен свари го в една тенджера и термометър и ще бъдеш сигурен на колко градуса отваря
- когато дадеш на контакт да ти мига лампата на водата е нормално, поради простата причина че се прави тест на системата - разбирай щом мига немаш изгорял бушон и всичко е ОК
- ако е обезвъздушена системата (тя се обезвъздъшава сама, просто доливаш охладителан течност и я оствяш да работи на място докато загрее) норамално е и даже задължително когато колата е студена и работи да варти охладителната течност през разширителния съд, причината е, че водната ти помпа бачка и при нея всичко е наред
- когато системата ти е обезвъздушена дали е студена или топла нема значка, струиката която постъпва в разширителния съд трябва да епостоянна без да прекъсва в противен случай или ти е заминала главата и вкарва компресия ( в този случай ще ти се надуят маркучите до пръсване - това е лошо мн. лошо) и системата не е обезвъздушена.
P.S. акогреша нещо некой барзо да ме порави да не подведем човека, а да осветли мене по въпроса
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта