скапан термостат помагаите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

скапан термостат помагаите

Мнениеот xPLOID » Нед 03 фев 2008 14:21


из4етох цялата тема за смяната на тая проклета ма6инка(помогна ми доста)Но :shock .току 6то смених моя старият бе6е Валер новият е Бер.Вси4ко мина сравнително лесно но след като налях отново антифриза и запалих с студената те4ност се върте6е и водата в раз6ирителния съд.(доколкото знам при студен мотор не трябва да е така.)днес позагря сравнително по лесно но го отдавам на по мекото време.стрелката на таблото за водатадосега винаги не е минавала малко поже4е от средата което не знам колко градуса 6те ре4е.при подаване на контакт премигва няколко пъти 4ервената лампи4ка винаги преди да запаля.така ли е по принцип или и не6то по дат4ика са е попре***ло.голяма разлика в разхода при зимен и летен период.На отзовалите се колеги предварително БЛАГОДАРЯ.(голф 2 1.6 карбуратор 87г.) :idea:




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 03 фев 2008 14:33


моята също премигва.мисля че нема проблем.


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Нед 03 фев 2008 14:40


а нормално ли е при току 6то сменен термостат водата пак да се върти при студен мотор? :roll: и какво е положението на стрелката при добре загрят мотор?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 03 фев 2008 14:45


стрелката в центъра.нали се върти помпата следователно и антифриза се върти


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Нед 03 фев 2008 14:54


значи е нормално да върти при студен мотор отгоре.така.а как да разбера дали ножата ма6инка работи?(термостата)


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Нед 03 фев 2008 15:47


ако не работи бързичко ще прегрееш :wink: иначе е ненормално да не се върти водата, след като помпата работи :)


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Нед 03 фев 2008 21:08


Колега малкият кръг си върти независимо дали е отворил термостата а този маркуч на разширителя е част от малкият кръг. За да видиш дали затваря темостата запали колата и кати стигне около 40 градоса хвани маркуча където влиза на термостата около 60 трябва леко да стане топъл и на 84 термостата е напълно отворил .Между 60 и 84 отоваря по малко .


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Пон 04 фев 2008 21:47


уж е по добре пустията след смяната днес позагря сражнително по лесно.благодаря на жси4ки за съветите


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Вто 05 фев 2008 23:05


Трябва да циркулира охл.течност след като работи мотора.Към разш.казанче трябва да постъпва плътна струя течност това означава че няма въздух в системата.Моята например дори и в най -студено време ако работи на място много време включва вентилатора на радиатора и след това изключва.Знам че термостатите Behr и Thomson са много качествени и няма ментета.


Потребителски аватар
BARRO
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот BARRO » Сря 06 фев 2008 20:31


Нормално е водата да цилкулира,за термостата е нормално когато стрелката стигне средата(т.е.застане точно пред лампичката)той да е отворил напълно (т.е.горния и долния маркуч на радиатора да са еднакво горещи)за твоя голф температурата при която термостата е отворил е 87градуса.на самия термостат също трябва да го пише. :drive
За червената лампичка също е нормално да премигне няколко пъти като подадеш контакт важното е след това да огасне. :wink:


Потребителски аватар
cvetelingeorgiev
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот cvetelingeorgiev » Съб 09 фев 2008 10:34


не се притеснявай от нищо
- сменил си термостата, стига да не си попаднал на менте е чудесно, за да си сигурен свари го в една тенджера и термометър и ще бъдеш сигурен на колко градуса отваря
- когато дадеш на контакт да ти мига лампата на водата е нормално, поради простата причина че се прави тест на системата - разбирай щом мига немаш изгорял бушон и всичко е ОК
- ако е обезвъздушена системата (тя се обезвъздъшава сама, просто доливаш охладителан течност и я оствяш да работи на място докато загрее) норамално е и даже задължително когато колата е студена и работи да варти охладителната течност през разширителния съд, причината е, че водната ти помпа бачка и при нея всичко е наред
- когато системата ти е обезвъздушена дали е студена или топла нема значка, струиката която постъпва в разширителния съд трябва да епостоянна без да прекъсва в противен случай или ти е заминала главата и вкарва компресия ( в този случай ще ти се надуят маркучите до пръсване - това е лошо мн. лошо) и системата не е обезвъздушена.
P.S. акогреша нещо некой барзо да ме порави да не подведем човека, а да осветли мене по въпроса



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tupac и 99 госта