Проблем с гаснене на колата.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gadniqt
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: Пловдив

Проблем с гаснене на колата.

Мнениеот gadniqt » Чет 07 фев 2008 9:18


Ами днеска паля си колата(без проблем),но след 2-3 минути ми "прехърка" на 2-ра и 3-та и аха да загасне.Музиката в колата ми огасна и
на следващото кръстовище и колата на свободна скорост огасна.Лампичката на маслкото преди да загасне почна да мига(масло имам).В последствие се оказа,че акумулатора е паднал(май не съм затегнал горе клемата добре).Как да разбера дали динамото зарежда акумулатора и възможен ли е друг проблем? Казаха ми да замеря дали напрежението се вдига когато подавам гас,по това се разбирало дали зарежда?




Потребителски аватар
Junior
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 904
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Junior » Чет 07 фев 2008 9:25


Търсачката... имало е подобен проблем ...


gadniqt
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gadniqt » Чет 07 фев 2008 9:33


Junior написа:Търсачката... имало е подобен проблем ...

Хм,потърсих,но ненамерих подобно(вероятно има).Поне някой да каже как да замеря дали ми зарежда динамото.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 07 фев 2008 15:20


Почисти до блясък и след това стегни почти до скъсване всички клеми на по-силовите вериги (познават се по дебелите проводници)
Предполагам, че проблема ти е бил от клемата, но може да си провериш заряда, наистина.
Премери колко ще ти е напрежението на акумулатора, след като не си карал колата близо 15 минути.
Палиш и с волтмер гледаш на клемите на акумулатора какво напрежение идва. Би трябвало при обороти над 1000-1500 да се установи м/у 13.8 и 14.3V. Не бива да надвишава това напрежение при увеличаване на оборотите.
Ако смяташ, че няма да можеш да се справиш, заповядай довечера на сбирката, ще го мернем ;)
Ама се обади, че едва ли ще се сетя. :lol:


gadniqt
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gadniqt » Чет 07 фев 2008 15:27


Така доколкото съм разбрал има вероятност и да е от разхлабена връзка? Вечерта ще го измеря с мултицета да видя колко напрежение ми вади.Другият ми въпрос е,ако си вади около 14v.-това значе ли че по генератора всико си е ОК,макар че ме съмнява проблема да е от акумулатора(тогава изобщо нямаше да запаля, пък даже да карам 2-3 минути).

П.П. @radotom мерси за предложението,но се надявам,че сам ще се оправя.


gadniqt
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gadniqt » Чет 07 фев 2008 18:20


Акумулатора малко го заредих,но като го премерих и с подаване на газ, и на спрял двигател все кам 12v. показва.Тея дни ще го водя на 'доктор' и ще пиша какво се е оказало



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tupac, Красимир Паров и 97 госта