Ами днеска паля си колата(без проблем),но след 2-3 минути ми "прехърка" на 2-ра и 3-та и аха да загасне.Музиката в колата ми огасна и
на следващото кръстовище и колата на свободна скорост огасна.Лампичката на маслкото преди да загасне почна да мига(масло имам).В последствие се оказа,че акумулатора е паднал(май не съм затегнал горе клемата добре).Как да разбера дали динамото зарежда акумулатора и възможен ли е друг проблем? Казаха ми да замеря дали напрежението се вдига когато подавам гас,по това се разбирало дали зарежда?
Проблем с гаснене на колата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Почисти до блясък и след това стегни почти до скъсване всички клеми на по-силовите вериги (познават се по дебелите проводници)
Предполагам, че проблема ти е бил от клемата, но може да си провериш заряда, наистина.
Премери колко ще ти е напрежението на акумулатора, след като не си карал колата близо 15 минути.
Палиш и с волтмер гледаш на клемите на акумулатора какво напрежение идва. Би трябвало при обороти над 1000-1500 да се установи м/у 13.8 и 14.3V. Не бива да надвишава това напрежение при увеличаване на оборотите.
Ако смяташ, че няма да можеш да се справиш, заповядай довечера на сбирката, ще го мернем
Ама се обади, че едва ли ще се сетя.
Предполагам, че проблема ти е бил от клемата, но може да си провериш заряда, наистина.
Премери колко ще ти е напрежението на акумулатора, след като не си карал колата близо 15 минути.
Палиш и с волтмер гледаш на клемите на акумулатора какво напрежение идва. Би трябвало при обороти над 1000-1500 да се установи м/у 13.8 и 14.3V. Не бива да надвишава това напрежение при увеличаване на оборотите.
Ако смяташ, че няма да можеш да се справиш, заповядай довечера на сбирката, ще го мернем

Ама се обади, че едва ли ще се сетя.

-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Така доколкото съм разбрал има вероятност и да е от разхлабена връзка? Вечерта ще го измеря с мултицета да видя колко напрежение ми вади.Другият ми въпрос е,ако си вади около 14v.-това значе ли че по генератора всико си е ОК,макар че ме съмнява проблема да е от акумулатора(тогава изобщо нямаше да запаля, пък даже да карам 2-3 минути).
П.П. @radotom мерси за предложението,но се надявам,че сам ще се оправя.
П.П. @radotom мерси за предложението,но се надявам,че сам ще се оправя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], tupac, Красимир Паров и 94 госта