Голф 2 1,6 Д Проблем с генератора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 2 1,6 Д Проблем с генератора

Мнениеот vwivan » Чет 24 яну 2008 20:45


След,като запали лампата на генератора угасва но напрежението стои 12 в. След 4-5 мин. изведнаж се покачва на 13.9в. Нов акумолатор, сменен регулатор, генератор Бош.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 24 яну 2008 20:50


ремъка присвирва ли?


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Чет 24 яну 2008 22:59


Не натегнат е добре.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 24 яну 2008 23:12


лаик съм по токовете и може и да бъркам но за такова нещо са ми казвали че е от диодна плочка


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Нед 27 яну 2008 19:12


Диодите са здрави. Незнам дали не е сменян генератора и този да не става за 1.6 Д. Гледах на същия двигател стои генератор Валео и рабити нормално.


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Нед 27 яну 2008 19:12


Диодите са здрави. Незнам дали не е сменян генератора и този да не става за 1.6 Д. Гледах на същия двигател стои генератор Валео и рабити нормално.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1,6 Д Проблем с генератора

Мнениеот i.e.i » Пон 28 яну 2008 7:56


vwivan написа:След,като запали лампата на генератора угасва но напрежението стои 12 в. След 4-5 мин. изведнаж се покачва на 13.9в. Нов акумолатор, сменен регулатор, генератор Бош.


Все пак опитай с друго реле.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 28 яну 2008 9:52


студена спойка на диодите?


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Пон 28 яну 2008 19:38


vaskoto1, благодаря за съвета ! За това не се сетих .9-те диода съм ги мерил, регулатора съм сменъл, мерил съм оборотите на шаибата на генератора за да съм сигурен че ремъка не преплъзва и нищо.Незнам как да проверя веригата за първоначално възбуждане през светодиода на таблото, как д я елиминирам . Кажи нещо по този въпрос преди да го свалям отново. МОЛЯ ТЕ!!!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 28 яну 2008 20:05


стига проверява.ваското е прав.сваляй ,разглобявай и презапоявай


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Чет 31 яну 2008 16:56


Смених диодната плочка .Прпблема остана същия.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 31 яну 2008 21:50


Заяждане на четките :?: , на ротора (възбудителна намотка) колектора в ред ли е :?: Евентуално някой от изводите и да не дава добър контакт към съответния пръстен, да ти премигват и лампите случайно докато прави проблема :?:


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Пет 01 фев 2008 22:12


Лампата за заряд загасва веднага,но напрежението стои 12в. след 2-5 км. става 14 в.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

kjk

Мнениеот lozan67 » Нед 03 фев 2008 13:32


Освен напрежението си провери и консумацията. Аз си спретнах егати профилактиката докато разбера, че не ми се изключва подгряването на колектора.


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 03 фев 2008 17:59


Колега,а след като се покачи до нормалните 13.8,случва ли се след това да пада и пак да се вдига напрежението при продължителна работа на двигателя?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 87 госта