Проблем с първа и задна
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с първа и задна
Гледах в търсачката,но проблемите са други.Не съм карал колата от 2-3 седмици и от скоро започна трудно да влиза първа скорост,а задна да прехърква и придръпва.Все едно педала на съединителя не е натиснат до долу.Но не винаги се получава.Сменял съм феродовия диск на съединителя и втулките който се разбиват по лостовата система.Преди смяната на съединителя педала отделяше по-нагоре ,а след смяната му по-надолу.Възможно ли е жилото на съединителя да се е прецакало нещо?
момче незнам ама и при мен е така да го ева.Начи на първа като превключвам забелязах че като натисна педала освен докраи още по яко със сила да го допра в края и тогава вече мазно си влизат скоростите ама ако е натиснат само докрай не става смисал нормално трудно и хрушти нещо ама това май стана след като сменихме маслото на скотостната и май от тогава така стана но не сам сигорен дали е от тогава
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
ДАНЧО написа:Влизал ли си в дълбока вода,при мен когато бяха големите дъждоше,имах подобен проблем натисках съединителя по трудно и два три дена трудно влизаше първа.Предполагам масълцето се беше поизмило.svetlio p_GT написа:Някаква идея?След време се оправи от само себе си..
Не.2-3 седмици не я бях карал.
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Аз съединителя го сменях.Сложих на LUK.И след смяната му педала започна да отделя по отдолу.При не работещ двигател влизат без проблем,затова изключвам вариянта да е от лостовия механизъм.Когато работи от време на време влизат без проблем.
Когато включвам на задна изхъркват зъбните колела и колата претриса.Мисля,че първичния вал на кутията продължава да се върти. Все едно не съм натиснал педала до край.Фактически не достига хода на педала.За това подложих една шайбичка под вилката на кутията където се захваща жилото за да намаля свободния ход,но пак влизаха трудно и отделяше съвсем от долу.След това я махнах.Беше само за проба.
Когато включвам на задна изхъркват зъбните колела и колата претриса.Мисля,че първичния вал на кутията продължава да се върти. Все едно не съм натиснал педала до край.Фактически не достига хода на педала.За това подложих една шайбичка под вилката на кутията където се захваща жилото за да намаля свободния ход,но пак влизаха трудно и отделяше съвсем от долу.След това я махнах.Беше само за проба.
svetlio p_GT написа:Аз съединителя го сменях.Сложих на LUK.И след смяната му педала започна да отделя по отдолу.При не работещ двигател влизат без проблем,затова изключвам вариянта да е от лостовия механизъм.Когато работи от време на време влизат без проблем.
Когато включвам на задна изхъркват зъбните колела и колата претриса.Мисля,че първичния вал на кутията продължава да се върти. Все едно не съм натиснал педала до край.Фактически не достига хода на педала.За това подложих една шайбичка под вилката на кутията където се захваща жилото за да намаля свободния ход,но пак влизаха трудно и отделяше съвсем от долу.След това я махнах.Беше само за проба.
Е добре но как разбра че съединителя е за смяна?Нали има признаци,притрисане при потегляне,пребоксуване,разни тестове на 3 скорост и ръчна или бордюр....
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта