Проблем с първа и задна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Проблем с първа и задна

Мнениеот svetlio p_GT » Съб 09 фев 2008 19:38


Гледах в търсачката,но проблемите са други.Не съм карал колата от 2-3 седмици и от скоро започна трудно да влиза първа скорост,а задна да прехърква и придръпва.Все едно педала на съединителя не е натиснат до долу.Но не винаги се получава.Сменял съм феродовия диск на съединителя и втулките който се разбиват по лостовата система.Преди смяната на съединителя педала отделяше по-нагоре ,а след смяната му по-надолу.Възможно ли е жилото на съединителя да се е прецакало нещо?




svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 10 фев 2008 18:10


Някаква идея?


Потребителски аватар
ripai
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ripai » Нед 10 фев 2008 18:41


момче незнам ама и при мен е така да го ева.Начи на първа като превключвам забелязах че като натисна педала освен докраи още по яко със сила да го допра в края и тогава вече мазно си влизат скоростите ама ако е натиснат само докрай не става смисал нормално трудно и хрушти нещо ама това май стана след като сменихме маслото на скотостната и май от тогава така стана но не сам сигорен дали е от тогава


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Нед 10 фев 2008 19:27


svetlio p_GT написа:Някаква идея?
Влизал ли си в дълбока вода,при мен когато бяха големите дъждоше,имах подобен проблем натисках съединителя по трудно и два три дена трудно влизаше първа.Предполагам масълцето се беше поизмило. :) След време се оправи от само себе си..


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 10 фев 2008 19:38


ДАНЧО написа:
svetlio p_GT написа:Някаква идея?
Влизал ли си в дълбока вода,при мен когато бяха големите дъждоше,имах подобен проблем натисках съединителя по трудно и два три дена трудно влизаше първа.Предполагам масълцето се беше поизмило. :) След време се оправи от само себе си..

Не.2-3 седмици не я бях карал.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 10 фев 2008 20:48


И при мен е така,първа влиза много трудно понякога,обаче след известно каране,примерно 3-4 км,а задната претриса.За да включа на първа трябва да дам на 2-а и така,но това не е винаги!


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 10 фев 2008 20:52


И аз сьм така :P .Сега се каня да сменям сьединителя,щото сьм сигурен,че е от него :) направете го и вие :)


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 10 фев 2008 21:19


Е как разбра че съединителя ти е за смяна?


Потребителски аватар
ripai
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ripai » Нед 10 фев 2008 21:57


Абе не че нещо се много разбирам ама какво общо има съединителя с този проблем и при мен отделя много нагоре ама това е понеже е за сманя .Както човека е написал че го е сменил и там още некви други работи и пак така му прави.


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 10 фев 2008 22:38


Аз съединителя го сменях.Сложих на LUK.И след смяната му педала започна да отделя по отдолу.При не работещ двигател влизат без проблем,затова изключвам вариянта да е от лостовия механизъм.Когато работи от време на време влизат без проблем.
Когато включвам на задна изхъркват зъбните колела и колата претриса.Мисля,че първичния вал на кутията продължава да се върти. Все едно не съм натиснал педала до край.Фактически не достига хода на педала.За това подложих една шайбичка под вилката на кутията където се захваща жилото за да намаля свободния ход,но пак влизаха трудно и отделяше съвсем от долу.След това я махнах.Беше само за проба.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 10 фев 2008 23:01


svetlio p_GT написа:Аз съединителя го сменях.Сложих на LUK.И след смяната му педала започна да отделя по отдолу.При не работещ двигател влизат без проблем,затова изключвам вариянта да е от лостовия механизъм.Когато работи от време на време влизат без проблем.
Когато включвам на задна изхъркват зъбните колела и колата претриса.Мисля,че първичния вал на кутията продължава да се върти. Все едно не съм натиснал педала до край.Фактически не достига хода на педала.За това подложих една шайбичка под вилката на кутията където се захваща жилото за да намаля свободния ход,но пак влизаха трудно и отделяше съвсем от долу.След това я махнах.Беше само за проба.

Е добре но как разбра че съединителя е за смяна?Нали има признаци,притрисане при потегляне,пребоксуване,разни тестове на 3 скорост и ръчна или бордюр....


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 10 фев 2008 23:12


Не съм казал,че сега е за смяна.Аз го смених преди 4 месеца и съм навъртял с него не повече от 500 км.След това преди да падне снега я вкарах в един гараж,като я поразкарвах много рядко.И сега проблем. :(


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 10 фев 2008 23:24


Имах в предвид преди да го смениш?Какви бяха симптомите?


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 10 фев 2008 23:39


Преди да го сменя много боксуваше.Включвам трета,дърпам ръчната,газ до 2500 оборота и не гаснеше.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 11 фев 2008 6:35


Притискателя и аксиалния лагер също се сменят за да не се разглобява втори път,аз имах същите симптоми трудна първа и хъркаща задна смених комплект всичко и заспа :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Guffa, Sky_is_the_Limit и 55 госта