


Питане за тройник и свещи на AFT - РЕШЕНО
Питане за тройник и свещи на AFT - РЕШЕНО
-
Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:50, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за тройник и свещи на AFT
jims написа:1. Тройника - вчера ми смениха тройника поради теч на вода от него и снощи забелязах че пак губи. Като е загряла отдолу си прави локвичка и като погледнах под капака направо излиза пада изпод тройника. Има ли вероятност и новия тройник да е проблемен или може от друго да е теча. Тъпото е че като го смениха тройника и сипаха вода и я карах цял ден. Никакви проблеми. После вечерта като и сложих концентрат и чурна...
Ако не са сменили О-пръстена отдолу, а само със силикон са мацали - не бива да те учудва.
Отделно, че може да има и грапавини на леглото му в блока - брадавички от леко окислен алуминий, длъбнатини от същото, ама изпопадал окис...
При мен ги имаше - зачистих със ситна шкурка, сложих си О-пръстен и много тъничко силикон.
За сега нямам грижи.
Може пък и тройника да е адско менте!
По другите въпроси не съм компетентен.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ако тройникът е нов то 97% е от скапаната марка Topran и още със самото му стягане се е огънал - кофти пластмаса.Купи си само уплътнението и си сложи стария оригинален тройник,без силикон,без нищо,само може с малко грес да мацнеш.Може да изравниш стария стойник със шкурка,поставена на стъкло или друга равна повърхност,той с годините се е огънал със сигурност.
Свещите - най-лесно става като махнеш колектора - май имбуси трябваха,държат го 5-6 болта.Има и специален огъващ се ключ,аз понеже нямам,а китайските са ташак,предпочитам да си дествам с тръбен 16, глух и хубаво рамо.
Свещите - най-лесно става като махнеш колектора - май имбуси трябваха,държат го 5-6 болта.Има и специален огъващ се ключ,аз понеже нямам,а китайските са ташак,предпочитам да си дествам с тръбен 16, глух и хубаво рамо.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта