



Golf 3 2.0 2E 115 - Схема на бензинопровода
- snoopgod
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf 3 2.0 2E 115 - Схема на бензинопровода
моля някой да пусне схема/на алтодата или нещо друго/на:системата на безнина от резервоара до двигателя на двигател 2Е/голф3/-т.е помпи и маркучи..10кс предварително
:

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
В резервоара
Потопяема е.
И освен, ако тия от VW нямат корено различна стратегия за захранване с гориво за Пассат и Голф, значи нямаш друга помпа.
И аз съм с 2Е и помпата ми е единствено потопяемата. Така излиза уж и по схемата в ЕТОС
Ама се оказа, че Г2, РВ мотор (пак Digifant), има и втора, външна помпа...

Потопяема е.
И освен, ако тия от VW нямат корено различна стратегия за захранване с гориво за Пассат и Голф, значи нямаш друга помпа.
И аз съм с 2Е и помпата ми е единствено потопяемата. Така излиза уж и по схемата в ЕТОС

Ама се оказа, че Г2, РВ мотор (пак Digifant), има и втора, външна помпа...

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това е регулатор на налягането на горивото.
При теб, како и при 2Е и РВ моторите налягането без да е запален двигателя (без вакуум) е 3 бара, а с вакуум- 2.5бара.
Дали, обаче, корпуса е същия и са директно взаимозаменяеми- не мога да кажа.
Необходимо си е да го има този регулатор. Иначе няма какво да ти връща излишното гориво в резервоара, ще ти държи цялото налягане, което ти прави помпата и едно, че колата ще харчи като за световно и няма да върви, защото ще е задавена, друго, че ще ти товари горивната помпа яко и може тя да изгори.
При теб, како и при 2Е и РВ моторите налягането без да е запален двигателя (без вакуум) е 3 бара, а с вакуум- 2.5бара.
Дали, обаче, корпуса е същия и са директно взаимозаменяеми- не мога да кажа.
Необходимо си е да го има този регулатор. Иначе няма какво да ти връща излишното гориво в резервоара, ще ти държи цялото налягане, което ти прави помпата и едно, че колата ще харчи като за световно и няма да върви, защото ще е задавена, друго, че ще ти товари горивната помпа яко и може тя да изгори.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
А дали подобан клапан на sparko(fuel-001)ще свьрши тази работа на регулатора http://www.topspeed.bg/product.php?iid=45radotom написа:Това е регулатор на налягането на горивото.
При теб, како и при 2Е и РВ моторите налягането без да е запален двигателя (без вакуум) е 3 бара, а с вакуум- 2.5бара.
Дали, обаче, корпуса е същия и са директно взаимозаменяеми- не мога да кажа.
Необходимо си е да го има този регулатор. Иначе няма какво да ти връща излишното гориво в резервоара, ще ти държи цялото налягане, което ти прави помпата и едно, че колата ще харчи като за световно и няма да върви, защото ще е задавена, друго, че ще ти товари горивната помпа яко и може тя да изгори.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
tihomir7724 написа:А дали подобан клапан на sparko(fuel-001)ще свьрши тази работа на регулатора
Стига да е удобно да се монтира- ще свърши работа и то добра!
С малко желание и много играчка ще можеш да хванеш режими на работа на двигателя, така, че при промяна на налягането на горивото да даваш малко спарче (и много разход) или малко икономия(и много загуба на мощност) на двигателя

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Е-няма да е тия дни(FACK OFFFFFFFFF),този клапан се оказа не толкова надежден(според човек ,който се занимава сьс силов тунинг в София),защото по някое време започвал да мисли сам(кога е това-не зная)и се примерих и си порьчах от Германция и сега най-важното-ЩЕ ДОЙДЕ НА 07.03.2008(сега сме 15.02).Това удоволствие ще ми струва 140лв.с доставка и ддс.Колкото и да се опитвах да го избегна,но никой не ми дава гаранция с други клапани за разхода на горивото(който в момента е 5.5бензин извьн града и 6.5-7.00-градско)Ще пиша след месец за резултати.tihomir7724 написа:Благодаря много!Тия дни ще ми го сложат(клапана надявам се)и ще пиша как е
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта