Питане за тройник и свещи на AFT - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Питане за тройник и свещи на AFT - РЕШЕНО

Мнениеот jims » Нед 17 фев 2008 13:03


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:50, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за тройник и свещи на AFT

Мнениеот radotom » Нед 17 фев 2008 14:34


jims написа:1. Тройника - вчера ми смениха тройника поради теч на вода от него и снощи забелязах че пак губи. Като е загряла отдолу си прави локвичка и като погледнах под капака направо излиза пада изпод тройника. Има ли вероятност и новия тройник да е проблемен или може от друго да е теча. Тъпото е че като го смениха тройника и сипаха вода и я карах цял ден. Никакви проблеми. После вечерта като и сложих концентрат и чурна...

Ако не са сменили О-пръстена отдолу, а само със силикон са мацали - не бива да те учудва.
Отделно, че може да има и грапавини на леглото му в блока - брадавички от леко окислен алуминий, длъбнатини от същото, ама изпопадал окис...
При мен ги имаше - зачистих със ситна шкурка, сложих си О-пръстен и много тъничко силикон.
За сега нямам грижи.
Може пък и тройника да е адско менте!
По другите въпроси не съм компетентен.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Нед 17 фев 2008 15:12


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:50, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 17 фев 2008 19:01


Ако тройникът е нов то 97% е от скапаната марка Topran и още със самото му стягане се е огънал - кофти пластмаса.Купи си само уплътнението и си сложи стария оригинален тройник,без силикон,без нищо,само може с малко грес да мацнеш.Може да изравниш стария стойник със шкурка,поставена на стъкло или друга равна повърхност,той с годините се е огънал със сигурност.
Свещите - най-лесно става като махнеш колектора - май имбуси трябваха,държат го 5-6 болта.Има и специален огъващ се ключ,аз понеже нямам,а китайските са ташак,предпочитам да си дествам с тръбен 16, глух и хубаво рамо.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Нед 17 фев 2008 19:33


при мен след смяната на тройника се оказа че поради дълговременния теч се е изронил самият блок около долното винтче което държи тройника.сега когато е стегнат има пак лек теч поради това изронване на блока,но при мен е доста малко от рода на няколко капчици.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Нед 17 фев 2008 22:18


-



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 34 госта