Странна работа на мотора на три цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Странна работа на мотора на три цилиндъра

Мнениеот slav » Нед 27 яну 2008 15:51


Днес сутринта колата ми направи много странен проблем. Запали нормално, потеглих и след втория стоп на който спрях /т.е. след около 300 - 400 м./ колата започна да притриса, изгуби мощност и се усещаше все едно работи на три цилиндъра. Направи го точно в момента на изтеглянето от кръстовището. След около 100 м. спрях и колата продължи на празен ход да работи по този начин /като на три цилиндъра/ но интересно е че оборотите бяха като заковани т.е. не играеха. След това отново потеглих и отидох до мястото за което бях тръгнал. Интересното беше че като се движи колата се усеща че като ли за момент заработва на четирите цилиндъра и после пак на три и така с едно прекъсване, люшкане и без мощност. След час си тръгнах към вкъщи с идеята да развия свещите и да видя коя не е работила. Колата запали отново с това тресене. Потеглих и отново вървеше с люшкане като че ту на три ту на четири цилиндъра /оборотите на празен ход отново бяха стабилни/ и така на половината път изведнъж си заработи стабилно на четири цилиндъра и спря да прекъсва. Въпроса ми е може ли някоя свещ да работи по този начин т.е. да сработва само на моменти и после да се е оправила, или да търся причината другаде?
За информация:Преди това колата е карана доста време само градско и то на къси разстояния - може би около 300 км./около три четири седмици без никакво извънградско/. Свещи съм сменял преди около 10 хил.км NGK, тогава е сменян и горивен филтър и въздушен, от както съм купил колата /около 3 год./ по двигателя нищо не е пипано.
P.S.Не знам дали може да има отношение но вчера колата беше на автомивка, след което не е карана а е прибрана в гаража. Но все пак до сега след мивка така не е правила.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 27 яну 2008 15:55


свещи
кабели
бобина

и куп други неща могат да породят проблема... :(

кофти смес
слабо налягане на бенз помпа

Според мен карай така докато не излезе зайко байко :twisted:


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Нед 27 яну 2008 16:01


и аз имах такъф проблем и едни маистори ми били объркали свещите смених ги и колата пее успех


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Нед 27 яну 2008 16:10


Може и конденс да е да знаеш,преди седмица ми го направи тоя номер след автомивка!!!Мина малко време и вси4ко по старо му. :!:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 27 яну 2008 21:11


Точно с НГК ми се случи същата история, на няма и 10 хил и едната даде фира - сега БЕРУ и съм много доволен!


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Нед 27 яну 2008 21:50


И аз да се обадя, залагам на конденз в капачката.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 28 яну 2008 10:36


Благодаря за отговорите колеги. Може би наистина ще карам и ще се ослушвам дали няма да има някакво развитие. Между другото от вчера насам откакто се оправи сама колата повече не е правила този проблем. Вчера след случката я поразкарах малко извънградско около 30-тина км. да се поиздуха малко :) Днес сутринта си запали отново нормално, изминах около 15 км. и за сега няма помен от това вчерашното изпълнение. Пък ако се окаже нещо свещи, кабели ще сменям и това е :)


Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 262
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Мнениеот plamingo » Съб 16 фев 2008 17:03


slav написа:Благодаря за отговорите колеги. Може би наистина ще карам и ще се ослушвам дали няма да има някакво развитие. Между другото от вчера насам откакто се оправи сама колата повече не е правила този проблем. Вчера след случката я поразкарах малко извънградско около 30-тина км. да се поиздуха малко :) Днес сутринта си запали отново нормално, изминах около 15 км. и за сега няма помен от това вчерашното изпълнение. Пък ако се окаже нещо свещи, кабели ще сменям и това е :)

Имам голф3 АЕА.Днес ми се случи същото, колега.Колата тръгва и почва да притриса,няма мощност.Оправи се след 5-10 минути проблемно каране :roll: .Дано при следващото запалване няма вече проблема.Свещите ми са нови-Беру.


Потребителски аватар
go6u
Мнения: 71
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот go6u » Съб 16 фев 2008 21:57


при мене е същото обаче го прави от време на време и то почна да го прави като застудя. свещите са бош. на 6-7 хил. км. 5 мин хълца и после като позагрее почва да работи нормално.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 17 фев 2008 0:57


slavi ivanov slavov написа:И аз да се обадя, залагам на конденз в капачката.


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Пон 18 фев 2008 9:06


Май по рязкото застудявне ги е хванала няква епидемия пущините...
Тази сутрин и моята направи същата работа.
Като позагря се оправи.
И аз залагам на конденз в капачката.


d00mEr
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d00mEr » Пон 18 фев 2008 9:46


Мдаааааааа....

Тази сутрин , паля, загрявам, тръгвам, всичко ок... до първото кръстовище. И там като се започна едно въртене на стартер....
Едваааааам запали пак с много зор и на 2-3 цилиндъра, а вчера беше
като самолет, никакви проблеми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта