Тегав стартер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Тегав стартер

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 10:26


Знам ,че е писано доста ,но няма конкретен отговр ,а моя проблем е конкретен.Колата пали ама много тъпо като е студено/само на студен старт сутрин става/.Въртя ключа стартера прави половин един оборот и приспирва/като в тва време си ръмжи/-така 1-2 секунди и после си тръгва върти още 1-2 оборота и пали.Първо мислих че е акомулатора щото си е старичък и 62 АН/за омйта е 72/ и хвърля някъв бял прах/тва ако някой му обясни от кво е ще съм доста благодарен/ ,обаче един колега каза ,че и той бил така сменил акомулатора ама нищо :cry: От темите който изчетох се съмнявам за няква втулка на бендикса и недобро захващане на тоците ,ама нищо конкретно как да позная.Моля помагайте.




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 18 фев 2008 10:40


и все пак пробвай с друг акумулатор за да си сигорен ако чат пат ти се нулира часовник и дневен километраж след като си запалил трудно бъди сигорен че е от него


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 11:07


Не се нулира - аз затва зех да го изключвам.А тегавото въртене е отчетливо.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пон 18 фев 2008 12:39


Колега можеш да направиш един лесен опит.Взимаш кабел с щипките дето е за прехърляне на ток ,единия краи на минуса на акомулатора другия на метал на двигателя и пробваш.Това е ако ти се губи маса.Другият варянт ( ако имаш лесен достъп до стартера) е плюс на акомулатора и ти държиш на гаиката на стартера и някои завърта.Ако няма ефект скапан акомулатор или разбита фтулка.Премери акомулатора на товарна вилка при някои които продава акомулатори.Също така си виж стартовият ток на акомулатора, и направи справка за твоят двигател колко е че не са важни само А/h.Акомулаторът дърви ли напревение.Ако фключиш за 30 сек. фаровете и после пробваш да завъртиш има ли ефект?
Надявам се да съм бил полезен.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 12:57


Акомулатора не е за мойта кола/малко по малко е/,но ако сичко друго беше ОК нямаше да го има тоя проблем.Нещо не схванах номера с масата-от минуса на акомулатора да опра в купето :? Няма ли начин да се мерне с мултицет?Тва с гайката и стартера ще го пробвам :) Иначе последно като съм мерил алтернатора си зарежда на 14.4 Волта.Иначе аз место фаровете сутрин пускам да подгреее веднъж/да сабуди акомулатора/,чакам половин минута и пак подгрявам и паля - по-добре пали тогава ,ама зачудването на стартера пак си го има.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пон 18 фев 2008 17:18


Колега единият краи слагаш на клемата(-) а другият примерно на ухото за вадене на двигателя или друга метална част,защото може да имаш окис м/у; клема акомулатор и кабел (това и за + провери),кабел и кабелна обувка на скорусти,кабелна обувка и лапа скорусти,лапа скорусти и скорусти и от тук да ти се губи масата при натоварване от (примерно)450 ампера.Съшо така може да е окислена обувката на стартера или кабела дето влиза на стартера.Иначе има акомулатори с различни A/h но пък с еднакав стартов ток примерно на момбат имаше такъв с 30 % повеч и 44 A/h а отговаря ше 55A/h ,за това си погледни акомулатора колко е .A/h ти определят продължителноста на въртене а от стартовият ток дали ще завърти,може пък този акомулатор да става и за твоита кола.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 18:30


Загубата на маса или плюса може ли да се мерне с мултицет?Щото аз хубаво ще опра с кабелите ама то и там връзката е несигурна.Другото което забелязах е че кабела за масата при кабелната обувка на скоростната кутия точно преди нея е леко голен ама тва надали има значение.Като за начало мисля да намеря грес и да изшкуря всички връзки ,да ги намажа и пак да ги сложа.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 фев 2008 8:51


Неска сутринта направих измервания.Не направих експеримента с жиците щото беше -2 и колата запали от раз/на следващите -10 ще опитам/.Сутринта акомулатора беше 12.44 Волта.Пуснах подгряването на свещите/дизел съм/ и падна на 12.1 от тях и почна бавно да качва като за 1 минута направи 12.24.Като стартирах колата напрежението от акомулатора беше 14.49 с всичко изключено.Между плюса на акомулатора и скоростната кутия за маса беше 14.48.Някой ако може да изкоментира стойностите как са?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 19 фев 2008 11:30


Може би трябва да мериш с 2 мултицета (на стартера и на акомулатора)
и ако има разлика значи ти се губи ток по пътя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 фев 2008 9:35


Зачистих масата и акомулатора вчера.Лошото е че стартера контакта не мога да го зачистя щото е под казанчето на хидравликата :cry: Волтажа в акомулатора вече се качи на 14.5-14.52


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 25 фев 2008 21:57


Аз си мисля за четките на стартера.Първо там бих погледнал.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 0:51


Казах ми че ако е от тях го прави и на топъл старт.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 26 фев 2008 8:21


Аз имам същият проблем на полото.Сменяна е батерията и завърта, бучи и после пак се отпушва и върти.Не се нулират уредите. Но пали доста тегаво.

ПС Извинявам се, че ползвам чужда тема, но прецених да не пускам друга :)


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Вто 26 фев 2008 8:44


Свалете ги тия стартери за профилактика ако има нужда четки или втулки смазва се редукторния механизъм и спира да реве като мечка.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 8:59


Преди 2 годинки е правено тва нещо - съмнява ме чак толкоз бързо да се скапе/не че не може де/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], T I S H O и 104 госта