



Тегав стартер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тегав стартер
Знам ,че е писано доста ,но няма конкретен отговр ,а моя проблем е конкретен.Колата пали ама много тъпо като е студено/само на студен старт сутрин става/.Въртя ключа стартера прави половин един оборот и приспирва/като в тва време си ръмжи/-така 1-2 секунди и после си тръгва върти още 1-2 оборота и пали.Първо мислих че е акомулатора щото си е старичък и 62 АН/за омйта е 72/ и хвърля някъв бял прах/тва ако някой му обясни от кво е ще съм доста благодарен/ ,обаче един колега каза ,че и той бил така сменил акомулатора ама нищо
От темите който изчетох се съмнявам за няква втулка на бендикса и недобро захващане на тоците ,ама нищо конкретно как да позная.Моля помагайте.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега можеш да направиш един лесен опит.Взимаш кабел с щипките дето е за прехърляне на ток ,единия краи на минуса на акомулатора другия на метал на двигателя и пробваш.Това е ако ти се губи маса.Другият варянт ( ако имаш лесен достъп до стартера) е плюс на акомулатора и ти държиш на гаиката на стартера и някои завърта.Ако няма ефект скапан акомулатор или разбита фтулка.Премери акомулатора на товарна вилка при някои които продава акомулатори.Също така си виж стартовият ток на акомулатора, и направи справка за твоят двигател колко е че не са важни само А/h.Акомулаторът дърви ли напревение.Ако фключиш за 30 сек. фаровете и после пробваш да завъртиш има ли ефект?
Надявам се да съм бил полезен.
Надявам се да съм бил полезен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Акомулатора не е за мойта кола/малко по малко е/,но ако сичко друго беше ОК нямаше да го има тоя проблем.Нещо не схванах номера с масата-от минуса на акомулатора да опра в купето
Няма ли начин да се мерне с мултицет?Тва с гайката и стартера ще го пробвам
Иначе последно като съм мерил алтернатора си зарежда на 14.4 Волта.Иначе аз место фаровете сутрин пускам да подгреее веднъж/да сабуди акомулатора/,чакам половин минута и пак подгрявам и паля - по-добре пали тогава ,ама зачудването на стартера пак си го има.


Колега единият краи слагаш на клемата(-) а другият примерно на ухото за вадене на двигателя или друга метална част,защото може да имаш окис м/у; клема акомулатор и кабел (това и за + провери),кабел и кабелна обувка на скорусти,кабелна обувка и лапа скорусти,лапа скорусти и скорусти и от тук да ти се губи масата при натоварване от (примерно)450 ампера.Съшо така може да е окислена обувката на стартера или кабела дето влиза на стартера.Иначе има акомулатори с различни A/h но пък с еднакав стартов ток примерно на момбат имаше такъв с 30 % повеч и 44 A/h а отговаря ше 55A/h ,за това си погледни акомулатора колко е .A/h ти определят продължителноста на въртене а от стартовият ток дали ще завърти,може пък този акомулатор да става и за твоита кола.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Загубата на маса или плюса може ли да се мерне с мултицет?Щото аз хубаво ще опра с кабелите ама то и там връзката е несигурна.Другото което забелязах е че кабела за масата при кабелната обувка на скоростната кутия точно преди нея е леко голен ама тва надали има значение.Като за начало мисля да намеря грес и да изшкуря всички връзки ,да ги намажа и пак да ги сложа.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Неска сутринта направих измервания.Не направих експеримента с жиците щото беше -2 и колата запали от раз/на следващите -10 ще опитам/.Сутринта акомулатора беше 12.44 Волта.Пуснах подгряването на свещите/дизел съм/ и падна на 12.1 от тях и почна бавно да качва като за 1 минута направи 12.24.Като стартирах колата напрежението от акомулатора беше 14.49 с всичко изключено.Между плюса на акомулатора и скоростната кутия за маса беше 14.48.Някой ако може да изкоментира стойностите как са?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта