От доста време имам един проблем. Мисля ,че е доста сериозен и искам да помоля за помощ понеже тука има мн разбирачи (в дорбия смисал на думата).Колата ми дърпа на ляво. Пускам волана и си завива сама.Започнах от сменяне на тампони не се орпави правих и регулаж и това непомогна няма изкривени щтанги или нещо от сорта.Смених гумите пак същото.Вчера я взех от сервиз сменях пак всички тампони носача .Но пак същото говорил съм с мн хора е няма.. никой не може да ми помогне.Надеждата ми е тука.
Хайде да се спрем с тези главни букви!!! mod edit: dobrinb
Реглажа предполагам е правен в сервиз(не си го правил ти)!Ако ти е сменено всичко необходимо и е направен правилно реглажа,остава да погледнеш дали не ти задържа левият спирачен апарат!
еми човек като го закарах в сервиза човека го закачи там на уредите и каза че тя колата не е за тука реголажа бил мн добре всичко съм сменил спирачките са сменяни и правени не е от тях и пак дърпа
наскоро един мой приятел ходи тук във варна на сервиз (на околовръстното, забравих му името, от ДЗИ го пратиха там след катастрофа) заради такъв проблем, само че завиваше надясно при него. в този сервиз му направили компютърна диагностика на геометрията на колата и му извадили разпечатка със изкривяванията и допустимите граници на отклоненията. след това вече можеш да отидеш в избран от теб сервиз и да си направиш ремонт.
аз не съм ходил там и не знам доколко може да им се има доверие, но след като си хвърлил толкова пари за смяна на какво ли не, няма да е лошо да отидеш за една проверка.
Колега имахме същия проблем с един Г3- все дърпаше на ляво .Всичко сменахме , реглажи и т.н и пак същото .Накрая се оказа от хидравличната рейка .Установихме го след следния опит : на прав участък засилихме колата загасихме я от контакта и пуснахме волана - колата си вървеше на право .Същото нещо при запален двигател - дърпа на ляво .След смяна на хидравличната рейка се оправи .
Пробвай - нищо не ти коства Е може и да не е от това твойто , но при моя приятел се оказа от това
Хмм!
Погледни си тампоните на макферсоните да няма някой да е аут.
ПРужините - счупена!или крива щанга на рейката към накрайника!
Ако имаш крив шенкел където са ти правили реглажа трябва да са го уловили в Надлъжния наклон !
Различно налягане на гумите и т.н.....
Успех
моята и тя биеше налявао преди повече от година, обаче за това аз си бях виновен . качих задния мост на един тротоар, изкривих джантата, от там набих леко моста, но се разминах само с нова джанта и една фабрична настройка на заден мост. всичко ми излезе 40 лв. та мисълта ми е да погледнеш задния мост.
джантите ми са добре налягането в гумите също карах я колата и с др джанти и гуми пак същото 2та тампна на макферсоновите болтове са добре няма крива щтанга карах я уж на разбирач и той се чуди човека ..... ? тия дни смятаме да я закараме на едни състезатели които се занимават само с гофлове да видим какво ще кажат те някави приятели на маисора който и сменя всичките неща ......