Голф3 1,8ми колата не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ilian74
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Голф3 1,8ми колата не пали

Мнениеот ilian74 » Пет 22 фев 2008 14:59


колата не пали,когато я оставиш за няколко часа.сутрин,като подам контакт се чува помпата,но трябва да завартя няколко пъти докато запали,и след това си пали без проблеми докато не я оставиш за по-дълго време.незнам дали е бензинова помпа или от някъде взима въздух.Колата е без газово.помогнете!
mod edit: vasstop




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 22 фев 2008 15:06


трябва да се премери налягането на бензиновата помпа след регулатора - 0,8 до 1,2 атмосфери
и след изгасяне на двигателя след 5 минути да има остатъчно налягане поне 0,5

ако пада то е възможно при престой да пали по трудно
но... на моята пада и пак пали на втори оборот на стартера.
прегледай свещи, палец и дистрибуторна капачка според мене, като най голямо внимание на свещите обърни, особено ако не са сменяни скоро.


ilian74
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот ilian74 » Пет 22 фев 2008 15:14


Свещите са чисто нови,вчера ги смених!


ilian74
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот ilian74 » Нед 24 фев 2008 19:53


направи ми впечатление,че като извадя кабела на свеща от четвъртия цилиндър двигателя не си променя звука


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 25 фев 2008 8:41


ilian74 написа:направи ми впечатление,че като извадя кабела на свеща от четвъртия цилиндър двигателя не си променя звука

Чакай малко :shock :!: :!: :!: Искаш да кажеш,че колата ти работи постоянно на 3 цилиндъра.....ами ако това не можеш да рабереш,трудно ще разбереш и обясненията от форума....


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пон 25 фев 2008 14:47


ilian74 написа:направи ми впечатление,че като извадя кабела на свеща от четвъртия цилиндър двигателя не си променя звука


Уол, това си е доста страшно :shock
Отивай на сервиз да я разбутат хората, ако не ти се занимава на теб, а и да не оплескаш нещо!
Не може да не си промени звука двигателя с 4 и 3 цилиндъра!!!


ilian74
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот ilian74 » Чет 06 мар 2008 11:56


проблема е отстранен.оказа се термо релето.благодаря на всички,които писаха.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 06 мар 2008 11:58


ilian74 написа:проблема е отстранен.оказа се термо релето.благодаря на всички,които писаха.

за кое термореле става въпрос? :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 06 мар 2008 16:53


струва ми се че за термо датчика дет е на тройника става въпрос


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Чет 06 мар 2008 17:16


мда доста е вероятно,защото при мойто Венто беше по същия начин и като го смених се оправи...


Потребителски аватар
GTIsound
Мнения: 230
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот GTIsound » Чет 06 мар 2008 18:49


А обяснение на това, че при работа на 4 и 3 цилиндъра режима на работа не се променя?


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 06 мар 2008 19:10


неработещ цилиндър.проери свещта и кабела..може също и някой клапан да изтърва(което е малко вероятно)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 07 мар 2008 9:00


GTIsound написа:А обяснение на това, че при работа на 4 и 3 цилиндъра режима на работа не се променя?

то ни то за терморелето нита за 3-те цилиндъра не виждам обяснение ...Явно е случил на баш майстори:shock :shock :shock


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Пет 07 мар 2008 9:10


имах подобен проблем и се оказа гарнитурата на смукателните колектори,на 4 цилиндър клапана беше целия побелял от въздуха.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта