колата не пали,когато я оставиш за няколко часа.сутрин,като подам контакт се чува помпата,но трябва да завартя няколко пъти докато запали,и след това си пали без проблеми докато не я оставиш за по-дълго време.незнам дали е бензинова помпа или от някъде взима въздух.Колата е без газово.помогнете!
mod edit: vasstop



Голф3 1,8ми колата не пали
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
трябва да се премери налягането на бензиновата помпа след регулатора - 0,8 до 1,2 атмосфери
и след изгасяне на двигателя след 5 минути да има остатъчно налягане поне 0,5
ако пада то е възможно при престой да пали по трудно
но... на моята пада и пак пали на втори оборот на стартера.
прегледай свещи, палец и дистрибуторна капачка според мене, като най голямо внимание на свещите обърни, особено ако не са сменяни скоро.
и след изгасяне на двигателя след 5 минути да има остатъчно налягане поне 0,5
ако пада то е възможно при престой да пали по трудно
но... на моята пада и пак пали на втори оборот на стартера.
прегледай свещи, палец и дистрибуторна капачка според мене, като най голямо внимание на свещите обърни, особено ако не са сменяни скоро.
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ilian74 написа:направи ми впечатление,че като извадя кабела на свеща от четвъртия цилиндър двигателя не си променя звука
Уол, това си е доста страшно

Отивай на сервиз да я разбутат хората, ако не ти се занимава на теб, а и да не оплескаш нещо!
Не може да не си промени звука двигателя с 4 и 3 цилиндъра!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта