VW GOLF GTI 2.0 115k не иска да запали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

VW GOLF GTI 2.0 115k не иска да запали

Мнениеот krastio » Чет 13 мар 2008 21:45


Здравейте за пореден и не за последен път , вчера на 13 март паля сутринта колата без проблем отивам на работа оставям я там и от 9 сутринта до 6 вечерта не е карана и запали пак без проблем и се прибрах , но днес на 14 март идва време да тръгвам за работа качвам се в нея и се започва кюф кюф кюф кюф варти стартера таблото си свети обаче неиска да запали 4 5 пъти пробвах обаче видах , че почва да пада акомулатора и реших да пробвам с бутане , мислих че може да е понеже беше малко студеничко ... Бутнахме с един приател по едно нанадолнище обаче непоказва никакви признаци , поне малко да се затресе да запали бутахме бутахме обаче никакъв успех ... От какво може да е това при положение , че съм се прибрал с нея без проблем престояла е една вече (12)ч. и нейска да запали.. да не би да е защото няма гориво , Но оточнявам НО стрелката за горивото показва че има повече от 10 л. , но малко ме съмнява тази стрелка , защото когато исфорсирам колата по път примерно на 2-ра до към 5000 оборота и срелката пада рязко надолу към червеното ... след като се кара нормално се нормализира , дали тя ме лъже , че има бензин или е друг проблема утре ще проверя за гориво , но дайте и други коментари какво може да се случи за 10 ч. без да се кара :roll: Благодаря :)
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене

Мнениеот Hunterman » Чет 13 мар 2008 21:51


100% е бобина смени бобината и ще палне веднага(вземи от приятел и пробвай),стига да няма проблем с алармата :wink:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Чет 13 мар 2008 21:55


А възможно ли е да е от помпата понеже идва и един майстор раскачи маркучите и ме накара да запаля да видим дали ще исхвърли бензин през маркуча ама никакъв резултат ...


Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене

Мнениеот Hunterman » Чет 13 мар 2008 22:00


Разбира се,ако не е откачен маркуча на излишното гориво :shock вищте дали работи бензиновата помпа :?:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Чет 13 мар 2008 22:09


Но ми е малко чудно толкова бързно и за отрицателно време да се развали при положение , че преди да се развали съм я карал без проблем ... и още нещо мога ли сам да сменя бобината и каква цена е ! :)


Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене

Мнениеот Hunterman » Чет 13 мар 2008 22:17


Разбира се тя е на два болта на щита,а ценита врират от 100 до 150 НОВИ а най-добе да е нова :wink:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Чет 13 мар 2008 22:20


БОБИНАТА е 100 150 ЛЕВА :shock :shock :shock :shock


Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене

Мнениеот Hunterman » Чет 13 мар 2008 22:25


mhihi


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Чет 13 мар 2008 22:36


Майко мила е***о си е майката в тоя живот ....


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Чет 13 мар 2008 22:57


земи си втора ръка 50-60 лева са от форума съм виждал да изпадат по 40 даже ,аз съм със втора ръка на Беру и немам грижи, 150 лева не си заслужава според мен ти си прецени де


Потребителски аватар
gepy_m
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник

Мнениеот gepy_m » Пет 14 мар 2008 9:00


Значи по добре е да е нова колега,моята я сменях преди 2 години някаде и струваше 160 лева!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 мар 2008 9:46


Колега, за каква бобина питаш, при положение, че казваш, че не се подава гориво?!?
При подаване на контакт помпата трябва да завърти за няколко секунди. Обикновено, ако е тихо, дори се и чува!
При това положение, ако си извадил маркуча на входящото гориво, трябва да ти изхвърли поне едно 300-400мЛ бензин!
Абсурд е да не го видиш!!!
Налягането при незапален двигател трябва да бъде 3 бара, така, че внимавай! Пръска яко!
Щом от време на време е проработвала- имаш шанс да спасиш помпичката.
Отвиваш 3-те видийки на капака на резервоара (в багажника, под всичките мокети, пристилки и т.н.), разкачаш куплунзите на самата помпа и на нивомера и развиваш голямата гайка, дето я държи.
Измъкваш я и много старателно измиваш малката цедка, която е на смукателния й отвор с коресилин.
Ако не си сменял горивен филтър скоро- значи е крайно време!
Правилния завършек на работата включва сваляне и измиване на резервоара ;)


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Пет 14 мар 2008 14:43


подобен проблем имах и аз и се оказа тъпата аларма или по-точно тъпата 'и блокировка :x


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 14 мар 2008 16:14


Вадиш единия кабел със свещта и я доближаваш до капака на главата .. ако излизат искри определено не е от бубина

когато дадеш на контакт помпата както ти казва Радо се включва с едно тайм реле
отиди в багажника и чуи дали се включва
ако не значи търси проблема другаде (кабели жици бушони помпа)
можеш да вземеш ток и да пробваш дали ще завърти
с мултицепт можеш да видиш и дали идва за 3-4 секунди ток като дадеш на контакт отзаде към буксата..
вариянтите са много


Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Hunterman » Пет 14 мар 2008 16:41


Vizor написа:Вадиш единия кабел със свещта и я доближаваш до капака на главата .. ако излизат искри определено не е от бубина

когато дадеш на контакт помпата както ти казва Радо се включва с едно тайм реле
отиди в багажника и чуи дали се включва
ако не значи търси проблема другаде (кабели жици бушони помпа)
можеш да вземеш ток и да пробваш дали ще завърти
с мултицепт можеш да видиш и дали идва за 3-4 секунди ток като дадеш на контакт отзаде към буксата..
вариянтите са много


Колега при мен беше същия проблем зимата.Послевадя кабела въртя дава ток но непали и какво стана :!:,бензин има НЕПАЛИ оказа се слаб ток,купих нова бобина сложих
и запали веднага :D ако неидва бензин може но той може да неидва по мн.причини mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 73 госта