mod edit: vasstop
VW GOLF GTI 2.0 115k не иска да запали
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
VW GOLF GTI 2.0 115k не иска да запали
Здравейте за пореден и не за последен път , вчера на 13 март паля сутринта колата без проблем отивам на работа оставям я там и от 9 сутринта до 6 вечерта не е карана и запали пак без проблем и се прибрах , но днес на 14 март идва време да тръгвам за работа качвам се в нея и се започва кюф кюф кюф кюф варти стартера таблото си свети обаче неиска да запали 4 5 пъти пробвах обаче видах , че почва да пада акомулатора и реших да пробвам с бутане , мислих че може да е понеже беше малко студеничко ... Бутнахме с един приател по едно нанадолнище обаче непоказва никакви признаци , поне малко да се затресе да запали бутахме бутахме обаче никакъв успех ... От какво може да е това при положение , че съм се прибрал с нея без проблем престояла е една вече (12)ч. и нейска да запали.. да не би да е защото няма гориво , Но оточнявам НО стрелката за горивото показва че има повече от 10 л. , но малко ме съмнява тази стрелка , защото когато исфорсирам колата по път примерно на 2-ра до към 5000 оборота и срелката пада рязко надолу към червеното ... след като се кара нормално се нормализира , дали тя ме лъже , че има бензин или е друг проблема утре ще проверя за гориво , но дайте и други коментари какво може да се случи за 10 ч. без да се кара
Благодаря
mod edit: vasstop
mod edit: vasstop
- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Палене
100% е бобина смени бобината и ще палне веднага(вземи от приятел и пробвай),стига да няма проблем с алармата 
- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Палене
Разбира се,ако не е откачен маркуча на излишното гориво
вищте дали работи бензиновата помпа 
- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Палене
Разбира се тя е на два болта на щита,а ценита врират от 100 до 150 НОВИ а най-добе да е нова 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колега, за каква бобина питаш, при положение, че казваш, че не се подава гориво?!?
При подаване на контакт помпата трябва да завърти за няколко секунди. Обикновено, ако е тихо, дори се и чува!
При това положение, ако си извадил маркуча на входящото гориво, трябва да ти изхвърли поне едно 300-400мЛ бензин!
Абсурд е да не го видиш!!!
Налягането при незапален двигател трябва да бъде 3 бара, така, че внимавай! Пръска яко!
Щом от време на време е проработвала- имаш шанс да спасиш помпичката.
Отвиваш 3-те видийки на капака на резервоара (в багажника, под всичките мокети, пристилки и т.н.), разкачаш куплунзите на самата помпа и на нивомера и развиваш голямата гайка, дето я държи.
Измъкваш я и много старателно измиваш малката цедка, която е на смукателния й отвор с коресилин.
Ако не си сменял горивен филтър скоро- значи е крайно време!
Правилния завършек на работата включва сваляне и измиване на резервоара
При подаване на контакт помпата трябва да завърти за няколко секунди. Обикновено, ако е тихо, дори се и чува!
При това положение, ако си извадил маркуча на входящото гориво, трябва да ти изхвърли поне едно 300-400мЛ бензин!
Абсурд е да не го видиш!!!
Налягането при незапален двигател трябва да бъде 3 бара, така, че внимавай! Пръска яко!
Щом от време на време е проработвала- имаш шанс да спасиш помпичката.
Отвиваш 3-те видийки на капака на резервоара (в багажника, под всичките мокети, пристилки и т.н.), разкачаш куплунзите на самата помпа и на нивомера и развиваш голямата гайка, дето я държи.
Измъкваш я и много старателно измиваш малката цедка, която е на смукателния й отвор с коресилин.
Ако не си сменял горивен филтър скоро- значи е крайно време!
Правилния завършек на работата включва сваляне и измиване на резервоара
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вадиш единия кабел със свещта и я доближаваш до капака на главата .. ако излизат искри определено не е от бубина
когато дадеш на контакт помпата както ти казва Радо се включва с едно тайм реле
отиди в багажника и чуи дали се включва
ако не значи търси проблема другаде (кабели жици бушони помпа)
можеш да вземеш ток и да пробваш дали ще завърти
с мултицепт можеш да видиш и дали идва за 3-4 секунди ток като дадеш на контакт отзаде към буксата..
вариянтите са много
когато дадеш на контакт помпата както ти казва Радо се включва с едно тайм реле
отиди в багажника и чуи дали се включва
ако не значи търси проблема другаде (кабели жици бушони помпа)
можеш да вземеш ток и да пробваш дали ще завърти
с мултицепт можеш да видиш и дали идва за 3-4 секунди ток като дадеш на контакт отзаде към буксата..
вариянтите са много
- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vizor написа:Вадиш единия кабел със свещта и я доближаваш до капака на главата .. ако излизат искри определено не е от бубина
когато дадеш на контакт помпата както ти казва Радо се включва с едно тайм реле
отиди в багажника и чуи дали се включва
ако не значи търси проблема другаде (кабели жици бушони помпа)
можеш да вземеш ток и да пробваш дали ще завърти
с мултицепт можеш да видиш и дали идва за 3-4 секунди ток като дадеш на контакт отзаде към буксата..
вариянтите са много
Колега при мен беше същия проблем зимата.Послевадя кабела въртя дава ток но непали и какво стана
и запали веднага

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта
