Провлем с паленето golf 3 2.0 115
- hdjfmr
- Мнения: 346
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Провлем с паленето golf 3 2.0 115
Вчера ми се прецака високоволтовата бубина и днес я смених но пак остана проблема с паленето.Този проблем се състои в това че понякога непали от първия път а от втория от какво може да е това като се има в предвид че съм сменил палеца дистрибуторната капачка и свещите.Благодаря
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Като за начало бих измерил налягнето на горивото при по-продължителен престой на колата. Както и дали при подаване на контакт налягането стига 3 бара (и за колко време)
След това бих проверил температурния датчик за антифриза към компа, но тъй като проверката става с нов, може за момента да прескоча тази проверка и да видя момента на подаване на искрата (ама защото имам стробоскоп! Ако нямах, бих се въздържал от прескоци на датчика
)
Другото, което ми хрумва е писанията на колеги, че бобина/комутатор могат да изгорят от кофти маса! А лошата електрическа връзка води до лоша енергия на искрата!
Задължително проверка на захранващото напрежение на двете крайни пинчета на комутатора.
Виж и релето за инжекциона дали не са му нагорели пъпките.
Кога пропуска палене? При напълно студен мотор, при леко загрял или при топъл?
След това бих проверил температурния датчик за антифриза към компа, но тъй като проверката става с нов, може за момента да прескоча тази проверка и да видя момента на подаване на искрата (ама защото имам стробоскоп! Ако нямах, бих се въздържал от прескоци на датчика

Другото, което ми хрумва е писанията на колеги, че бобина/комутатор могат да изгорят от кофти маса! А лошата електрическа връзка води до лоша енергия на искрата!
Задължително проверка на захранващото напрежение на двете крайни пинчета на комутатора.
Виж и релето за инжекциона дали не са му нагорели пъпките.
Кога пропуска палене? При напълно студен мотор, при леко загрял или при топъл?
Re: Провлем с паленето golf 3 2.0 115
hdjfmr написа:Вчера ми се прецака високоволтовата бубина и днес я смених но пак остана проблема с паленето.Този проблем се състои в това че понякога непали от първия път а от втория от какво може да е това като се има в предвид че съм сменил палеца дистрибуторната капачка и свещите.Благодаря
колега мисля 4е това нещо ти се получава само когато двигателя ти е леко топъл. така става и при мен незнам защо но нему обръщам внимание. при мен когато е студен или добре загрял пали задълйително от първия път но когато е леко топъл задължително от 3-я или рядко от 2рия пут. мисля 4е това не6то е нормално за голф такаче затваряи очи и си караи спокоино
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Провлем с паленето golf 3 2.0 115
iohann написа:мисля 4е това не6то е нормално за голф такаче затваряи очи и си караи спокоино
Не бих се съгласил, че е нормално!
Или поне е неприятно като усещане.
И на мен ми се е случвало, но сравнително рядко, защото аз почти не карам в града (за работа пътувам по магистралата, на 35 км).
Поради този проблем и някои други подозрения смених температурен датчик. Мисля, че това се изчисти, но не мога да го твърдя със сигурност, защото рядко ми се случва да имам възможност да го пробвам
Датчика си го купих от ХААС, официалния представител на марката за региона и то на много приятна цена


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bahyr и 72 госта