1.8АБС пипа ми маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ilian77
Мнения: 62
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

1.8АБС пипа ми маслото

Мнениеот ilian77 » Пет 21 мар 2008 20:37


Здравеите на всички фолксваганджии,имам една голфара1.8АБС която ми гори масло около 2.5л.масло на 10000км.НОРМАЛНО ЛИ Е СПОРЕД ВАС???карам я с Кастрол магнетик 10w-40литьрат му е около16.5лв.струва ли си да му наливам такова,след като ми го пипа.И ощте едно вьпросче,има едно масло пак на кастрол в разфасовка от 0,5л.специално за доливане има една щтека нарисувана на етикета,дали по малко щте ми го пипа ако налея едно такова.Около 12лева е.Или да карам с някое по евтино,и да доливам.А евентуално ако реша да сменям влошките на клапаните трябва ли да свалям главата?




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пет 21 мар 2008 20:52


Ми сменяш гумички на клапани,ако пак ти продължава да гори масло тогаа сегменти


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

?

Мнениеот lubo007 » Съб 22 мар 2008 0:06


СМЕНИ МАРКАТА МАСЛО! :D това което е от 0,5л. (със нарисуваната щека) е специално за доливане - съвместно със всички видове масла. не намаля разхода на масло. на колко километра ти е возилото, пуши ли при студен старт на двигателя?
чувал съм и други които не са доволни от "кастрол"-а


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 22 мар 2008 0:15


Ми то с смяна на маслото ако се оправяше...може ако ти гори малко поради продължително каране с едно масло поради промяна в вискозитета му може да се оправи ама при този разход иска отваряне маторя нема начин :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 22 мар 2008 8:19


Гумички на клапаните или "гумички" на буталата.
Първото - по-вероятно.
Всичкото бенз.VW страда от тая чума.
И мойта гори масло.

Магнатек-а го яде като гладен циганин вчерашна баничка.

Кръщавам Магнатека с обикновен Кастрол 15/40.Още не са се пресекли (фалшив Магнатек???).

Постоянно го карам и нямам време да отварям,ама скоро ще се прави.
Ако гори около и под 1 кило на 10000 може да не бързаш.

Ама то нали го гори = замърсява ламбдата,запушва гърнета...чудо.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 22 мар 2008 12:18


харченето на масло НЕ замръсява ламбда сондата..
ПРЕЦАКВА я ... директно и необратимо...

сваляне глава, гарнитури, шлайф на главата + смяна на гумички клапани + ВОДАЧИ... струва около 250 лв с труд...
ламбдата е 100-150...

избирайте си.. ;)

до сегменти рядко се стига...

но е хубава практика все пак като го разглабяш.. да се прегледа всичко..

но могат да излязат още доста работи..
да речем да отидеш на шлайф на вала, задължително нови биелни.. и евентуално основни лагери..


примерни цени:
шлайф глава + смяна на 8 гумички и водачи + напасване на клапани.. - 100лв /можеш и сам да си го направиш за да намалиш цената.. и да остане само шлайф на главата за около 20-30 лв.. /
Гарнитура - 40-50
Гарнитура капак клапани 10-20 лв..
Гарнитури всмукател изпускател - 20 кинта..
евентуално нови болтове за глава... ОРИГИНАЛНИ.. - 40 или 50 кинта
за работа .. както се разберете..
Сегменти.. 100-150 кинта..
Биелни лагери - 30 кинта..


ilian77
Мнения: 62
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ilian77 » Съб 22 мар 2008 12:35


Когато се сменят гумичките на клапаните главата сваля ли се,или само капака на клапаните?Какви гумички да си взема?А относно маслото в Ауто+ продават едно FUCH мисля че беше немско,някакви коментари за него?


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 22 мар 2008 13:35


По-евтино решение е да пробваш с 15W40.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 22 мар 2008 17:08


Жоро написа:По-евтино решение е да пробваш с 15W40.


не знам защо и на мен това ми хрумна....по гъсто е...може да стане раотата :roll:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Вто 25 мар 2008 16:20


И моята за 6000км 1л го няма 10w40 I.G.A.T, пропушва бяло като я пална... (явно гумички)
Искат ми около 90лв за смяна + горната гарнитура...
ще пробвам 15W40 как е и след това ще сменям ако продължи...


antifizant
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот antifizant » Вто 25 мар 2008 17:03


Щом почне да пипа маслото/говорим за над 1 л. на 10000/ не карайте с полусинтетика, а задължително с минерално 15W40. Не че ще спрете разхода на масло, но поне на пари.


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Re: ?

Мнениеот petarkolev » Вто 25 мар 2008 17:10


lubo007 написа:СМЕНИ МАРКАТА МАСЛО! :D това което е от 0,5л. (със нарисуваната щека) е специално за доливане - съвместно със всички видове масла. не намаля разхода на масло. на колко километра ти е возилото, пуши ли при студен старт на двигателя?
чувал съм и други които не са доволни от "кастрол"-а

:arrow:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 25 мар 2008 19:19


antifizant написа:Щом почне да пипа маслото/говорим за над 1 л. на 10000/ не карайте с полусинтетика, а задължително с минерално 15W40. Не че ще спрете разхода на масло, но поне на пари.



Аз си мислех че ще намали малко, гумичките 100% ли да ги правя, защото един от майсторите ми препоръча да видя с 15w40 да видя как ще е...

А ако се окаже че те са причината да продължа с полусинтетика...

Последна промяна от Batmirko на Вто 25 мар 2008 19:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 25 мар 2008 19:20


Грешка :oops:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Вто 25 мар 2008 20:20


с каквото и друго масло да пробвате няма да стане номера пробвал съм с10W40 после с 15W40 сега последно с Мотул 15W50 все едно и също 1 литър си ги доливам за една смяна 7000 км.!припушво при студен старт и после никакви проблеми!купил съм гумички на клапаните и като ги сменя ще пусна тема дали са се оправили нещата!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта