Проблеми с карбуратор Pierburg 2EE

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Проблеми с карбуратор Pierburg 2EE

Мнениеот claas_86 » Пет 28 мар 2008 15:04


Здравей колеги имам Golf 2 1.6PN с карбуратор Pierburg 2EE. Има една щуротия на него с пружина и вакуми както и ел. части предполагам че това е смукача, намира се от дясно като се застане срещу колата, този смукач не работи. Свалих карбуратора дръпнах си от един руски саит информация за него. В информацията пишеше за всяка ел. част по него колко ома трябва да показва при подаване на 12v всичко беше в нормите, но се чудя дали проблемът е в карба или някаде по електрониката която го управлява. Разбрах че този карб е много скъп за подръжка. Говорил съм с доста хора и всеки ме съветва да го сменя със друг-механичен (Keihin-или нещо такова). Та основният ми въпрос е ако го сменя дали ще ми падне разхода в момента ми гори градско 14л/100км, извънградско 9л/100км, смесено 10,5л/100км говориме за газ, на бензин само я паля и нямам никаква представа колко гори на бензин. Ако някой може да даде съвет за решение на моя проблем ще бъда много благодарен. Благодаря предварително на всички.




Потребителски аватар
K04A
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот K04A » Пет 28 мар 2008 15:46


Имах същият проблем, само че при мен този "вакуум регулатор на ниските обороти" или както там се казва не работи само когато е студено под 5-8 градуса. През лятото нямам никакви грижи. За да се реши проблема частично, както при мен е нужно следното: вземаш около 1см. горивен маркуч с диаметър 8мм и го срязваш по дължина. След това на загрял двигател, когато оборотите са стабилни ще видиш, че жилото на газта е свободно, дърпаш на пред да се опъни, но без да се дигат оборотите. Там ще сложиш маркучето и с пластинката за регулиране наместваш така, че жилото да е максимално опънато, без да се дигат оборотите. В следствие от това педала на газта ще ти се вдигне защото той се явява ограничител на газта да не се връща и изгася колата. Дано си ме разбрал. Успех! :D


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Пет 04 апр 2008 15:13


Никой ли не е сменял карбуратора си с "Кеихин 2". Просто ме интересува ако го сменя дали ще харчи по малко (газ).


Потребителски аватар
ВАН
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
Двигател: PN
Местоположение: София

Мнениеот ВАН » Пет 04 апр 2008 15:37


Пробвай с търсачката, има няколко теми по въпроса със смяната на карб-а.

Bomber e сменял, ама той май няма газ.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 04 апр 2008 15:49


Сменяй го смело не се мъчи повече като имаш в предвид че са два типа, и двата са двукамерни, разликата е в гърлото на карбуратора и в тампона, ако се слага на EZ мотор за да не се сменя смукателния колектор се търси карбуратора с по малкото гърло ето този :
Изображение

а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.

Ако има нещо питай. :wink:


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Пет 04 апр 2008 18:59


мерси за инфото. Най-много ме интересува разхода дали ще падне.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 04 апр 2008 20:29


Определено ще падне но с добре настроен карбуратор.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 09 апр 2008 7:59


Яла при батко ти Люси да ти Лечи голфа


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Сря 09 апр 2008 9:04


нека да събера малко кинти, че сега са малко кът за жалост.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Сря 09 апр 2008 13:43


Glove написа:Определено ще падне но с добре настроен карбуратор.


Колега,какво имаш предвид с тая добрата настройка на карба,я поесни малко ако може. :roll: Моя от както го смених си стои на 950 - 1 000 оборота и не мърда.


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Сря 09 апр 2008 14:01


Колега с какъв си го сменил и по добре ли е с новия карбуратор?


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Сря 09 апр 2008 14:45


claas_86 написа:Колега с какъв си го сменил и по добре ли е с новия карбуратор?


Сменен е с Кейхин 2 , коренна разлика в работата на двигателя и вървенето.
-Всмукателен колектор
-Тампон
-Карбуратор ( Кейхин 2 )

Всичко това комплект от Ауди 80 , 1,800 см3 90 к

Няма да съжеляваш ако го смениш.


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Чет 10 апр 2008 7:50


Колега какви пари излиза смяната?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 10 апр 2008 18:05


При мен смяната с KeihinII ми коства 180лв. като в това не влиза труда на Vit_autosofia, но си струва колата започна да върви осезателно повече, намаля и разхода от 15/100 в София. А що се отнася до добрата настройка е важно да се има в предвид че сместа на празен ход може да се настройва по много начини но само един е коректен, при много итворен дросел за да работи на празен ход доста хора отварят винта за празен ход за да върви, и ако е много затворен пак го отварят. А ефекта е преразход, но това е работа на хора които знаят какво правят, не е за всеки.


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Чет 10 апр 2008 19:28


Колега мерси за информацията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта