Проблеми с карбуратор Pierburg 2EE
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Стара Загора
Проблеми с карбуратор Pierburg 2EE
Здравей колеги имам Golf 2 1.6PN с карбуратор Pierburg 2EE. Има една щуротия на него с пружина и вакуми както и ел. части предполагам че това е смукача, намира се от дясно като се застане срещу колата, този смукач не работи. Свалих карбуратора дръпнах си от един руски саит информация за него. В информацията пишеше за всяка ел. част по него колко ома трябва да показва при подаване на 12v всичко беше в нормите, но се чудя дали проблемът е в карба или някаде по електрониката която го управлява. Разбрах че този карб е много скъп за подръжка. Говорил съм с доста хора и всеки ме съветва да го сменя със друг-механичен (Keihin-или нещо такова). Та основният ми въпрос е ако го сменя дали ще ми падне разхода в момента ми гори градско 14л/100км, извънградско 9л/100км, смесено 10,5л/100км говориме за газ, на бензин само я паля и нямам никаква представа колко гори на бензин. Ако някой може да даде съвет за решение на моя проблем ще бъда много благодарен. Благодаря предварително на всички.
- K04A
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имах същият проблем, само че при мен този "вакуум регулатор на ниските обороти" или както там се казва не работи само когато е студено под 5-8 градуса. През лятото нямам никакви грижи. За да се реши проблема частично, както при мен е нужно следното: вземаш около 1см. горивен маркуч с диаметър 8мм и го срязваш по дължина. След това на загрял двигател, когато оборотите са стабилни ще видиш, че жилото на газта е свободно, дърпаш на пред да се опъни, но без да се дигат оборотите. Там ще сложиш маркучето и с пластинката за регулиране наместваш така, че жилото да е максимално опънато, без да се дигат оборотите. В следствие от това педала на газта ще ти се вдигне защото той се явява ограничител на газта да не се връща и изгася колата. Дано си ме разбрал. Успех! 

- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Сменяй го смело не се мъчи повече като имаш в предвид че са два типа, и двата са двукамерни, разликата е в гърлото на карбуратора и в тампона, ако се слага на EZ мотор за да не се сменя смукателния колектор се търси карбуратора с по малкото гърло ето този :
а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.
Ако има нещо питай.
а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.
Ако има нещо питай.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
-
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
При мен смяната с KeihinII ми коства 180лв. като в това не влиза труда на Vit_autosofia, но си струва колата започна да върви осезателно повече, намаля и разхода от 15/100 в София. А що се отнася до добрата настройка е важно да се има в предвид че сместа на празен ход може да се настройва по много начини но само един е коректен, при много итворен дросел за да работи на празен ход доста хора отварят винта за празен ход за да върви, и ако е много затворен пак го отварят. А ефекта е преразход, но това е работа на хора които знаят какво правят, не е за всеки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Enigma07 и 55 госта