1.8 ABS за основен ремонт ли съм ?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

1.8 ABS за основен ремонт ли съм ?!?

Мнениеот Batmirko » Чет 27 мар 2008 22:10


Колеги вярно писах в темата на колегата (тръгнах от гумички - не съм пипал нищо още) но те толкова неща станаха, че реших да ги опиша, моля за мнение...

Колата е почти на 230 000, масло:10W40 I.G.A.T, никога не ходя в червените зони, налягане 11-10-10-9,5 (поне така го измериха).

6000км- 0.8л масло го няма, пуши бяло при студено палене (изчезва като загрее), Антифриза имам спомен че го доливах а в момвнта е 1 пръст под минимума...за същите километри, колата си върви добре, гори 7,5-9/12 (газ) , извънградско/градско...

Карам предимно на газ...




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 27 мар 2008 22:19


За годините и километрите разхода на масло и антифриз си е в границите на нормалното :idea: Карай и не се вкарвай в излишни разходи за ремонти :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 27 мар 2008 22:25


Смени гумичките на клапаните и тогава виж как е и в сервиз да ти измерят компресията :wink: не някой самозванец взел под ръка някакъв си манометър...и имай предвид че ако колата не е карана много време компресията няма да е равна между цилиндрите...сложи хубаво масло за предпочитане немско сега дали 10W40 или 15W40 желателно е да е полусинтетика :wink:


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Чет 27 мар 2008 22:28


Приятел карах същия мотор 4 години не се притеснявай вси4ко е в границите щом си сменил гуми4ките смени и маслото 15W40 и си караи колцата и да не ти пука ще мине поне още 100000 без да направиш ремонт,а дори и да се налойи след време някакъв ремонт-най-много едни сегменти и това е


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 27 мар 2008 22:37


То и за някои нови возилца си е в норма, мисля че нямаш обезпокоителни признаци , при следваща смяна на масло опитай с друга марка , все пак и на газ я караш, компресията е почти идеална, само там по-високата стойност май говори за "хапване на масло" в този цилиндър, просто сегментите не го "убират", маслото остава в надбутално пространство и съответно изгаря.При мерене на компресия този ефект наподобява впръскване на масло през дупките на свещите, тогава манометъра "полудява", а собственика се чуди от какво му се е повишила компресията, отдава го на уникалността на своя автомобил и си ляга щастлив :D .Поне така аз си представям нещата, търпя критика.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Чет 27 мар 2008 22:39


Ех, благодаря за бързата реакция, че одеве един колега ми съобщи че ми е пукната главата и ми стана лошо :lol: ще мина на 15w40 задължително :)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 28 мар 2008 7:12


карай екстра си аз на моята доливам за 10 000 1л Мотулче 10W40и си го хапва гадината ма дърта е мамка и .Иначе с 15W40 по малко го яде ама тракат повечко повдигачите зимата,обаче нищо не съм сменял ни гумички ни дяволи.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 28 мар 2008 12:56


Batmirko написа:Ех, благодаря за бързата реакция, че одеве един колега ми съобщи че ми е пукната главата и ми стана лошо :lol: ще мина на 15w40 задължително :)

Ще минеш на сваляне на главата,проверка и евентеулна смяна на водачите и шлайф и смяна на гумичките....
Остави другите неща ....те просто не звучат сериозно...
Белият пушек и горенето на масло в значителни количества не се дължи на видът масло ,а на проблеми с колата...реши проблема с ДВГ и си сложи хубаво масло 10W40...
:wink: и обръщай внимание кой ти дава съветите.....има хора във форума на които можеш да вярваш безрезервно-няма начин да не ги разпознаеш кои са!


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 28 мар 2008 15:23


Имаш Л.С там съм ти писъл моето мнение :arrow: Аз съм така вече почти 2г- и нямам проблеми и аз го имам белия дим даже на студено си е цяла завеса,нормално за коли на газ :arrow:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 28 мар 2008 15:59


От бял до бял дим има разлика сутрин когато са студени колите и навън е студено всички димят... :lol: и както казва Жокера преди от 800-1000мл. масло на смяна е нормално да гълта.Ако я режеш много дори и повече... :wink:


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Съб 29 мар 2008 10:30


За тези години и километри е в рамките на нормалното :D


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Съб 29 мар 2008 14:17


колега наблюдавай маслото ако от смяна до смяна чезне от500млдо800мл мисля че е нормално и антифриза дали чезне и дали прави не естественно налягане а за пушека при студено е нормално като се кара на газ самите клапани изгарят по бързо като се кара на газ едва ли е за основен ремонт


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Съб 29 мар 2008 14:26


jagler написа:Смени гумичките на клапаните и тогава виж как е и в сервиз да ти измерят компресията :wink: не някой самозванец взел под ръка някакъв си манометър...и имай предвид че ако колата не е карана много време компресията няма да е равна между цилиндрите...сложи хубаво масло за предпочитане немско сега дали 10W40 или 15W40 желателно е да е полусинтетика :wink:
Аз за полусинтетиката не съм съгласен на тея стари коли само това им трябва


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Съб 29 мар 2008 14:38


аз на мойта от както и слагам 15w40 не ми харчи почти нищо преди и слагах полу синтетика и за малко щях да сменявам гумичките,15г коли са все пак.Сложи валволин макс лаив 15.40 мисля че няма да съжаляваш :)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 29 мар 2008 20:49


.Сложи валволин макс лаив 15.40 мисля че няма да съжаляваш
Бааахти и ментето.Само веднъж сложих от тая чорба и на 3000км стана черно да си е..мта.При все че лопаха хидравличните повдигачи и аха да се пребат и те.На 4000км аут и никога повече този минерален бълвоч.
Сега с Мотуля си барам к...а



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 60 госта