Колеги вярно писах в темата на колегата (тръгнах от гумички - не съм пипал нищо още) но те толкова неща станаха, че реших да ги опиша, моля за мнение...
Колата е почти на 230 000, масло:10W40 I.G.A.T, никога не ходя в червените зони, налягане 11-10-10-9,5 (поне така го измериха).
6000км- 0.8л масло го няма, пуши бяло при студено палене (изчезва като загрее), Антифриза имам спомен че го доливах а в момвнта е 1 пръст под минимума...за същите километри, колата си върви добре, гори 7,5-9/12 (газ) , извънградско/градско...
Карам предимно на газ...
1.8 ABS за основен ремонт ли съм ?!?
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Смени гумичките на клапаните и тогава виж как е и в сервиз да ти измерят компресията
не някой самозванец взел под ръка някакъв си манометър...и имай предвид че ако колата не е карана много време компресията няма да е равна между цилиндрите...сложи хубаво масло за предпочитане немско сега дали 10W40 или 15W40 желателно е да е полусинтетика 


-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
То и за някои нови возилца си е в норма, мисля че нямаш обезпокоителни признаци , при следваща смяна на масло опитай с друга марка , все пак и на газ я караш, компресията е почти идеална, само там по-високата стойност май говори за "хапване на масло" в този цилиндър, просто сегментите не го "убират", маслото остава в надбутално пространство и съответно изгаря.При мерене на компресия този ефект наподобява впръскване на масло през дупките на свещите, тогава манометъра "полудява", а собственика се чуди от какво му се е повишила компресията, отдава го на уникалността на своя автомобил и си ляга щастлив
.Поне така аз си представям нещата, търпя критика.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Batmirko написа:Ех, благодаря за бързата реакция, че одеве един колега ми съобщи че ми е пукната главата и ми стана лошоще мина на 15w40 задължително
Ще минеш на сваляне на главата,проверка и евентеулна смяна на водачите и шлайф и смяна на гумичките....
Остави другите неща ....те просто не звучат сериозно...
Белият пушек и горенето на масло в значителни количества не се дължи на видът масло ,а на проблеми с колата...реши проблема с ДВГ и си сложи хубаво масло 10W40...

Аз за полусинтетиката не съм съгласен на тея стари коли само това им трябваjagler написа:Смени гумичките на клапаните и тогава виж как е и в сервиз да ти измерят компресиятане някой самозванец взел под ръка някакъв си манометър...и имай предвид че ако колата не е карана много време компресията няма да е равна между цилиндрите...сложи хубаво масло за предпочитане немско сега дали 10W40 или 15W40 желателно е да е полусинтетика
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 53 госта