С какво е намазана колата отдолу за да не гние?
С какво е намазана колата отдолу за да не гние?
тук там е паднало покритието, с какво да го възстановя?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
със стабилизатор за ръжда и след това антикор.
някой стабилизатори искат допълнителна обработка след нанасянето им.
иди на автомивка да ти измият колата от долу преди това...калници малници, под....след това махаш всички колелета и мажеш навсякъде.сваляш резервоара и мажеш под него.по панела където му е гърлото.коша на резервната гума , прагове глупости , махаш предните калници и ги обработваш човешки....
а бе каква ти е колата че има някой с каквото и да ги мажеш пак гният
някой стабилизатори искат допълнителна обработка след нанасянето им.
иди на автомивка да ти измият колата от долу преди това...калници малници, под....след това махаш всички колелета и мажеш навсякъде.сваляш резервоара и мажеш под него.по панела където му е гърлото.коша на резервната гума , прагове глупости , махаш предните калници и ги обработваш човешки....
а бе каква ти е колата че има някой с каквото и да ги мажеш пак гният

- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Smoke написа:аз ползвам български...на боди става малко като гипс и се натрошава.докато българския е нещо като асфалт и после си остава мек...перфектен е...около 10-15 кинта е кутията....за цялата кола...вътре вън калници маски боклуци отиват 1.5 големи кутии....
Демек купувам 2 кутии антокор от железарията, зачиствам и почвам да мажа?
- fac3`t0`fac3
- Мнения: 457
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 12:46
- Автомобил: Vw Golf ABF
- Двигател: ABF
- Местоположение: Варна
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
тъ....отиваш в някоя железария и искаш антикор Български (мой съвет)
сравнително евтин и добър...на боди антикора става един гаден сив като гипс и се троши...докато този си остава като асфалт...
в едни черни големи кутий е и има нарисувана една червена джипка на него..... 10.50 по спомен последно взех кутията 8 кила май беше....
търсиш и ръцдопреобразувател някакъв(за тях не мога да дам съвети)не мен ми донесоха от тец-овете един стабилизатор като боя....
след нанасянето чакаш малко и не се нуждае от допълнителна обработка...повечето ръждопреобразуватели трябва да чакаш поне 4 часа да изгорят ръждата...трябва да стане черна на цвят (по спомен)
след това ги обработваш с грунд и от горе антикор....
повечето ръждопреобразуватели можеш да засилиш действието им при повишаване на температурата...примерно с пистолет за горещ въздух а ако мажеш някоя малка част я слагаш на котлона
избираш си с какво ще го нанасяш антикора (аз мазах с четка на канал)
кутия и половина ми отидоха но намазах вътре в купето 3 ръце от долу 2 свалях калниците мазах под резервоаря около гърлото му и малко на нашите колата остана....особенно 2ките както се пълнят с вода е препоръчително вътре да се намажат...доста ръжда имаше колата като я взех сега е дооооста по-добре
имай на предвид че ако ти капне на косата трябва подстригване
пп.като купуваш (ако вземаш такъв) антикор поискаи да ти отворят кутията!първата която взех не пожелах да ми я отворят и като тръгнах да мажа се оказа че е леееко стара и беше доста сгъстен...трябваше да го разредя сравнително много с коресилин...иначе трябва да е като боя гъст.лесно се нанася а иначе спасява от ръжди през зимата и т.н.
сравнително евтин и добър...на боди антикора става един гаден сив като гипс и се троши...докато този си остава като асфалт...
в едни черни големи кутий е и има нарисувана една червена джипка на него..... 10.50 по спомен последно взех кутията 8 кила май беше....
търсиш и ръцдопреобразувател някакъв(за тях не мога да дам съвети)не мен ми донесоха от тец-овете един стабилизатор като боя....
след нанасянето чакаш малко и не се нуждае от допълнителна обработка...повечето ръждопреобразуватели трябва да чакаш поне 4 часа да изгорят ръждата...трябва да стане черна на цвят (по спомен)
след това ги обработваш с грунд и от горе антикор....
повечето ръждопреобразуватели можеш да засилиш действието им при повишаване на температурата...примерно с пистолет за горещ въздух а ако мажеш някоя малка част я слагаш на котлона

избираш си с какво ще го нанасяш антикора (аз мазах с четка на канал)
кутия и половина ми отидоха но намазах вътре в купето 3 ръце от долу 2 свалях калниците мазах под резервоаря около гърлото му и малко на нашите колата остана....особенно 2ките както се пълнят с вода е препоръчително вътре да се намажат...доста ръжда имаше колата като я взех сега е дооооста по-добре

имай на предвид че ако ти капне на косата трябва подстригване

пп.като купуваш (ако вземаш такъв) антикор поискаи да ти отворят кутията!първата която взех не пожелах да ми я отворят и като тръгнах да мажа се оказа че е леееко стара и беше доста сгъстен...трябваше да го разредя сравнително много с коресилин...иначе трябва да е като боя гъст.лесно се нанася а иначе спасява от ръжди през зимата и т.н.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Е аз мазах в багажника с боди 930 и си стана добре и мисля лятото да я разкостя и да я оправя от долу.Аз имам малко ръжда където е задрано от долу и мисля да я махна с шлайфера.и после като го наквацам хубаво преполагам,че няма да се появи скоро.
п.п Явно мойто боди е било старо,защото си беше гъстичко.С какво се разтваря?Как да измия колата от долу?
п.п Явно мойто боди е било старо,защото си беше гъстичко.С какво се разтваря?Как да измия колата от долу?

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Smoke написа:моята е кърпена и обработенаела виж къде е ръждата по кръпките и ти я подарявам.
ръждата за да спре да я яде трябва да я очистиш..ако само я намажеш с нещо илисложиш от горе ламарината без да я отстраниш Оперативно продължава да си яде от долу
Колега да в близката една година не излиза ама след това тръгва! Няма шанс да стане като от завода! И аз ся ще си купя едно флексче с метална четка и ще тръкна тук там в купето под мокета, след което ще намаща с грунд, но какво от тва като тя гние отдолу. Само ще я забавя с около половин-една година.

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Tinko написа:Smoke написа:моята е кърпена и обработенаела виж къде е ръждата по кръпките и ти я подарявам.
ръждата за да спре да я яде трябва да я очистиш..ако само я намажеш с нещо илисложиш от горе ламарината без да я отстраниш Оперативно продължава да си яде от долу
Колега да в близката една година не излиза ама след това тръгва! Няма шанс да стане като от завода! И аз ся ще си купя едно флексче с метална четка и ще тръкна тук там в купето под мокета, след което ще намаща с грунд, но какво от тва като тя гние отдолу. Само ще я забавя с около половин-една година.
ми и ние така правихме яко с телената четка до чисто после преубразовател, грунд и антикор 2-3 ръце
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev и 74 госта