Въпрос за климатик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за климатик

Мнениеот golf_3_gti » Чет 01 юли 2004 15:09


Като пусна АС-то след като известно време не е работило, в колата става влажно като в сауна. Това нормално ли е?




Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Чет 01 юли 2004 16:49


смени си филтъра на купето
иначе не е


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пет 02 юли 2004 8:31


ако това ти реши проблема, кажи после от де и за колко си взел филтъра - имам подобен проблем, но в момента не мога да си позволя ремонти :oops:


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Пет 02 юли 2004 9:37


Преди месец е сменяван с някакъв за 3 лв :) После като го сменя ще сигнализирам за резултата.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Пет 02 юли 2004 9:39


под влажно разбираш запотяване на предното стъкло?


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Пет 02 юли 2004 9:43


Да. Усеща се и как купето се изпълва с влажен въздух и една особена миризма като на гимнастически салон :?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Пет 02 юли 2004 9:44


мисля че е филтър но ти мина ли диагностика


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Пет 02 юли 2004 9:48


Диагностика на какво?
Иначе конденза се оттича нормално.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Пет 02 юли 2004 9:53


парното мисля взима от колекторните тръби
диагностика на двг. и система


neposlu6ko_

klima

Мнениеот neposlu6ko_ » Пет 13 авг 2004 18:26


i pri mene e sushtija problem.
interesno mi e kade se oticha ot klimatika kondensa koito e e obraazuval, i pak shte popitam ima li drug filtur osven tozi na kopeto?


Slavi

Мнениеот Slavi » Съб 14 авг 2004 7:04


GIII 1.6GT. И при мен е същия проблем, даже имах пост преди два дни. И там отговорите бяха да видя филтъра за въздуха в купето под чистачката в дясно - гледах го - филтъра си беше добре, сух и не мирише на нищо, имаше малко прах и листенца от дървета, нищо особенно. Даже този филтър се игнорира от клапа като пуснеш да върти въздуха само вътрешно. Напръсках яко с препарат за дезинфекция на хладилни съоръжения - "AQVA Sil" - филтъра, под него и през дупките на духалките. На другия ден миризмата изчезна но влагата я има. Ако някой е решил проблема нека пише.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 14 авг 2004 23:04


не съм убеден че ти се оттича правилно и напълно конденза.
защото:
когато компресора на климатика работи той вдига налягането на фреона в системата. нагнетения фреон по силата на първия закон на термодинамиката е с повишена температура. затова се прекарва през кондензатора където остава под налягане но му се отнема температурата. после постъпва в изпарителя където има една капилярна тръбичка която е поставена с цел създаване на дросел-ефект (при рязко намаляване на диаметъра на тръбата преди умалителя налягането се повишава а след него се понижава) като при падането на налягането се получава пак по силата на първия закон пад на температурата.
това упражнение показва че дросела в системата я разделя на 2 части-високо и ниско налягане или топла и студена част.
сега.
спираме компресора.
не можеме да спреме дросела и наляганията се изравняват-както и температурите-т.е. вътре става ТОПЛО!
и ако има остатъчна влага в кутията на изпарителя тя се загрява и при пускане на вентилатора при следващо пускане на климата отива навън...
след това идва студеното и я маха.
ей това е мойта логика...
провери дали не се задържа влага в кутията на изпарителя-там е ключето!


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Сря 25 авг 2004 21:21


Маи си си за нож кодензатор ако питасх мене
Тои Васко ги разбира ама не сешта че проблема е в кондензатора стар е и не може да охлади достатачно
Струва около 50/80 лева според зависи от кои модел ти е



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта