Въпрос за климатик
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос за климатик
Като пусна АС-то след като известно време не е работило, в колата става влажно като в сауна. Това нормално ли е?
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
под влажно разбираш запотяване на предното стъкло?
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
мисля че е филтър но ти мина ли диагностика
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
парното мисля взима от колекторните тръби
диагностика на двг. и система
диагностика на двг. и система
klima
i pri mene e sushtija problem.
interesno mi e kade se oticha ot klimatika kondensa koito e e obraazuval, i pak shte popitam ima li drug filtur osven tozi na kopeto?
interesno mi e kade se oticha ot klimatika kondensa koito e e obraazuval, i pak shte popitam ima li drug filtur osven tozi na kopeto?
GIII 1.6GT. И при мен е същия проблем, даже имах пост преди два дни. И там отговорите бяха да видя филтъра за въздуха в купето под чистачката в дясно - гледах го - филтъра си беше добре, сух и не мирише на нищо, имаше малко прах и листенца от дървета, нищо особенно. Даже този филтър се игнорира от клапа като пуснеш да върти въздуха само вътрешно. Напръсках яко с препарат за дезинфекция на хладилни съоръжения - "AQVA Sil" - филтъра, под него и през дупките на духалките. На другия ден миризмата изчезна но влагата я има. Ако някой е решил проблема нека пише.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
не съм убеден че ти се оттича правилно и напълно конденза.
защото:
когато компресора на климатика работи той вдига налягането на фреона в системата. нагнетения фреон по силата на първия закон на термодинамиката е с повишена температура. затова се прекарва през кондензатора където остава под налягане но му се отнема температурата. после постъпва в изпарителя където има една капилярна тръбичка която е поставена с цел създаване на дросел-ефект (при рязко намаляване на диаметъра на тръбата преди умалителя налягането се повишава а след него се понижава) като при падането на налягането се получава пак по силата на първия закон пад на температурата.
това упражнение показва че дросела в системата я разделя на 2 части-високо и ниско налягане или топла и студена част.
сега.
спираме компресора.
не можеме да спреме дросела и наляганията се изравняват-както и температурите-т.е. вътре става ТОПЛО!
и ако има остатъчна влага в кутията на изпарителя тя се загрява и при пускане на вентилатора при следващо пускане на климата отива навън...
след това идва студеното и я маха.
ей това е мойта логика...
провери дали не се задържа влага в кутията на изпарителя-там е ключето!
защото:
когато компресора на климатика работи той вдига налягането на фреона в системата. нагнетения фреон по силата на първия закон на термодинамиката е с повишена температура. затова се прекарва през кондензатора където остава под налягане но му се отнема температурата. после постъпва в изпарителя където има една капилярна тръбичка която е поставена с цел създаване на дросел-ефект (при рязко намаляване на диаметъра на тръбата преди умалителя налягането се повишава а след него се понижава) като при падането на налягането се получава пак по силата на първия закон пад на температурата.
това упражнение показва че дросела в системата я разделя на 2 части-високо и ниско налягане или топла и студена част.
сега.
спираме компресора.
не можеме да спреме дросела и наляганията се изравняват-както и температурите-т.е. вътре става ТОПЛО!
и ако има остатъчна влага в кутията на изпарителя тя се загрява и при пускане на вентилатора при следващо пускане на климата отива навън...
след това идва студеното и я маха.
ей това е мойта логика...
провери дали не се задържа влага в кутията на изпарителя-там е ключето!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта