Чип за VW Golf 3 ABF цени
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Чип за VW Golf 3 ABF цени
Здравеите колеги иска да ви попитам да ме отворите по темата за чип на АБФ дали ште е добре и колко пари ште ми струва това

Добре ще е струва 100 лв от колегата Brezel, ето ти повече инфо.
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... &start=180
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... &start=180
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Взимай чип от BREZEL и няма да съжаляваш.
Тук някъде във форума имаше клип на който бившия голф на колегата martinGTI вдига 240км/ч точно след чип на Brezel.Аз съм го снимал,затова че гарантирам за достоверността.
А и не става въпрос само за максималната скорост че сега ще се намери някой да писне.Двигателя става по-пъргав за каране и с по-голяма лекота набира.
Тук някъде във форума имаше клип на който бившия голф на колегата martinGTI вдига 240км/ч точно след чип на Brezel.Аз съм го снимал,затова че гарантирам за достоверността.
А и не става въпрос само за максималната скорост че сега ще се намери някой да писне.Двигателя става по-пъргав за каране и с по-голяма лекота набира.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Каква нагласа бе колега,цифрите са си цифри преди и след чипа.Ако не си сравнявал поне не говори.
Аз не съм рекламно лице,че сега да възникнат спорове кой е по- по- най-.
Колегата rusiq24 отдавна не е с голф,мина през хонда 160 к.с. и сега не го знам с какво е.
А за вървенето на ABF с чип от Брезел,мисля не може да се каже лоша дума,с 4 човека вътре да си вдигне 240км/ч с не особени мъки мисля че е добре.И прекъсвач на оборотите мисля че няма,затова че машината става доста добра за каране.
Аз не съм рекламно лице,че сега да възникнат спорове кой е по- по- най-.
Колегата rusiq24 отдавна не е с голф,мина през хонда 160 к.с. и сега не го знам с какво е.
А за вървенето на ABF с чип от Брезел,мисля не може да се каже лоша дума,с 4 човека вътре да си вдигне 240км/ч с не особени мъки мисля че е добре.И прекъсвач на оборотите мисля че няма,затова че машината става доста добра за каране.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
propparo написа:Каква нагласа бе колега,цифрите са си цифри преди и след чипа.Ако не си сравнявал поне не говори.
Аз не съм рекламно лице,че сега да възникнат спорове кой е по- по- най-.
Колегата rusiq24 отдавна не е с голф,мина през хонда 160 к.с. и сега не го знам с какво е.
А за вървенето на ABF с чип от Брезел,мисля не може да се каже лоша дума,с 4 човека вътре да си вдигне 240км/ч с не особени мъки мисля че е добре.И прекъсвач на оборотите мисля че няма,затова че машината става доста добра за каране.
Цифрите скоро ще ги видите с чипа на Брезел въпрос на време.
Колегата не е с Голф защото аз го купих от него, а той после мина на хонда. Но докато беше в него имаше чип на Брезел след това го смени със сегашния защо ли
Не че няма да върви с чипа на Брезел, просто не е максимума, освен това по спомен има ограничител.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
А с това доуточнение съм съгласен вече.Ама аз виждам че колегата е начинаещ май,та ABF-а и без това си е сериозна машина,малко множко ще му дойде да го изстиска докрай ми се струва.
А за ABF-а на rusiq24 се радвам че е намерил собственик от този форум.Много читав ми се видя преди време когато с martinGTI ходихме до Ст. Загора за скоростна кутия и се срещнахме с него.
Жалко че си продаде хондата,заради финансови причини,голяма слабост са ми и тези японки.
А за ABF-а на rusiq24 се радвам че е намерил собственик от този форум.Много читав ми се видя преди време когато с martinGTI ходихме до Ст. Загора за скоростна кутия и се срещнахме с него.
Жалко че си продаде хондата,заради финансови причини,голяма слабост са ми и тези японки.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега и аз съм с чип от Брезел съвсем отскоро. Колата тръгна значително повече. След като го сложих я качихме на VAG-COM и разгледахме стойностите. Наистина той не надува много чиповете, но все пак човека гарантира след това да нямаш проблеми с двигателя. Предполагам, че ако изрично му кажеш че искаш максимума от колата - така ще го направи. Но ако искаш да посъбудиш някое и друго магаре без да натоварваш двигателя на неговия максимум - Брезел е човека.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Опа виждам че съм намесен в тази тема и викам чакай да се обадя и азpropparo написа:Каква нагласа бе колега,цифрите са си цифри преди и след чипа.Ако не си сравнявал поне не говори.
Аз не съм рекламно лице,че сега да възникнат спорове кой е по- по- най-.
Колегата rusiq24 отдавна не е с голф,мина през хонда 160 к.с. и сега не го знам с какво е.
А за вървенето на ABF с чип от Брезел,мисля не може да се каже лоша дума,с 4 човека вътре да си вдигне 240км/ч с не особени мъки мисля че е добре.И прекъсвач на оборотите мисля че няма,затова че машината става доста добра за каране.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
лучайно попаднах на тази тема и си викам да се изкажа и аз.
Имам и двата чипа, Моя и на Drivera. Преди време Drivera ми даде неговия да го видя. (все пак не са няква запазена марка
)
С неговия (който пак казвам че имам
) върви наистина повече, но това е в резултат на повече аванс даден. Също така е вярно и това с прекъсвача. Според мен обаче е върпос на избор. Прмерно ако се кара с нискооктанов бензин посилния чип не е за препоръчване щото може да се появят детонаций. Също така прамахването на ограничителя на оборотите не е за всеки. Виждал съм и преебани мотори от много пържене.
С две думи си е въпрос на избор. Важно е шофиора как се отнаця с колата. как я кара , с какво гориво и т.н. Тогава се определя кое е на добре за автомобила му
Имам и двата чипа, Моя и на Drivera. Преди време Drivera ми даде неговия да го видя. (все пак не са няква запазена марка
С неговия (който пак казвам че имам
С две думи си е въпрос на избор. Важно е шофиора как се отнаця с колата. как я кара , с какво гориво и т.н. Тогава се определя кое е на добре за автомобила му
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 82 госта

