мистерии при охлаждането - май проработи!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мистерии при охлаждането - май проработи!!!

Мнениеот malogramoten » Чет 25 авг 2005 16:26


Ефекта /дефекта/ е много мистериозен!
Колата е голф 2 Д 1,6
Запалвам и след 30 сек. или около 50м лампата на температурата /всъщност не съм сигурен какво точно показва,защото си има стрелка за температурата/ започва да мига и стрелката "хуква" нагоре-за 5 сек. удря максимума и така карам около 2-3 км. след това стрелката тръгва бавно назад и застава на около 1/4 а лампата изгасва. После стрелката се движи до средно-вертикално положение и там си остава, като периодично-при нужда се включва вентилатора.
Това е!
Течност в казанчето има достатъчно. Като отворя капачката на разш.съд се вижда малка постоянна струйка от малкия маркуч в казанчето-значи помпата работи.
Моля да ми кажете какво точно показва червената лампа! Стрелката трябва да показва температура, но лампата??? Липса на течност, налягане или какво???
Благодаря на знаещите!

Последна промяна от malogramoten на Вто 06 сеп 2005 16:25, променено общо 1 път.




ways
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ways » Чет 25 авг 2005 17:26


Аз имам същия проблем и с нетърпение чакам някой да каже от къде идва?

П.П. Колата ми е същата, година 1985.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 25 авг 2005 20:35


Липса на течност


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 25 авг 2005 20:39


Лампата се включва при прегряване на двигателят пробваи да смениш датчика за температурата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 25 авг 2005 20:50


Тва си е съобщение за грешка прегряване, липса на течност взима се от няколко датчика.
При мен проблема с постянната мигалка е в таблото ама няма кой да го разглоби .
За начало си провери датчиците един по-един ако играе и стрелката най вероятно е такъв дето мери температура, а не ниво .Успех.


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Чет 25 авг 2005 21:03


popeye написа:Липса на течност

не липсва течност! пълно е до горе-това го виждам.
Къде по дяволите са тези датчици? Просветете ме , че луднах от тези нелогични ефекти. Вода има, циркулира, и все пак свети и стревката ще се строши в крайно положение. Помагайте, че полудявам!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 25 авг 2005 21:33


палиш, после де що има датчик по мотора му скубеш кабелите и гледаш къв е ефекта на стрелката и лампата.
аз си мисля че датчика на температурата (ама не тоя на радиатора) ти е дал фира и прави мизерия. не знам на дизела как е, при мен е син на цвят, забит в кожуха на термостата


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 25 авг 2005 22:50


Хаиде и аз да се изкажа. Като запалищ сутрин водата е още студена , започва да загрява и се вдига стрелката , в никакъв случай не трябва да стига червената зона . След което се отваря втория кръг чрез термостата и стрелката трябва да падне под средата защото почва да циркулира и студената вода от втория кръг , след което стрелката се вдига и трябва да се върти около средата . Според мен варянтите са два:
1. Нередовен термостат (изменил чувствителноста си ) и отваря по късно втория кръг .
2. Не ти отчита правилно датчика които измерва температурата поради същите причини като при термостата .
И както винаги има едно , НО щом после си седи нормално по средата , аз залагам на варянт номер 1 , и трябва да побързаш със смяната докато не е започнал въобще да не отваря термостата че тогава става много лошо . Моят савет е да сложиш 15'тина лева в джоба и утре първи на опашките на Цар Симеон , и то без колата да не си купиш термостат и накрая да няма за какво да го ползваш . Успех :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 25 авг 2005 22:56


Опс , забравих и още нещо . Да не забравиш да си обезвъздушиш добре системата че пак лошо . Ще трябва да се охлажда тип BOXER :mrgreen:


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Пет 26 авг 2005 11:22


Ventoman написа:Хаиде и аз да се изкажа. Като запалищ сутрин водата е още студена , започва да загрява и се вдига стрелката , в никакъв случай не трябва да стига червената зона . След което се отваря втория кръг чрез термостата и стрелката трябва да падне под средата защото почва да циркулира и студената вода от втория кръг , след което стрелката се вдига и трябва да се върти около средата . Според мен варянтите са два:
1. Нередовен термостат (изменил чувствителноста си ) и отваря по късно втория кръг .
2. Не ти отчита правилно датчика които измерва температурата поради същите причини като при термостата .
И както винаги има едно , НО щом после си седи нормално по средата , аз залагам на варянт номер 1 , и трябва да побързаш със смяната докато не е започнал въобще да не отваря термостата че тогава става много лошо . Моят савет е да сложиш 15'тина лева в джоба и утре първи на опашките на Цар Симеон , и то без колата да не си купиш термостат и накрая да няма за какво да го ползваш . Успех :wink:

Явно не си прочел какво точно съм написал!
Колата не загрява и да чака "закъсняващия" термостат да отвори.
Лампата и стрелката се задействат още в първите 15 сек.-мисля,че няма кола,която за 15сек. загрява толкова,че да се налага термостата да отваря втория кръг.
А тази сутрин дори стрелката отиде на максимум в съпровод с лампата още докато подгряваха свещите-дори не бях запалил
Благодаря ти за съветите,ще продължа да търся!
Какво има на Цар Симеон и къде се намира това? Ако не си ми прочел профила-от Пловдив съм.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 26 авг 2005 14:17


Тогава сначи мистерята е пълна и проблема не е с охлаждането а си малко за жичкаджия


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Давам вот за датчик на температурата

Мнениеот wili98 » Пет 26 авг 2005 17:50


Ventoman написа:Тогава сначи мистерята е пълна и проблема не е с охлаждането а си малко за жичкаджия


Мога да те посъветвам просто като да му измериш съпротивлението.

Ако показва много голямо сдухан е ако показва много малко също.

Пали колата и дръж мултицета на датчика и гледай как му се променя съпротивлението. Ако е горе-долу плавно датчика по всичко изглежда да е наред, некъде нещо друго ще да е.

НЕ знам за какъв датчик за наличие на вода в системата говорите, но хич не съм сигурен, че имаш нещо такова..

Поне на моят голф, ако щ еи без вода да го караш нищо нема да светне.
Даже ако е хептем без вода може и температура да не вдигне /пос трелките де./

Аз залагам на датчика за температурата.
Сваляш го, гледаш парт. Но, записваш си какъв му е цвета и беж по магазините да видим дали като го смениш ще се оправи :)


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Давам вот за датчик на температурата

Мнениеот malogramoten » Нед 28 авг 2005 16:12


wili98 написа:
Ventoman написа:Тогава сначи мистерята е пълна и проблема не е с охлаждането а си малко за жичкаджия


Мога да те посъветвам просто като да му измериш съпротивлението.

Ако показва много голямо сдухан е ако показва много малко също.

Пали колата и дръж мултицета на датчика и гледай как му се променя съпротивлението. Ако е горе-долу плавно датчика по всичко изглежда да е наред, некъде нещо друго ще да е.

НЕ знам за какъв датчик за наличие на вода в системата говорите, но хич не съм сигурен, че имаш нещо такова..

Поне на моят голф, ако щ еи без вода да го караш нищо нема да светне.
Даже ако е хептем без вода може и температура да не вдигне /пос трелките де./

Аз залагам на датчика за температурата.
Сваляш го, гледаш парт. Но, записваш си какъв му е цвета и беж по магазините да видим дали като го смениш ще се оправи :)

Готов съм да направя всичко което ме съветваш, но КЪДЕ се намира това чудо - датчик за температура???
а датчик за наличност на достатъчно вода мисля, че е в казанчето, в което се налива водата.До капачката има една пластмасова гайка №32 от коята излизат 2 жици.Под нея стърчат два електрода дълги около 5-8 см. Вероятно ако са потопени в течност-прави верига , ако няма течност-няма верига и реагира
Не съм 100% сигурен, но по логика така трябва да е!


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Нед 28 авг 2005 16:33


Датчиците на температурата се намират между 3 и 4 цилиндър има един щуцер от който излизат два маркуча единия отива в радиатора а другия в водната помпа на този щуцер трябва да има два датчика възможно е отстрани на главата също има един щуцер от който маркуча отива в парното и на него да има датчик


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 28 авг 2005 18:40


Проблема е в датчика за температурата- при мен са на тройника. Ама аз съм бензин при теб не знам къде са. . Аз го имах тоя проблем и се наложи два дена да се с возя мултицет до мен на дясната седалка докато го хвана. В момента в който го направи това съпротивлението на датчика е кръгла нула и изправя "косите" на стрелката. При мен първия път така я беше засилил към края на скалата че я откачи от лостовата система и трябваше и табло да откачам.Втория път го направи на път и да не отварям таблото на ново откачих датчика. Третия път бях подготвен и го пипнах. Сменяйте го.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта