Ефекта /дефекта/ е много мистериозен!
Колата е голф 2 Д 1,6
Запалвам и след 30 сек. или около 50м лампата на температурата /всъщност не съм сигурен какво точно показва,защото си има стрелка за температурата/ започва да мига и стрелката "хуква" нагоре-за 5 сек. удря максимума и така карам около 2-3 км. след това стрелката тръгва бавно назад и застава на около 1/4 а лампата изгасва. После стрелката се движи до средно-вертикално положение и там си остава, като периодично-при нужда се включва вентилатора.
Това е!
Течност в казанчето има достатъчно. Като отворя капачката на разш.съд се вижда малка постоянна струйка от малкия маркуч в казанчето-значи помпата работи.
Моля да ми кажете какво точно показва червената лампа! Стрелката трябва да показва температура, но лампата??? Липса на течност, налягане или какво???
Благодаря на знаещите!
мистерии при охлаждането - май проработи!!!
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
мистерии при охлаждането - май проработи!!!
Последна промяна от malogramoten на Вто 06 сеп 2005 16:25, променено общо 1 път.
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хаиде и аз да се изкажа. Като запалищ сутрин водата е още студена , започва да загрява и се вдига стрелката , в никакъв случай не трябва да стига червената зона . След което се отваря втория кръг чрез термостата и стрелката трябва да падне под средата защото почва да циркулира и студената вода от втория кръг , след което стрелката се вдига и трябва да се върти около средата . Според мен варянтите са два:
1. Нередовен термостат (изменил чувствителноста си ) и отваря по късно втория кръг .
2. Не ти отчита правилно датчика които измерва температурата поради същите причини като при термостата .
И както винаги има едно , НО щом после си седи нормално по средата , аз залагам на варянт номер 1 , и трябва да побързаш със смяната докато не е започнал въобще да не отваря термостата че тогава става много лошо . Моят савет е да сложиш 15'тина лева в джоба и утре първи на опашките на Цар Симеон , и то без колата да не си купиш термостат и накрая да няма за какво да го ползваш . Успех
1. Нередовен термостат (изменил чувствителноста си ) и отваря по късно втория кръг .
2. Не ти отчита правилно датчика които измерва температурата поради същите причини като при термостата .
И както винаги има едно , НО щом после си седи нормално по средата , аз залагам на варянт номер 1 , и трябва да побързаш със смяната докато не е започнал въобще да не отваря термостата че тогава става много лошо . Моят савет е да сложиш 15'тина лева в джоба и утре първи на опашките на Цар Симеон , и то без колата да не си купиш термостат и накрая да няма за какво да го ползваш . Успех

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ventoman написа:Хаиде и аз да се изкажа. Като запалищ сутрин водата е още студена , започва да загрява и се вдига стрелката , в никакъв случай не трябва да стига червената зона . След което се отваря втория кръг чрез термостата и стрелката трябва да падне под средата защото почва да циркулира и студената вода от втория кръг , след което стрелката се вдига и трябва да се върти около средата . Според мен варянтите са два:
1. Нередовен термостат (изменил чувствителноста си ) и отваря по късно втория кръг .
2. Не ти отчита правилно датчика които измерва температурата поради същите причини като при термостата .
И както винаги има едно , НО щом после си седи нормално по средата , аз залагам на варянт номер 1 , и трябва да побързаш със смяната докато не е започнал въобще да не отваря термостата че тогава става много лошо . Моят савет е да сложиш 15'тина лева в джоба и утре първи на опашките на Цар Симеон , и то без колата да не си купиш термостат и накрая да няма за какво да го ползваш . Успех
Явно не си прочел какво точно съм написал!
Колата не загрява и да чака "закъсняващия" термостат да отвори.
Лампата и стрелката се задействат още в първите 15 сек.-мисля,че няма кола,която за 15сек. загрява толкова,че да се налага термостата да отваря втория кръг.
А тази сутрин дори стрелката отиде на максимум в съпровод с лампата още докато подгряваха свещите-дори не бях запалил
Благодаря ти за съветите,ще продължа да търся!
Какво има на Цар Симеон и къде се намира това? Ако не си ми прочел профила-от Пловдив съм.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Давам вот за датчик на температурата
Ventoman написа:Тогава сначи мистерята е пълна и проблема не е с охлаждането а си малко за жичкаджия
Мога да те посъветвам просто като да му измериш съпротивлението.
Ако показва много голямо сдухан е ако показва много малко също.
Пали колата и дръж мултицета на датчика и гледай как му се променя съпротивлението. Ако е горе-долу плавно датчика по всичко изглежда да е наред, некъде нещо друго ще да е.
НЕ знам за какъв датчик за наличие на вода в системата говорите, но хич не съм сигурен, че имаш нещо такова..
Поне на моят голф, ако щ еи без вода да го караш нищо нема да светне.
Даже ако е хептем без вода може и температура да не вдигне /пос трелките де./
Аз залагам на датчика за температурата.
Сваляш го, гледаш парт. Но, записваш си какъв му е цвета и беж по магазините да видим дали като го смениш ще се оправи

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Давам вот за датчик на температурата
wili98 написа:Ventoman написа:Тогава сначи мистерята е пълна и проблема не е с охлаждането а си малко за жичкаджия
Мога да те посъветвам просто като да му измериш съпротивлението.
Ако показва много голямо сдухан е ако показва много малко също.
Пали колата и дръж мултицета на датчика и гледай как му се променя съпротивлението. Ако е горе-долу плавно датчика по всичко изглежда да е наред, некъде нещо друго ще да е.
НЕ знам за какъв датчик за наличие на вода в системата говорите, но хич не съм сигурен, че имаш нещо такова..
Поне на моят голф, ако щ еи без вода да го караш нищо нема да светне.
Даже ако е хептем без вода може и температура да не вдигне /пос трелките де./
Аз залагам на датчика за температурата.
Сваляш го, гледаш парт. Но, записваш си какъв му е цвета и беж по магазините да видим дали като го смениш ще се оправи
Готов съм да направя всичко което ме съветваш, но КЪДЕ се намира това чудо - датчик за температура???
а датчик за наличност на достатъчно вода мисля, че е в казанчето, в което се налива водата.До капачката има една пластмасова гайка №32 от коята излизат 2 жици.Под нея стърчат два електрода дълги около 5-8 см. Вероятно ако са потопени в течност-прави верига , ако няма течност-няма верига и реагира
Не съм 100% сигурен, но по логика така трябва да е!
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Датчиците на температурата се намират между 3 и 4 цилиндър има един щуцер от който излизат два маркуча единия отива в радиатора а другия в водната помпа на този щуцер трябва да има два датчика възможно е отстрани на главата също има един щуцер от който маркуча отива в парното и на него да има датчик
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема е в датчика за температурата- при мен са на тройника. Ама аз съм бензин при теб не знам къде са. . Аз го имах тоя проблем и се наложи два дена да се с возя мултицет до мен на дясната седалка докато го хвана. В момента в който го направи това съпротивлението на датчика е кръгла нула и изправя "косите" на стрелката. При мен първия път така я беше засилил към края на скалата че я откачи от лостовата система и трябваше и табло да откачам.Втория път го направи на път и да не отварям таблото на ново откачих датчика. Третия път бях подготвен и го пипнах. Сменяйте го.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта