ей сега го установих през уикенда тоя номер. Слизам петак в 17 от колата и на другия ден в 12:00 на топло време едвам запалих. След като запали колата седи в ниски обороти и почти гасне, като пипна педала се кротва, но след това пак си тресе яко. Това го има и на бензин и на газ, като на бензин е малко по-лесно палене. Но гледам, че няма значение колко е студено. ПРави ми го едно и също при 10 градуса и при 20. Направих си експеримент, оставих колата в 16:00 в събота, на другия ден в 10:30 същото. А иначе през седмицата, като я оставя към 8-9 вечерта на другия ден в 8 сутринта пали почти без проблем, с изключение, че трябва леко да и подам газ с педала за да не изгасне и след това се държи стабилно, дори и да пусна педала. Също така съм усещал, че някой път след палене държи доста по-високи обороти от нормално. (предполагам от автоматични смукач е това.)
възможно ли е да е горивен филтър?четох в една тема, че през нощта се утаявал, а и ако е това ще съвпадне със зависимостта от времето на престой
Колата е 2ка РФ 1.6. с 2e2.
Каква е процедурата? първо на диагностика на двигателя на бензин
после на газоанализатор?
Ако да, казвайте как и къде да го свърша тая седмица до събота, щото съм леко на зор?
Мерси на всички
като не е карана известно време и едвам пали - оправено
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
като не е карана известно време и едвам пали - оправено
Последна промяна от dude на Пет 09 сеп 2005 21:29, променено общо 1 път.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: като не е карана известно време и едвам пали
dude написа: Също така съм усещал, че някой път след палене държи доста по-високи обороти от нормално. (предполагам от автоматични смукач е това.)
Така трябва да е винаги.. Мисля, че проблема ти е в смукача, но за съжаление специалиста по карбуратори е на море...

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8896
Май проблема ви е един и същ?
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
добре, не знам може и да е същия, васко ще каже като ида, той днес май се връща от море
все пак дори и на топло сравнително ми го прави тоя номер, тогава ролята на смукача е малка нали?
но за да не ми прави тоя номер аз винаги я оставям да не е на сянка, че там разликата е още 5 градуса надолу сутрин
но има и друго, когато наблюдавам тези по-високи обороти, тогава съм запалил без проблем преди това

все пак дори и на топло сравнително ми го прави тоя номер, тогава ролята на смукача е малка нали?
но за да не ми прави тоя номер аз винаги я оставям да не е на сянка, че там разликата е още 5 градуса надолу сутрин

но има и друго, когато наблюдавам тези по-високи обороти, тогава съм запалил без проблем преди това
- Golf_GL
- Мнения: 534
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
dude написа:.........все пак дори и на топло сравнително ми го прави тоя номер, тогава ролята на смукача е малка нали?
По принцип ролята на автоматичния смукач е винаги еднаква независимо от температурата. Единствената разлика е че в по-топло време колата загрява значително по-бързо и съответно автоматичния смукач се затваря по бързо, но дори и през лятото докато е студена колата той работи както и през зимата.
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf_GL
Не съм много на ясно, но на мене ми обясниха майсторите като ми оправяха смукача, че тои е на няколко степени, или не знам как там, по някое време (при някаква температура) се намесвалала някаква пружина и така....... не знам кво става после, но мене колата като беше студена се тресеше цялата и гаснеше, по някое време като загрееше точно до началото на белия сектор на циферблата и качваше оборотите и като загрееше напулно и почваше да си работи нормално.
смених някаква мембрана за 60 кинта и сега като я запаля си вдига оборотите и после си ги сваля като загрее
Не съм много на ясно, но на мене ми обясниха майсторите като ми оправяха смукача, че тои е на няколко степени, или не знам как там, по някое време (при някаква температура) се намесвалала някаква пружина и така....... не знам кво става после, но мене колата като беше студена се тресеше цялата и гаснеше, по някое време като загрееше точно до началото на белия сектор на циферблата и качваше оборотите и като загрееше напулно и почваше да си работи нормално.
смених някаква мембрана за 60 кинта и сега като я запаля си вдига оборотите и после си ги сваля като загрее
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сега вчера бях при васко, пипна ми малко смукача, но мембраната леко се е изпърдела
останах доволен, колата след като изстина си пална без грижи на бензин.
покарах я и на газ, нямаше проблем
обачее след това като ми стопли на газ оборотите са прекалено високи, но това с насторйка на газоанализатор ще се оправи
странното е, че я превключих на бензин на топла кола оборотите са ок в началото, но след 2-3 секунди почна да тресе и да ми мига лампата на амумулатора, сякаш ще изгасне
викам си добре сигурно не качва бензин достатъчно в началото, но за около минута след това нещата не се промениха.
но на сутринта колата си запали от раз на бензин, този път оборотите на бензин бяха излишно високи, но пък стабилни
след като превключих на газ след половин километър оборотите на газ си бяха ок
и ей това не го разбирам:
на топла кола обороти на газ високи
на бензин едвам едвам
на студена кола
на бензин - високи, излишно даже
на газ - ок са си (да не би да се е изключил смукача, щото беше мръднала леко на бялата част в началото на скалата )
да не би да е от тая мембрана ебавките?
останах доволен, колата след като изстина си пална без грижи на бензин.
покарах я и на газ, нямаше проблем
обачее след това като ми стопли на газ оборотите са прекалено високи, но това с насторйка на газоанализатор ще се оправи
странното е, че я превключих на бензин на топла кола оборотите са ок в началото, но след 2-3 секунди почна да тресе и да ми мига лампата на амумулатора, сякаш ще изгасне
викам си добре сигурно не качва бензин достатъчно в началото, но за около минута след това нещата не се промениха.
но на сутринта колата си запали от раз на бензин, този път оборотите на бензин бяха излишно високи, но пък стабилни
след като превключих на газ след половин километър оборотите на газ си бяха ок
и ей това не го разбирам:
на топла кола обороти на газ високи
на бензин едвам едвам
на студена кола
на бензин - високи, излишно даже
на газ - ок са си (да не би да се е изключил смукача, щото беше мръднала леко на бялата част в началото на скалата )
да не би да е от тая мембрана ебавките?