На моменти не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

На моменти не пали

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 8:39


Привет колеги,благодарен ще съм ако някой разбирач ме насочи към точният проблем,че вече ми писна от майстори,всеки със различни виждания...Проблема е следният,сутрин си пали,спирам някъде.След 20 минути например,пак сядам зад волана и....не ще!Започва да тресе,все едно че няма бензин,а оборотомера полудява,понякога дори и само на контакт пак полудява.И така може да минат 20-30 мин.докато запали...То стана цял роман,ама гледам максимално инфо да вкарам за кратко време :)




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 11 май 2008 8:40


Каква е колата?


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 8:43


да се обяснявам,забравих да спомена :)...1995 VW Golf III,1.6 mi,АЕА


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 11 май 2008 8:45


Две са вероятностите:
1. Датчик на хол
2. Бобина


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 8:48


за статистиката...един майстор ми каза-датчик на хол,друг се съмнява за боша,всичко е замерено и всичко е ок,ама когато си пали,искат да им я закарам когато не пали,ама няма как да стане,шото пущината точно тогава пали :)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 11 май 2008 8:57


Е точно де, за това съм ти посочил двете неща.
Признаците са точно такива, един датчик на хол струва 50лв, просто ги прежали ;)


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 8:59


Благодарско приятелю,златен си :),приятен ден ти желая


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 11 май 2008 9:04


Добре а имаш ли имобилайзер или друг начин прекъсване на запалителната верига,минаващ през реле.На една от колите ми имаше такъв проблем,оказа се релето което прекъсва ел. захранването към помпата и запалването.Понякога при опит за палене притрисаше,оборотомера показваше някакви фантастични стойности,случвало се е и в движение да загасне.
Провери и тази версия ако имаш имобилайзер.


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 9:15


мисля че имам ама на алармата,който в момента е изключен:)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 11 май 2008 9:37


Същото няма ли да се получи, ако има проблем в клемореда на контактния ключ? :stll think:


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Нед 11 май 2008 9:52


братлета,ами те станаха много :))))))


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Вто 13 май 2008 12:17


Изкараи плюсовата клема за 15-тина минути и после я сложи мисля че ще стане.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Вто 13 май 2008 13:59


А какъв е начина има ли да се диагностицира дали е датчик на Хол или е бубината. Да се уточни кое от двете прави мизерии


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Вто 13 май 2008 15:34


Относно плюсовата клема....омръзна ми да го правя всеки път,а напоследък си мисля ,че вече взе и да хитрува,и оттам взе да няма резултат :)


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Вто 13 май 2008 19:11


Колега едно приятелче имаше твоя проблем с изключение на оборотомера.Проблема се отстрани след почистване на клемореда с масите закачен на двигателя.Датчика на хол губил маса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта