
G3 GTI 2.0 ADY харчи много на място.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Варна
G3 GTI 2.0 ADY харчи много на място.
Колеги имам следния проблем. Когато съм на място и двигателя ми е запален, разхода започва бавно, но славно да се покачва. От нормалното 12 започва да се вдига и ако изчакам примерно до 5 минути стига до 40 на сто. Повече не съм го чакал, щото нещо не ми отърва
Освен това усещам, че двигателя притриса отвреме на време. Колата се тресе лекичко на място, а и вървенето не е същото. Преди време сменях дросел клапата, която при моя модел върви заедно със TPS и стъпков мотор заедно. След това пак заради не добро вървене ми чистиха и дебитомера. Тогава се отпуши и беше доста добре, но за няколко дена. След това сам го чистих няколко пъти, но няма никакъв ефект. Дайте някаквъ предложения от какво друго може да е проблема освен от дебитомера? Възможно ли е да е от нещо по-просто като температурни датчици или нещо такова? За жалост във Варна няма майстор който да ти каже къде е проблема без да смениш частта. Започва се, смени това и ще видим. После "ее не е било от него, давай следващото" и така до безкрай. Ако някой се сеща за майстор във Варна който има осцилоскоп и знае как да го използва, за да ми замери мафа, моля да каже къде е тоя златен човечец. Благодаря!

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами нормално е да ти показва все по-голям разход. Борда показва моментен разход. Изчислението за разход на гориво се базират на изминатия път и похарченото гориво. Когато пътя е нула, разхода клони към безкрайност.
По втория въпрос, претрисането може да е заради включване на перката на радиатора, но най-вероятно е нещо друго.
По втория въпрос, претрисането може да е заради включване на перката на радиатора, но най-вероятно е нещо друго.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Варна
Претрисането не е от перката. Просто самия двигател работи неспокойно. За разхода не съм съвсем сигурен, но мисля че преди не ми е било така на място. Това за разхода и претрисането, майната му, но просто не върви като хората колата. Не е това което беше. Аз съм почти сигурен, че е от дебитомера, но няма как да го замеря сам, защото е от дигиталните хитачи. Трябва ми осцилоскоп, а и незнам какви трябва да са нормалните стойности. Въпроса ми е, има ли шанс да е от нещо друго, а не дебитомер, защото 500 лв. нещо хич не ми се дават.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
asen0v написа:Претрисането не е от перката. Просто самия двигател работи неспокойно. За разхода не съм съвсем сигурен, но мисля че преди не ми е било така на място. Това за разхода и претрисането, майната му, но просто не върви като хората колата. Не е това което беше. Аз съм почти сигурен, че е от дебитомера, но няма как да го замеря сам, защото е от дигиталните хитачи. Трябва ми осцилоскоп, а и незнам какви трябва да са нормалните стойности. Въпроса ми е, има ли шанс да е от нещо друго, а не дебитомер, защото 500 лв. нещо хич не ми се дават.
Аз съм със същия двигател я пиши едно ЛС какъв точно е проблема. В смисъл тва че се тресе значи са му ниски оборотите на празен ход, дигни ги малко (не знам от къде

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Варна
brabus написа:А защо да не е от дюзи претрисането?
Я сипи едно шише RedEx в резарвоара и покарай.
Ако си попаднал на кофти бензин ще помогне да изчисти.
Това пък не ми е идвало на акъла. Безопасни ли са тея добавки, да не стане някой гаф

Аз съм със същия двигател я пиши едно ЛС какъв точно е проблема. В смисъл тва че се тресе значи са му ниски оборотите на празен ход, дигни ги малко (не знам от къде ), разхода не го гледай особенно пък моментния. Смятям че ще разбереш ако почне да се вдига. Гледал съм тоя показател на Пасатор 1.8Т значи при него се колебае между 0 и 3/100 на празен ход при мен непада под 8/100 но не сме ги държали колите повече от 10 секунди да видим какво ще стане.
На празен ход оборотите даже са ми високи, особенно веднага след като запаля. Като запаля първата минута две, оборотите са около 1000, а после се нормализират. Иначе мисля, че няма от къде да си вдигнеш оборотите сам. Нали затова е сложено моторчето за празен ход. Естественно мога да опъна жилото малко, но не ми се струва редно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта