Може ли:VW GOLF 3 GTI 16V с G-компресор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Може ли:VW GOLF 3 GTI 16V с G-компресор

Мнениеот ALiGaToR » Чет 01 сеп 2005 17:30


Как мислите, дали може да стане това нещо и какви ще са плюсовете и минусите ако въобще става това. gruebel
Искам и да дадете идеи на колко коня ще дигне мощността на двигателя този G-компресор.




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 01 сеп 2005 21:43


Мой приятел присади такова нещо на една Опел Корса с присаден вече 2.0 16v. Резултатът беше меко казано впечатляващ. Има обаче няколко подробности - нужно е да се сменят бутала, да се монтира интеркулер и други...
Горкото Опелче спираше да върти гуми само когато върнеш педала на газта... (на 1-ва,2-ра,3-та!?! не спира да върти гуми!)
При това положение нормалното тръгване беше доста трудно, но...
Веднъж бързаше по задачи и поозори доста един CL55 AMG... Човека направи после странно движение с ръка - все едно завива крушка на тавана... ;)


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пет 02 сеп 2005 11:30


Хаха, само така :!: Ама можеш ли да ми кажеш горе-долу колко пари сруват тея смени на бутала(и какви трябва да са), слагане на INTERCOOLER, и тея други неща:deal . Ако не можеш да кажеш за тая кола кажи за Опела на приятелят ти. Също и дали има след тея добавки някакви повреди по двигателя.
:!: О и щях да забравя питаи ако можеш колко коня е била колата и колко е станала след това :!:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 02 сеп 2005 12:33


Да по принцип всичко е възможно, но аз лично смятам, че по-добрия вариант е вместо G-компресор да се постави Turbo, макар че както знаем има серийно произвеждан VW Golf III Gti G60, някъде из форума имаше и снимки!


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetta16v » Пет 02 сеп 2005 12:53


Този вариант съм го гледал с голф2 лимитед едишън в някакъв немски сайт като смукателният колектор е обърнат отдясно, мощността с Кр мотора е 210 к.с. и началната цена на колата през 1990г. е била 68000д.м.Предполагам че за 3ката е по удачно да се вгради турбо,интер кулъра се монтира ниско под бронята, гледал съм го в щатски сайтове.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 02 сеп 2005 13:44




Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 02 сеп 2005 13:59


brabus написа:http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11124730774746875&f1=details


И това не е за изпускане:

http://www.turbokits.com/golf_III_turbo_kits.html


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 02 сеп 2005 14:16


Аре стиг глупости. 8)

Първо темата е за TUNING .
Второ вече беше обсъдено в форума, че няма смисъл от Г компресор щото отнема 14коня от мотора за да се развърти и е по-сложен за обслужване(600-800лв. за рециклиране). Турбото е къде по-просто и ефективно за тая цел.
Трето аз не знам някой в BG да е насаждал Г компресор... Всички слагат ТУРБО.

Ама това си е мое мнение. :wink:
Ако си е решил Г-то дано знае какво прай :!:

РАСО


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 02 сеп 2005 14:43


То е ясно че турбо е по добре, самоче излиза 5 пъти по скъпо все пак :?


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пет 02 сеп 2005 15:15


Ами ето човека ме изпревари и каза защо питам за G, а не за TURBO. 8)


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пет 02 сеп 2005 15:24


DOHC написа:Да по принцип всичко е възможно, но аз лично смятам, че по-добрия вариант е вместо G-компресор да се постави Turbo, макар че както знаем има серийно произвеждан VW Golf III Gti G60, някъде из форума имаше и снимки!

Е да вярно е, че има такъв GOLF III ама има един проблем, че е с 3 врати, а аз го изкам с 5 да е :!: Ето там е проблема. Така, че ви моля да ми дадете информация за да мога си го направя такъв Mr Green Fun :mrgreen: Mr Green Fun Drive .


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 02 сеп 2005 17:34


Golf 3 1.8 написа:То е ясно че турбо е по добре, самоче излиза 5 пъти по скъпо все пак :?


Не съм съгласен че е толкова по скъпо, едно турбо втора ръка с резиклиране може да ти дойде 500 лв, една гарнитура от Г60 или няколко нормални малко електроника и си готов, всичко друго е на доработка, тръби, кулери и прочие..... сега зависи колко коня гониш ако искаш да работи на 1.4 бара ще ти трябват части за 3 други коли ама няма смисъл от такова нещо.....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 02 сеп 2005 20:48


Как ще е по-скъпо .(... глупости.

то е по-евтино даже.

Турбо можеш да вземеш эа 300-400лв. а Г-то за 500-600лв.

Как и какво смятате :?:

РАСО


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 03 сеп 2005 8:56


Мммдааа, колко коня викаш gruebel ? Аве аз чесно и аз не знам колко коня искам :dontknow: , ама знам, че колкото повече коне толкова повече заминава двигателя, ако не се лъжа. На мен ми трябва така повече коне за по-малко пари и за по-малко износване на двигателя. Защото не искам да става да дам много пари, да имам много коне, ама след 50000 например да хвърлям двигателя или да троша пари за големи ремонти и да си блъскам главата :banghead: от каде да намеря толкова пари за ремонт или кола, и тогава ще стане ни кола ни пари. Така че като правя нещо искам да знам, че ще е безопасно поне за двигателя(до колкото се може). Айде моля Ви се на всичките(който знае) да ми дадете информация колко коня за колко пари и да може да влиза в тея критерии които написах по-горе.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 04 сеп 2005 13:50


Ади ве хора толкова ли никои не може да каже нещо gruebel ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта